tumor?
zaterdag 1 augustus 2015 om 00:16
Al een jaar of 2 heb ik een gezwel bik mijn anus. Ik heb er nooit echt last van gehad, maar de laatste tijd geeft het een vervelend, kloppend gevoel wanneer ik lig. Ik heb op internet rondgezocht, maar kon niet vinden wat het was. Na heel lang zoeken zag ik een afbeelding waarop een gezwel te zien is dat lijkt op wat ik heb. De foto komt oorspronkelijk van een website over kanker. Ik heb maandag een afspraak met de ha. Herkend iemand wat ik heb? Zou het ook iets anders kunnen zijn? Ik ben nu nogal ongerust.
Sorry voor de onsmakelijke afbeelding!
http://www.google.nl/sear ... gCN&biw=320&bih=508#imgrc=qpqQuvLmw7oKfM%3A
Sorry voor de onsmakelijke afbeelding!
http://www.google.nl/sear ... gCN&biw=320&bih=508#imgrc=qpqQuvLmw7oKfM%3A
zaterdag 1 augustus 2015 om 00:36
Hoe kun je nou weten hoe je darm er van binnen uitziet dan? Dat is een foto van een doorsnede van een (endel?)darm. Ga gewoon naar de huisarts. Als het zeer doet en klopt, waarom denk je dan aan een tumor en niet aan een aambei?
Flauw grapje waar ik hierdoor aan moet denken, komt een man bij de dokter met een kikker op zijn hoofd. Vraagt de dokter, u wilt zeker dat ik die kikker van uw hoofd verwijder. Zegt de kikker, nee, kunt u deze aambei van mijn achterwerk verwijderen? Aambeien komen veel meer voor dan gezwellen. Onder onze kleren zijn we allemaal hetzelfde, moet je maar denken. Al hou ik ook niet van onderzocht worden en zeker niet daar! Sterkte.
Flauw grapje waar ik hierdoor aan moet denken, komt een man bij de dokter met een kikker op zijn hoofd. Vraagt de dokter, u wilt zeker dat ik die kikker van uw hoofd verwijder. Zegt de kikker, nee, kunt u deze aambei van mijn achterwerk verwijderen? Aambeien komen veel meer voor dan gezwellen. Onder onze kleren zijn we allemaal hetzelfde, moet je maar denken. Al hou ik ook niet van onderzocht worden en zeker niet daar! Sterkte.
zaterdag 1 augustus 2015 om 01:06
Ik zie linksboven een dwarsdoorsnede van een darm met daarin tumoren (of iets dergelijks iig) van verschillende fases. Dat kun je alleen waarnemen met een scopie. Googlen gaat je probleem sowieso niet oplossen. Ik heb ook al jaren een aambei waar ik geen last van heb. Maar ze kunnen ontstoken raken. Heb je toevallig last van constipatie want je krijgt meestal aambeien door te hard persen, dacht ik. Iig ga je hier of op google het antwoord niet vinden, je moet je echt laten onderzoeken. Ik heb bij Genante lijven gezien dat er van alles bestaat aan aandoeningen waar ik nog nooit van heb gehoord, gelukkig bestaan er artsen.
zaterdag 1 augustus 2015 om 13:53
quote:marthe1991 schreef op 01 augustus 2015 @ 12:49:
[...]
Dat dacht ik eerst ook, maar dan is het toch gek dat het er nu nog zit.
Niet noodzakelijk! Blijven wel vaker lang zitten als er niets aan gedaan wordt.
Als het kanker was en er dus al 2 jaar zat, had je waarschijnlijk meer symptomen gehad (erg vermageren bv.)
[...]
Dat dacht ik eerst ook, maar dan is het toch gek dat het er nu nog zit.
Als het kanker was en er dus al 2 jaar zat, had je waarschijnlijk meer symptomen gehad (erg vermageren bv.)
zaterdag 1 augustus 2015 om 15:40
[quote]chentolove schreef op 01 augustus 2015 @ 13:53:
[...]
Als het kanker was en er dus al 2 jaar zat, had je waarschijnlijk meer
symptomen gehad (erg vermageren bv.)[
/quote]
Oke, ik heb verder ook geen klachten. Ik hoop dat de huisarts maandag gewoon zegt dat het inderdaad een aambei is, en dat ze het kan weghalen.
Ik heb mn lesje wel geleerd en ga voortaan direct naar de huisarts!
[...]
Als het kanker was en er dus al 2 jaar zat, had je waarschijnlijk meer
symptomen gehad (erg vermageren bv.)[
/quote]
Oke, ik heb verder ook geen klachten. Ik hoop dat de huisarts maandag gewoon zegt dat het inderdaad een aambei is, en dat ze het kan weghalen.
Ik heb mn lesje wel geleerd en ga voortaan direct naar de huisarts!