De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!

10-09-2008 21:32 3178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nala, jeetje vervelend van de hond. Hopelijk blijft hij er niet teveel last van houden.

En succes met alles vandaag en veel plezier het weekend!

Do, ben helemaal alleen thuis vandaag dus zal goed mijn best doen! Heel veel succes meid.

Zoals jullie zien hier toch geen 12-9 baby, tenminste niet zoals ik me nu voel. Maar wie weet barst het vanmiddag nog los.

We gaan zo voorlopig koopcontract tekenen. Wordt verkoop allemaal wat officiëler.
Hop 12-9 aan het baren jij! Ik wil wel die taart winnen tuuk Ow ja en ook wel weten of jullie een jongetje of een meisje krijgen en de naam natuurlijk

Nala, aah jullie arme hondje. Was de fietser geschrokken? Raar hoor dat je nu al weer ongesteld bent. Je hebt wel echt een korte cyclus zeg. Maar op zich is dat nu wel goed nieuws toch? Des te eerder kun je beginnen in oktober.

Do, ik begin vast met duimen!!

Vent komt vanavond weer terug. Strax met Lena naar het consultaiebureau. Ben benieuwd. Is een extra keer ivm haar motoriek, lengte en gewicht. Nu is het nog steeds een waggelende korte slankerd, dus ik ben benieuwd. Ook mijn eigen schuld, want we moesten eigenlijk fysio gaan doen, maar eerst vond ik dat zelf nog niet nodig en daarna is het er eigenlijk niet meer van gekomen (vakantie, schoonvader).

Milena heeft vanochtend voor het eerst haar eigen broek aan getrokken! Knap he?
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?

Voor DO!

12-9 gefeliciteerd met jullie 5 jarig huwelijk.

En het kan heel snel gaan hoor

Hé Frans, ik had ook 12-9 gezegd en nu wil je straks de taart alleen opeten (en ik heb ook al geen bon bon bloc gehad )

Nala gefeliciteerd met de hondje(s)

En hoe is het met je hondje? Wel schrikken hoor.

Ik hoorde laatst van iemand die had een offerte laten maken voor een keuken en die kwam uit op 18.700 euro. Dus toen vertelde hij dat hij niet meer dan 7,200 euro uit wilde geven en uiteindelijk is dat nog gelukt ook.

Frans, hoe was het op het cb? En wat goed dat milena zelf haar broek heeft aangetrokken!

Pfff heftig hoor om de zaak van je schoonvader op te ruimen.

Brabbel, het zit Kaj en jullie ook niet echt mee hé. Nu ook nog een operatie voor buisjes. Hopelijk gaat hij wel snel zijn nieuwe drankje opdrinken.

Net weer met Luke bij de chiropractor geweest en het zag er goed uit. De vorige keer kwam zijn hele bovelichaam omhoog toen, ze zijn nek omhoog tilde naar zijn borstkast.

En nu nog maar een klein beetje. En begon hij niet meer te huilen toen ze aan zijn schouderbladen zat. Hij vond het nog niet echt prettig maar ze was erg tevreden.

Dus nu opnieuw behandeld en dinsdag nog een keer.

Nu ga ik even liggen. Net Nick naar de psz gebracht en hij moest even diep nadenken of hij ging zwaaien of spelen
*snijdt een stuk taart af voor Hera*

Ik denk dat het begonnen is voor 12-9, dus kunnen we vast wat taart nemen

Fijn dat de chiropractor lijkt te helpen bij Luke! Is dat een zogenoemde bottenkraker? Ik ben echt helemaal niet thuis daarin hoor.

De zaak van mijn schoonvader opruimen is heel naar ja. Hij had net ene nieuw pand en helemaal zelf alles daarheen verhuisd. Dus het is echt het leegruimen van het pand, maar ook brieven sturen naar klanten, orders afbellen enz. Helemaal niet leuk om te doen. Wel fijn om dan van mensen te horen dat ze zo geshockeerd zijn en dat ze hem zo'n leuke man vonden.

Vanochtend op het cb was alles oke. Motoriek was met sprongen vooruit gegaan (ahum pompiedom, heb een fysiobezoekje verzonnen , en dat ene bezoekje had duidelijk geholpen dus ). Mevrouw is en kilo gegroeid, vetkleppie, ze is nu 11,4 en ze was 6!!!! cm gegroeid, nu 88 cm . Het wordt nog wat.

Daarna zijn we even naar de speeltuin gegaan tot het echt begon te regenen en toen naar een tante van mij om tostie's te eten. Jammie!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?

voor Do
quote:frans3 schreef op 12 september 2008 @ 13:51:

De zaak van mijn schoonvader opruimen is heel naar ja. Oohjee, das idd een hele moeilijke taak voor jullie ... wel mooi dat je veel te horen krijgt dat het zo'n leuke man was.

Vanochtend op het cb was alles oke. Motoriek was met sprongen vooruit gegaan (ahum pompiedom, heb een fysiobezoekje verzonnen , en dat ene bezoekje had duidelijk geholpen dus ). Je bent een boefje!
En ballonnen voor 12/9!

Ik duim Do! En er brandt ook een kaarsje voor jullie!
Pakt gauw een stuk taart voordat het op is. *zag dat Jac ook in de buurt is *

Hai Jac, hoe is het met je?

Fijn dat ze tevreden waren op het cb. En een kg aangekomen 6 cm gegroeid! super zeg.

Dat is wel fijn om te horen dat iedereen je schoonvade zo'n aardige man vond. Maar wel heel moeilijk om te doen

Do, als het goed is zit het er nu op, nu begint de afwachtende periode weer.
*propt een stuk taart naar binnen, zie dat er nog meer kapers op de kust zijn, wel opvallend hoor dat het zo druk wordt als er taart neergezet wordt *

pak maar snel een stukje

Een chiropractor is inderdaad een bottenkraker.

Hij is er alleen net als de vorige keer jengelig van. Ga dus maar even samen liggen
Hai Heer

Ja best, best! Moet alleen efjes leren ontspannen, maar ik ben nu 31 en ik heb het nog nooit gekund dus utzalumwelniemeerworden ...

Eerst weekend!
Hhmzzz.... iemand nog taartkarton?
Dominica, ik denk heel hard aan je! Kaarsje branden vind ik een mooi idee ook, dat ga ik ook doen!
*snijdt de helft van mijn stuk af en geeft die aan Jac *

Ontspannen wat is dat??? Maar bevalt je job nog steeds? En Tristan ook al naar de psz wat gaat dat hard. Hoe gaat het slapen?
Hai Hera, bedankt voor je stukje taart haha!

Ja heb jij er ook zo'n moeite mee, met ontspannen? Ik wel hoor, bah. Ik kan heel prima niks doen, avondje voor de buis is haal ik met gemak, das 't punt niet, maar ik raak niet uitgerust op de een of andere manier. Naja, op sommige dagen dan.

Jaaa bengel doet het goed op de psz, maandag mag ie weer! En vanaf dan is Yac-man met ouderschapsverlof, dus die is elke maandag thuis bij de kids. Lekker he? Wel jammer dat ik hem dan niet meer op kan halen. Zo leuk, al die trotse kindjes op de trap met hun mooie knutseltje in de handen!
Hier ook even vragen: wie weet waar er nog Miss Sporty musk is?? en M.S. gezichtspoeder?
Miss Sporty musk? Is dat die met die zwarte fles en rode dop?? Ik had die vroegah altijd! Altijd! Hmmmmm. Maar eh nee ik weet dus niet waar dat nog verkocht wordt.

Eh een taart met 4 mensen, ehm dat moet wel lukken toch?

Ik kan eigenlijk toch meestal wel ontspannend hoor. Zit nu ook tussen een berg zooi lekker te forumen. Haha en ik erger me er niet eens aan. Mijn man kan dat dus niet, die gaat of 1. mopperen of 2. opruimen, klussen, administratie enz. Meeeeeen iritant, want dan moet ikaltijd mee doen
En als ik moeite heb met ontspannen, dan ga ik in bad liggen. Kan ik helemaal niks anders doen dan een boekje lezen.

Maar ja, ik ben dan weer niet zo goed in slapen, helaas
Opvallend wel dat het hier ineens druk wordt als ik een stuk taart op tafel zet
Ik steek ook een kaars aan voor Do

*gaat lucifers zoeken*
Ik doe een beetje forumen, beetje poetsen en heb Jan Smit op. Da's wel ontspannend. En het is toch kutweer buiten. En kind is op kdv, dus ik ben heel zen. Voel wel altijd de noodzaak om iets 'nuttigs' te doen als kind zwoegt op kdv en ik thuis ben. Kweenie. Anders voel ik me schuldig ofzo. Dus m'n hele huis is op orde. Da's dan wel weer fijn.

Ik mag geen taart meer. Ik knal uit m'n broek, heb al Te Veel kruidnootjes op.

Miss Sporty. Geen idee. Moet ik even voor je koekeloeren hier? Waar dan? Bij Etos en Kruidvat?
Met Neef gaat het niet goed

Iedereen is Heel Druk. Er moet 1: een en ander 'wereldkundig' gemaakt worden en 2: medewerking verkregen worden van de Nederlandse overkoepelende organisatie Europdonor. Die medewerking met Europdonor stuit op nogal wat problemen. En als punt 2 niet lukt, dan heeft punt 1 geen zin. Punt 2 moet lukken, maar er is slechts geld beschikbaar voor 200-300 typeringen. Dat is niet genoeg. Er moeten er minimaal 1000 zijn, om een goede kans te maken. En dat kost 200.000 - 500.000 euro. En waar wordt dat geld vandaan gehaald? Publiciteit moet zeker binnen één week worden gezocht, omdat de tijd Heel Erg aan het dringen is.

DDDJ, wat een situatie voor jullie.

weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen. Ik hoop dat punt 2 snel meewerkt.
quote:Jacinta schreef op 12 september 2008 @ 14:16:

Hai Hera, bedankt voor je stukje taart haha!

Ja heb jij er ook zo'n moeite mee, met ontspannen? Ik wel hoor, bah. Ik kan heel prima niks doen, avondje voor de buis is haal ik met gemak, das 't punt niet, maar ik raak niet uitgerust op de een of andere manier. Naja, op sommige dagen dan.

Jaaa bengel doet het goed op de psz, maandag mag ie weer! En vanaf dan is Yac-man met ouderschapsverlof, dus die is elke maandag thuis bij de kids. Lekker he? Wel jammer dat ik hem dan niet meer op kan halen. Zo leuk, al die trotse kindjes op de trap met hun mooie knutseltje in de handen!

Inderdaad niks doen is geen probleem maar dingen loslaten is soms erg lastig!

Leuk dat je man straks thuis is, kun je Tristan evt. laten slapen als je gaat werken, staat het eten klaar als je thuis komt,scheelt heel veel. Maar ophalen is is inderdaad erg leuk, hoewel ze hier niet altijd wat maken, wat ze mee mogen nemen. Laatst had hij getimmerd(hamertje tik) en trots dat hij was
quote:frans3 schreef op 12 september 2008 @ 14:21:

Miss Sporty musk? Is dat die met die zwarte fles en rode dop?? Ik had die vroegah altijd! Altijd! Hmmmmm. Maar eh nee ik weet dus niet waar dat nog verkocht wordt.

Eh een taart met 4 mensen, ehm dat moet wel lukken toch?

Niet als je zo'n klein taartje neerzet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven