Gezondheid alle pijlers

Primolut

03-08-2015 20:06 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er meer mensen die Primolut hebben gebruikt om de menstruatie te verschuiven en daardoor een verstoorde (langere) cyclus hebben?

Ik heb namelijk Primolut gebruikt en 3 juli een ontrekkingsbloeding/menstruatie gehad maar er is nog steeds geen menstruatie te bekennen.

Ik hoor graag jullie ervaringen....
Herkenbaar. Bij mij duurde het 8 weken. Niets om me zorgen over te maken, zei de assistente.
Heb ruim 6 maanden last gehad van primolut.

Geduld is een schone zaak.
Dank je voor je reactie.

Het verstoord natuurlijk je cyclus dus misschien is het ook niet zo raar dat het van slag is....

Ik kon er helemaal niks over terug vinden op Google vandaar de vraag. Nu ben ik al wat meer gerustgesteld :-)
Hier duurde mijn cyclus 2 weken langer en daarbij nog een maand niet lekker in mijn vel gezeten. Lichaam gewoon even van slag.

Sterkte met afwachten!
Mijn cyclus is ook een half jaar van slag geweest na dat ik mijn menstruatie eenmalig had uitgesteld met primolut. Daarvoor had ik een regelmatige cyclus en na ongeveer 6 maanden kwam die regelmaat gelukkig ook weer terug. Hoort er allemaal bij schijnt maar ik weet niet of ik t nog een keer zou doen.
Volgens de huisarts stel je de bloeding uit, maar verander je niet je cyclus. Dus een week uitstel zorgde bij voor een volgende menstruatie na drie weken. En daarna zeven weken niet, mijn heel reglematige cyclus was een half jaar uit het ritme! Nooit meer primolut!
Jeetje zég, als ik dit vooraf had geweten

Super bedankt voor jullie reacties.

Voor mij ook geen Primolut meer!
In het verleden dit middel ook weleens gebruikt, zodra je stopte met het middel na drie dagen gewoon ongesteld. En daarna weer gewoon normaal.
Ik kreeg inderdaad ook na 2 dagen een ontrekkingsbloeding. Zo zie je maar weer dat we allemaal anders reageren op medicatie.

Fijn dat het bij jou wel normaal op gang is gekomen :-) Ik hoop dat ik ook niet meer lang hoef te wachten.
Ik werd na 2 dagen gewoon ongesteld. Wel een stuk minder heftig dan anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven