Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr

Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.

Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit

quote:Maleficent schreef op 25 juli 2015 @ 19:25:

[...]

Ik ook hoor. Maar het is wel de realiteit; ik heb vaker gemerkt dat mensen geïrriteerd werden van de gehandicapten ingangen. Ik kan jullie daar wel bij vertellen dat wij bijv bij de Fata Morgana ook erg lang moesten wachten, omdat het hele mechanisme even stil gelegd moet worden. Dan lijkt het net misschien alsof het een snelle doorgang is, maar dat is niet altijd zo. Het is alleen wel fijn dat je op een rustige plek kan wachten, dat geeft minder stress.

Belachelijk. Ik snap dat echt niet!

Het is niet voor niks dat mensen door die ingang komen...
Alle reacties Link kopieren
En dat 'Efteling-mens' heeft ook nog een kind

Ik gun in principe iedereen een gezond kind. Als moeder van een kind met een handicap weet ik (en met mij nog heel veel anderen hier helaas) hoe zwaar het leven kan zijn. En hoe oneerlijk het kan voelen.

Dit typend maakt me nog kwader dan ik al was.

Spotten met een handicap is wreed maar God, wat zou ik haar diezelfde angst, onmacht en het verdriet toewensen. Heel graag zelfs. Onmens!
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
http://coolimageblast.net ... s-on-facebook-19-photos-1
Is dat "Efteling-mens" niet te vinden op Facebook, zodat je haar kunt aanschrijven? Hoewel, op enig begrip zal je toch niet hoeven rekenen vermoed ik. Zoveel verstand heeft ze niet . . . . . . . .
quote:Carenza schreef op 26 juli 2015 @ 10:01:

Is dat "Efteling-mens" niet te vinden op Facebook, zodat je haar kunt aanschrijven? Hoewel, op enig begrip zal je toch niet hoeven rekenen vermoed ik. Zoveel verstand heeft ze niet . . . . . . . .Vroeg ik mij ook Al af idd , hoop ook dat Mensen over haar heen Zijn gevallen op haar post
Zou zo graag fotos met Jullie delen van mijn "model fb vriendin"

Ze heeft weer een shoot gehad,

Als duiveltje en engeltje, wel halfnaakt natuurlijk

Echt weet niet eens of ik het nou vermakelijk of heel erg moet vinden

Ze maakt ook collages met dan 3 foto's van zichzelf en 1 van haar zoontje in de zelfde collage, ze is duidelijk dol op zichzelf
quote:Carenza schreef op 26 juli 2015 @ 10:01:

Is dat "Efteling-mens" niet te vinden op Facebook, zodat je haar kunt aanschrijven? Hoewel, op enig begrip zal je toch niet hoeven rekenen vermoed ik. Zoveel verstand heeft ze niet . . . . . . . .

Hoe meer ik er over nadenk hoe meer ik er van overtuigd raak dat het bericht niet waar kan zijn. Net zoiets als dat 'uit-de-boot-geduwd' bericht.

Zoveel kortzichtigheid en domheid, dat wil er bij mij eigenlijk niet in.

Ok, er zullen vast mensen zijn met een dergelijke gedachtengang, maar het vervolgens ook uiten op een openbaar medium?

Gebrek aan intelligentie, empathie en nog heel veel meer. Eigenlijk zou je medelijden met dit soort mensen moeten hebben.

De confrontatie zoeken? Welnee, heeft geen enkele zin want het haalt bij voorbaat al niets uit (door eerdergenoemd gebrek aan intelligentie).

Gelukkig is geen mens gelijk en iedereen heeft recht op een eigen mening. Maar ik denk dat dit bericht uit een grote duim is gezogen, puur ter provocatie.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
quote:titato schreef op 26 juli 2015 @ 10:10:

Zou zo graag fotos met Jullie delen van mijn "model fb vriendin"

Ze heeft weer een shoot gehad,

Als duiveltje en engeltje, wel halfnaakt natuurlijk

Echt weet niet eens of ik het nou vermakelijk of heel erg moet vinden

Ze maakt ook collages met dan 3 foto's van zichzelf en 1 van haar zoontje in de zelfde collage, ze is duidelijk dol op zichzelfNou, ik ben wel benieuwd naar die foto's!
quote:Vera8 schreef op 26 juli 2015 @ 10:15:

[...]

Hoe meer ik er over nadenk hoe meer ik er van overtuigd raak dat het bericht niet waar kan zijn. Net zoiets als dat 'uit-de-boot-geduwd' bericht.

Zoveel kortzichtigheid en domheid, dat wil er bij mij eigenlijk niet in.

Ok, er zullen vast mensen zijn met een dergelijke gedachtengang, maar het vervolgens ook uiten op een openbaar medium?

Gebrek aan intelligentie, empathie en nog heel veel meer. Eigenlijk zou je medelijden met dit soort mensen moeten hebben.

De confrontatie zoeken? Welnee, heeft geen enkele zin want het haalt bij voorbaat al niets uit (door eerdergenoemd gebrek aan intelligentie).

Gelukkig is geen mens gelijk en iedereen heeft recht op een eigen mening. Maar ik denk dat dit bericht uit een grote duim is gezogen, puur ter provocatie.Ik hoop het van harte, want het bericht gaat wel heel ver.
quote:slwhisper schreef op 26 juli 2015 @ 13:40:

[...]

Ik hoop het van harte, want het bericht gaat wel heel ver.

Ik hoop het ook, maar denk het niet. Mensen vinden echt alles, en mensen posten ook echt alles. En zonder er even over na te denken.

Ik erger me aan een familielid die alles gelooft. Alles wat voorbijkomt wordt gedeeld zonder zich af te vragen of er iets van klopt, vaak een hoax dus. En dan zijn het soms medische adviezen, en gaat ze die informatie delen met mensen die er misschien iets aan hebben, maar eigenlijk helpt ze ze dus van de wal in de sloot. En als ik dan uitleg dat het nep is gelooft ze mij niet, zelfs niet als ik 10 links heb die bewijzen dat het niet klopt. "Ja, want het is toch 10.000 keer gedeeld? Dan zal 't wel kloppen toch???"

Frustrerend.
quote:Kunai schreef op 26 juli 2015 @ 15:47:

[...]

Ik hoop het ook, maar denk het niet. Mensen vinden echt alles, en mensen posten ook echt alles. En zonder er even over na te denken.

Ik erger me aan een familielid die alles gelooft. Alles wat voorbijkomt wordt gedeeld zonder zich af te vragen of er iets van klopt, vaak een hoax dus. En dan zijn het soms medische adviezen, en gaat ze die informatie delen met mensen die er misschien iets aan hebben, maar eigenlijk helpt ze ze dus van de wal in de sloot. En als ik dan uitleg dat het nep is gelooft ze mij niet, zelfs niet als ik 10 links heb die bewijzen dat het niet klopt. "Ja, want het is toch 10.000 keer gedeeld? Dan zal 't wel kloppen toch???"

Frustrerend.

Ohhhh echt te vreselijk voor woorden ja. Ik ken dat soort types ook.

Of mensen die dan van die hoax vermissingsberichten delen of vermissingsberichten uit 2011 ofzo, van mensen die allang weer terecht zijn. Als je ze er dan op wijst, dan zeggen ze: kan nooit kwaad toch?
Ik lees al een tijdje mee,man o man wat een verhalen zetten mensen op facebook.

En wat een klote wijf,die zo over invalide mensen praat. (efteling)

Ik heb zelf geen facebook,ik heb niet te behoefte om mn prive leven met collega s te delen enz
quote:wendy7373 schreef op 26 juli 2015 @ 16:23:

Ik lees al een tijdje mee,man o man wat een verhalen zetten mensen op facebook.

En wat een klote wijf,die zo over invalide mensen praat. (efteling)

Ik heb zelf geen facebook,ik heb niet te behoefte om mn prive leven met collega s te delen enz

Gefeliciteerd. Wij wel. Wij zijn allemaal ego tripperts die het belangrijk vinden ons prive leven met jan en alleman te delen. Iedereen moet immers wel weten wat we uitspoken

Als je al een tijdje meeleest had je geweten dat fb veel meer is dan je prive leven delen.

Dat doe ik nl bijna niet. Fb is meer dan dat.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Ik heb een stel op fb (twee getrouwde vrouwen)

die vechten hun ruzie's op FB uit...

Krijg soms gewoon plaatsvervangende schaamte.
Ik hoop ook dat het Efteling bericht niet waar is, maar ik denk het niet.

Het is mij allang bekend dat sommige mensen zich kapot ergeren aan de gehandicapten pasjes.

en ook zelf meegemaakt dus, in Plopsaland.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ohja en heb ook nog iemand in mijn vriendenlijst die iedere dag begint met:

Goedemorgen maandag, aan t wachten op de thuiszorg die mij in de rolstoel helpt.

Goedemorgen dinsdag, aan t wachten op de thuiszorg die mij in de rolstoel helpt.
quote:MadameQetesh schreef op 26 juli 2015 @ 16:26:

[...]

Gefeliciteerd. Wij wel. Wij zijn allemaal ego tripperts die het belangrijk vinden ons prive leven met jan en alleman te delen. Iedereen moet immers wel weten wat we uitspoken

Als je al een tijdje meeleest had je geweten dat fb veel meer is dan je prive leven delen.

Dat doe ik nl bijna niet. Fb is meer dan dat.
quote:wajang schreef op 26 juli 2015 @ 17:49:

Ik heb een stel op fb (twee getrouwde vrouwen)

die vechten hun ruzie's op FB uit...

Krijg soms gewoon plaatsvervangende schaamte.Dat is inderdaad genant, maar ik vind het ook wel weer vermakelijk
quote:wajang schreef op 26 juli 2015 @ 18:10:

Ohja en heb ook nog iemand in mijn vriendenlijst die iedere dag begint met:

Goedemorgen maandag, aan t wachten op de thuiszorg die mij in de rolstoel helpt.

Goedemorgen dinsdag, aan t wachten op de thuiszorg die mij in de rolstoel helpt.Probeer een keer 's morgens heel vroeg een berichtje op zijn/haar tijdlijn te plaatsen met 'goedemorgen woensdag, ben je nou nog niet uit je rolstoel geholpen?'.
Bij mij wordt er net een stel foto's van een heftig auto-ongeluk gepost. Dit ongeluk is net gebeurd. De foto's zijn gemaakt vanuit zijn eigen auto. Met de tekst erbij 'heftig dit zeg pfff ziet er ernstig uit'

Serieus hoe haal je het in je hoofd om zoiets op fb te zetten? Je weet niet eens of die mensen nog leven of wat er gebeurt is. Vind het echt belachelijk! Je zal daar zelf maar liggen op z'n kop, auto in de kreukels. En 5 minuten later gooit 1 of andere pannenkoek foto's van je wrak de wereld in.
quote:minnimouse schreef op 26 juli 2015 @ 18:16:

[...]

Probeer een keer 's morgens heel vroeg een berichtje op zijn/haar tijdlijn te plaatsen met 'goedemorgen woensdag, ben je nou nog niet uit je rolstoel geholpen?'.

Daar zou ze de humor niet van inzien, vrees ik..

Ze plaatst zelfs foto's van haar medicijnendoosjes die ze net gevuld heeft.

Dit moet ik iedere dag slikken...

Alsof ze er trots op is!

Begrijp me niet verkeerd, het is akelig genoeg natuurlijk.

Maar, echt, haar hele leven draait om haar beperkingen.

Ik heb ook zo mijn beperkingen, maar dat zet ik never nooit op facebook.

Daar kan een ander toch niets mee?
quote:YouWish schreef op 26 juli 2015 @ 18:20:

Bij mij wordt er net een stel foto's van een heftig auto-ongeluk gepost. Dit ongeluk is net gebeurd. De foto's zijn gemaakt vanuit zijn eigen auto. Met de tekst erbij 'heftig dit zeg pfff ziet er ernstig uit'

Serieus hoe haal je het in je hoofd om zoiets op fb te zetten? Je weet niet eens of die mensen nog leven of wat er gebeurt is. Vind het echt belachelijk! Je zal daar zelf maar liggen op z'n kop, auto in de kreukels. En 5 minuten later gooit 1 of andere pannenkoek foto's van je wrak de wereld in. Omg.. Vrij respectloos..
quote:wajang schreef op 26 juli 2015 @ 18:21:

[...]

Daar zou ze de humor niet van inzien, vrees ik..

Ze plaatst zelfs foto's van haar medicijnendoosjes die ze net gevuld heeft.

Dit moet ik iedere dag slikken...

Alsof ze er trots op is!

Begrijp me niet verkeerd, het is akelig genoeg natuurlijk.

Maar, echt, haar hele leven draait om haar beperkingen.

Ik heb ook zo mijn beperkingen, maar dat zet ik never nooit op facebook.

Daar kan een ander toch niets mee?

Oh jammer, ik zou het wel heel grappig vinden namelijk

Je kunt ook een screenshot van haar tijdlijn maken en dan als foto plaatsen, met de tekst 'en dit moet ik elke dag slikken'
quote:minnimouse schreef op 26 juli 2015 @ 18:23:

[...]

Oh jammer, ik zou het wel heel grappig vinden namelijk

Je kunt ook een screenshot van haar tijdlijn maken en dan als foto plaatsen, met de tekst 'en dit moet ik elke dag slikken'
Dames, jullie hebben de 3000 postings al weer ruimschoots overschreden, dus ik wil jullie vragen een nieuw topic te openen. Als deze gesloten kan worden, graag even een berichtje in het CM-topic.

Alvast bedankt!

Junior

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven