help!! vraagje!

02-07-2015 01:56 460 berichten
Alle reacties Link kopieren
! - ..
anoniem_240061 wijzigde dit bericht op 09-08-2015 23:39
Reden: onbelangerijk
% gewijzigd
quote:Madderijn schreef op 05 augustus 2015 @ 13:39:

Gelukkig zijn zijn ouders er!

Wat ga je nu doen?Het was nog een heel gedoe en kregen er ruzie om en ben ook even niet met hem
Jammer dat het zo moest, hij probeerde dus misschien toch vooral tijd te rekken in de hoop dat jij je naar hem zou schikken lijkt het.

Wat zeiden zijn ouders ervan? Fijn dat het redelijke mensen zijn in elk geval.

Goed dat je even afstand hebt genomen, als hij alleen aan zichzelf denkt hierin dan heb je nu toch even niks aan hem. Hoe vervelend het ook kan zijn.
Het leek zijn ouders ook geen goed idee om et te houden maar ook weer wel met juiste hulp en ze vinden et heel rot voor me vriend dat ik deze beslissing wil. Ik ben nu wel weer bij hem want kan ook niet ergens anders heen

Vind et ook wel heel erg rot maar denk echt dat et de juiste keuze is en mijn begeleider oo
Ja ik geloof idd ook wel dat het voor jou de juiste keuze is, je hebt er goed over nagedacht! Fijn dat je begeleider het met je eens is en dat zijn ouders jouw keus ook beter vinden, natuurlijk is het rot voor je vriend dat hij nu niet krijgt wat hij wil maarja... dit is nu eenmaal een situatie waar geen middenweg in te vinden is! En jij hebt hierin gewoon de zwaarst wegende stem. Je bent weer bij hem is het weer een beetje goed tussen jullie?

Hij trekt vast nog wel bij.. en jullie krijgen later als jullie er beide aan toe zijn nog wel een kans

En nu heb je al een plan?
quote:Bliss91 schreef op 05 augustus 2015 @ 18:25:

Ja ik geloof idd ook wel dat het voor jou de juiste keuze is, je hebt er goed over nagedacht! Fijn dat je begeleider het met je eens is en dat zijn ouders jouw keus ook beter vinden, natuurlijk is het rot voor je vriend dat hij nu niet krijgt wat hij wil maarja... dit is nu eenmaal een situatie waar geen middenweg in te vinden is! En jij hebt hierin gewoon de zwaarst wegende stem. Je bent weer bij hem is het weer een beetje goed tussen jullie?

Hij trekt vast nog wel bij.. en jullie krijgen later als jullie er beide aan toe zijn nog wel een kans

En nu heb je al een plan?

Ja dat is ook heel fijn en ben ik echt blij mee zijn ouders zijn super. Et is niet echt beter maar gelukkig is die er ook niet nu dan was et alleen maar erger.

ik hoop et ook dat we nog een kans hebben en niet verspild is, maar we gaan et zien toch en het plan wat mjjn begeleider voor stelde is om morgen ochtend of middag na de dokter te gaan en dan een afspraak maken en er over praten.
Morgen een afspraak maken, alles is nu gezegd.

Fijn dat hij wel blijft praten. Goed dat je begeleider er is.

Wat goed dat je hebt gezegd wat jouw plannen zijn en dat hij heeft geluisterd.
quote:Madderijn schreef op 05 augustus 2015 @ 22:03:

Morgen een afspraak maken, alles is nu gezegd.

Fijn dat hij wel blijft praten. Goed dat je begeleider er is.

Wat goed dat je hebt gezegd wat jouw plannen zijn en dat hij heeft geluisterd.ja dat is echt fijn ook al hebben we nu ruzie en is die boos en alles, ik mag wel bij zijn huis blijven en vind ik super lief. Mijn begeleider is er bijna de hele dag voor me geweest. Weer lekked zenuwachtig
Het is ook moeilijk voor hem, dat jij (nu iig) geen kind wil met hem.

Hij is misschien toch meer dan een scharrel, dat je daar nu bent.

Je hoeft niet weg, is dat omdat je echt nergens heen kan of omdat hij en jij samen willen zijn ondanks de ruzie?
quote:Scheveningen1996 schreef op 05 augustus 2015 @ 22:22:

[...]

ja dat is echt fijn ook al hebben we nu ruzie en is die boos en alles, ik mag wel bij zijn huis blijven en vind ik super lief. Mijn begeleider is er bijna de hele dag voor me geweest. Weer lekked zenuwachtig

Hij heeft geen recht om boos te zijn op jou. Dit is een kinderachtige reactie voor iemand van zijn leeftijd.

Pas goed op jezelf meisje! Je klinkt als een hele lieve verstandige jonge vrouw. Je bent erg goed bezig en je mag trots zijn op jezelf!
Succes Scheveningen, en ook als je er samen met vriend niet uitkomt is er een oplossing hoor. Blijf vooral (zoals je nu doet) heel goed in je gesprek met je begeleider EN zo goed nadenken als je nu doet. Supergoed van je, ik ben in elk geval trots op je!
quote:jadaiswa schreef op 06 augustus 2015 @ 03:03:

Succes Scheveningen, en ook als je er samen met vriend niet uitkomt is er een oplossing hoor. Blijf vooral (zoals je nu doet) heel goed in je gesprek met je begeleider EN zo goed nadenken als je nu doet. Supergoed van

je, ik ben in elk geval trots op je!dankje dat is super lief xxx
quote:Madderijn schreef op 05 augustus 2015 @ 23:18:

Het is ook moeilijk voor hem, dat jij (nu iig) geen kind wil met hem.

Hij is misschien toch meer dan een scharrel, dat je daar nu bent.

Je hoeft niet weg, is dat omdat je echt nergens heen kan of omdat hij en jij samen willen zijn ondanks de ruzie?ik kan ook nergens heen maar ik weet niet of hij op dit moment nog wel samen wil zijn
Ik snap wel dat je vriend dit moeilijk vind, hij wilde het namelijk wel. Maar als je samen een kindje krijgt, is het toch echt heel belangrijk dat je het allebei echt wil.

Als jullie bij elkaar horen te zijn komt het echt wel goed tussen jullie. Misschien heeft hij ook even tijd nodig.

Je bent voor jezelf heel goed bezig! Je denkt na en praat erover. Dat is echt super belangrijk.
If you can dream it, you can do it.
quote:Scheveningen1996 schreef op 06 augustus 2015 @ 05:02:

[...]

ik kan ook nergens heen maar ik weet niet of hij op dit moment nog wel samen wil zijnEen ding tegelijk meid. Eerst de afspraak voor overtijdbehandeling maken. Dan erheen en de overtijdbehandeling ondergaan. Dan eerst heel lief zijn voor jezelf met chocola, films en dingen waar je blij van wordt. En dan pas komt je vriend weer om de hoek kijken. Als hij je steunt in dit proces, dan is dat heel fijn. Steunt hij je niet in deze moeilijke tijd, dan denk ik dat het heel erg jammer is, maar dat je er dan achter komt dat hij niet de vriend is voor jou. Maar zoals gezegd: dat is pas later. Nu eerst de afspraak maken en daar naartoe gaan.
Kan het niet beter zeggen Doreia!
Je hebt gelijk doreia. De afspraak is gemaakt
Goedzo Scheveningen. Sterkte.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Goed gedaan!
Knap van je, Scheveningen.
Vandaag is de mooiste dag.
Dankje jullie zijn super lief!!!!!
En jij kan best een beetje lief maar kritisch en steun gebruiken toch?

Schouders eronder blijven zetten zoals je nu doet meid, en als je het fijn vind om te kletsen zie je: genoeg lieve dames die met jou mee willen denken! Dit komt goed meid!
quote:jadaiswa schreef op 06 augustus 2015 @ 22:05:

En jij kan best een beetje lief maar kritisch en steun gebruiken toch?

Schouders eronder blijven zetten zoals je nu doet meid, en als je het fijn vind om te kletsen zie je: genoeg lieve dames die met jou mee willen denken! Dit komt goed meid!Ja daar heb je helemaal gelijk in en dat is ook super lief dat er goede mensem bestaan die et beste met anderen voor hebben ♡
Goed gedaan meid! Komt idd helemaal goed
Scheveningen ik heb in 1x je hele verhaal gelezen!

Wat een dappere meid ben je, ben heel trots op je!

Ook trots op de dames die adviezen aan je zijn blijven geven en je steun bieden!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven