De PrikBitches

05-01-2014 14:30 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op het topic van de Prikbitches. Één van de langstlopende topics op het vivaforum (inmiddels deel 15).

De Prikbitches zijn een groep meiden en vrouwen die schrijven over hun ervaringen in de medische molen.

Voel je welkom om mee te lezen, mee te schrijven, of je ervaring te delen. Je kunt hier je vragen stellen over de medische molen, er zijn voldoende 'prikbitches' die je een antwoord kunnen geven.

En ben of wordt je 'prikbitch'.. voel je welkom om mee te schrijven!

Laatste tabel-update 25-01-'16

Superstoere prikbitches

* Evw1984 (28 jr): Zoon begin 2011, clomid vanaf november 2011, eerste IUI november 2012, spontaan zwanger maart 2013 mk, 1e IVF miskraam met 6 weken. 1x cryo mislukt. 2e IVF januari 2014

* Dartel86: sinds 2011 bezig, partner verminderd vruchtbaar, aangewezen op ICSI. 1e poging eind 2012. Geen bevruchtingen, 2e poging begin 2013 vroege miskraam. 3e poging miskraam, nu allerlaatste poging

* Dolfijntje: Mei 2006 begonnen, endometriose, 6 x IUI, 1e IVF mislukt, 2e keer ICSI zwanger en bevallen met 22 weken van dochter* Daarna 6 ICSI's met 7 TP gehad. Laag AMH.

* Kidon (38 jr): Moeder van zoontje 5 jaar door 1e keer IUI. Zaad man erg verslechterd daarom nu ICSI. 1e Poging eind okt 2012.

* Emma08 (31 jr): Eerste ICSI poging zwanger van een tweeling, maar eindigde in een vroege miskraam. Tweede poging begin 2014 is mislukt geen bevruchte eicellen. Start derde poging juni 2014

* Rietje (30 jr): aan het proberen sinds 1 jan. 2011. In jan 2013 start met de 1e keer IUI.

* MissOR (32 jr): miskraam okt 2011 na spontane zwangerschap. 1 toegankelijke eileider, laag AMH, lage zaadcounts. 3 IVF pogingen gedaan, veel eitjes, weinig bevruchtingen. Nu pauze om hydrosalpinx met Essure te blokkeren, daarna cryo's met 4 dag 3 embryo's en 1 dag 6 embryo.

* Puck-eefje (42 jr): 13 IUI, 2x ICSI (beide mislukt), 2x mk van IUI. Volgende maand laatste poging ICSI

* Julia177: sinds eind 2009 bezig. Man verminderd vruchtbaar. 6x IUI, 2x. IVF, waarvan de laatste poging na 9 wk geeindigd in missed abortion. In februari (hopelijk) een cryo-terugplaatsing.

* Someone86 (28 jr): januari 2015 eerste ICSI, partner verminderd vruchtbaar na teelbalkanker.

* Druivensap (29 jr): mei 2014 gestopt met de pil, endometriose, zaad man niet fantastisch, door pijn endometriose sinds half juni 2015 terug aan de pil, waarschijnlijk najaar 2015 1e IVF

* theepoes: 2012: start kinderwens. 2013: Zwanger na 3x IUI. Zoon in 2014 geboren. 2015: zwanger na 2x IUI. Miskraam. 2016, opnieuw IUI.

* flipje2 (27 jr): sep 2014 gestopt met de pil, sep 2015 naar huisarts: man ernstig verminderd vruchtbaar, IUI of IVF niet mogelijk. Jan 2016 start ICSI1.

* Femke104 (34 jr): juni 2011 gestopt met de pil. April 2012 mmm, tot nu toe geen oorzaak gevonden. Na 3 IUI behandelingen aangewezen op IVF/ICSI ivm wisselende zaadkwaliteit. Dochter uit 1e ICSI poging. Januari start ICSI 2 voor een broertje/zusje

Zwangere prikbitches

* Ciccietta (35 jr): Aangewezen op ICSI. Eerste poging eind 2011 geslaagd (2 cryo's over). Bevallen van een dochter augustus 2012. Spontaan zwanger van 'n tweede kindje!

* Noe-noe (33 jr): bezig met IUI 7. Partner verminderd vruchtbaar. Miskraam na IUI 6. Zwanger!

* Kuuk (35 jr): door slechte zaadkwaliteit aangewezen op icsi. Na lange zoektocht en een aantal afwijzingen ivm hartziekte na anderhalf jaar groen licht om te beginnen. Start nov. 2012. 4x ICSI, zwanger na tp 11.

* Mirk86 (27 jr): Kinderwens Sinds maart 2013. In oktober eileiders verwijderd, daarom nu IVF. Mei 2014, zwanger van 1e IVF-ICSI

* Dolfijntje: Mei 2006 begonnen, endometriose, 6 x IUI, 1e IVF mislukt, 2e keer ICSI zwanger en bevallen met 22 weken van dochter* Daarna 8 ICSI's met 7 TP gehad. Laag AMH. Zwanger na 1x ecd.

* Pioenrooske: dochter uit 2e ICSI poging; aug 2015 spontaan zwanger van 2de kindje

Prikbitches die bevallen zijn

* Krissie: zoon

* Draaimolen: zoontje

* Marielle: dochter

* Sammy300: adoptiezoon

* Sweety: dmv IUI een dochter

* Yamuna: dmv IUI 2x een dochter

* Nicks: zoon

* Doggie75: 4x IUI. Spontaan zwanger: zoon

* Fre: 1e IVF een zoon en dochter

* Debgirl1984: PCO, een dochter

* Nicky22: dchter

* Rebels: twee dochters

* Maria 52 (Pierel): Zoon, en na 3 maal IUI en hsg spontaan een dochter

* Tornapart: dmv een cryo na IVF een zoon

* Peggysue2: dmv IVF een tweeling, zoon en dochter

* Zitah: IUI, een zoon

* Sophy: na 3 keer ICSI in eigen cyclus een dochter

* Bengal: na start fertiliteitstraject spontaan een dochter.

* Allis: IUI nr.2 een miskraam, daarna een dochter

* Watson: 2 x IUI, daarna via ICSI een dochter

* Lynn80: 8x IUI, daarna IVF een dochter

* Fleur: 3 x IVF/ICSI,geen succes, daarna spontaan zwanger

* Naski: 40 jaar. Laatste ronde IUI zwanger

* Aaatje: 3e IVF in eigen cyclus een dochter

* Mousie: 5 poging ICSI eigen cycluseen zoon, daarna spontaan een tweede kindje

* Carpe Diem: ICSI een dochter, na een cryo-tp een tweede kindje

* Jusa: na 6x IUI en 1x IVF een dochter, IVF 2 eent tweeling, zoon en dochter

* Kaetje: 33 jaar. 8 keer IUI met hormonen. Zoon na ICSI, tweede zoon spontan

* Floortje: Clomid, 4x IUI, spontaan zwanger, meisje

* Blogbabe: na 4e IUI dochter

* Taartje: 1e poging IVF miskraam, tweede IVF zoon

* Abc: 1e ICSI overstimulatie, tweede cryo dochter

* Sherto: 1e ICSI zoon

* Ramiaatje: zwanger door IUI

* Karan: door NL arts naar Gent ivm een TESE operatie, maar die vonden ze daar niet nodig. Zoon na 1e ICSI, tweede cryo-tp

* Giraffje : zwanger van 3e IUI zwanger

* Muisz: na vijf IVF-pogingen met 9 terugplaatsingen een zoon en dochter

* Ciccietta: 1e ICSI dochter

* Maris: 1e IVF kindje

* ks04: 3 IUI pogingen, spontaan zwanger voor start IVF

* Haiti: 1e ICSI zoon, tweede ICSI dochter

* Ginger: na 4x IUI spontaan zwanger

* Ikke_1984: dmv IUI zoon

* Pop77: 4x IUI, 1x IVF, 1e ICSI zoon en dochter

* Dotjemol: 3e ICSI kindje

* Jennecke: 8 x iui 2 x miskraam. 1e IVF een kindje

* EDC1975: 6 x IUI mislukt, 2e IVF een dochter

* Sawasdee: Vriendlief heeft een TESE operatie ondergaan. Dochter uit de 1e ICSI.

* Choco: 6 x IUI, 1x ICSI (0 bevruchtingen). Manlief slecht zaad en bij mij denken ze aan endometriose (nog geen kijkoperatie gehad). Na een secondopinion tweede ICSI en zwanger!

* Linde77: Na 5 mislukte IUI's en IVF een zoon!

* Yezka: Na heel veel behandelingen in december '15 bevallen van een zoon!

En dit zijn de allerstoerste prikbitches: Uitbehandeld, samen verder. Noodgedwongen zijn zij de allerstoerste meisjes:

* Merel29: Gestopt met de pil in april 2004. Na 6 keer iui, 2 keer ivf (waarvan 1 zonder bevruchting), 2 keer icsi en 2 keer een cryo terugplaatsing uitbehandeld. September 2010 een vroege miskraam na de laatste cryo terugplaatsing.

* MagiC: 39 jaar, actief sinds 2008, 5 x IUI, mei 2011 start met IVF. Zwanger na eerste poging, miskraam met 9 weken. IVF 2 geen bevruchtingen. IVF 3 geen resultaat. FSH test; start overgang positief. Augustus 2012 start IVF 4, laatste 'erop of eronder' poging is helaas niet gelukt.

* (Deze rij is veel en veel langer dan alleen Magic en Merel. Een voor de allerstoerste meisjes.)

Mochten er meiden zijn die graag aan de tabel toegevoegd willen worden, stuur dan even een privé bericht naar PrikBitch!

Oude topics: Het begin, deel 2, deel 3, deel 4, deel 6, deel 7, deel 8, deel 9, deel 10, deel 11, deel 12, deel 13, deel 14.
Hi Druivensap,

Lastig! Ik kan me voorstellen dat je er moeite mee hebt. Mijn schoonzusje was ook twee keer zwanger in de tijd dat wij aan het proberen waren en ook wisten dat het niet zo gemakkelijk zou gaan. In mijn geval betekende het dat mijn broer (weer, want het ging om nummer 2 en 3) vader werd. Hem gun ik dat heel erg, dus die gedachte en gevoelens hielpen mij. Juist bij mensen in mijn omgeving, die iets verder van me afstaan vond ik het lastig(er). Wij hebben het trouwens niet gedeeld, dus dealde ik min of meer alleen met die gevoelens. Hoe zit dat bij jullie?

Off-topic: ja, ik zing al wel bijna 10 jaar in een koor denk ik. Heerlijk en heel gezellig ook!
Dank je Ciccietta. Ik heb dat precies andersom. Mensen dichtbij vind ik een stuk moeilijker. Ik moet er niet aan denken dat ik zie dat zij steeds groter en groter wordt en dat ze zich daar aan het klaarmaken zijn om een kleine te verwelkomen. En dat ik dat zo voel, vind ik dan weer walgelijk van mezelf. Maar ik kan er niet zoveel aan doen dat ik het zo voel :( Ik vind het extra moeilijk, omdat toen ik en man al een tijdje aan het proberen waren, vertelde zij me dat zij er voorlopig nog niet over na wilde denken. Ik heb haar toen verteld dat wij er serieus over na aan het denken waren (niet dat we al bezig waren). Later heb ik haar dat wel verteld, en ook dat het niet goed gaat, dus ze wist het.

Ik had een headsup wel fijn gevonden. Nu vertelde ze het op de verjaardag van mijn schoonmoeder, waar de hele familie bij was. Het overviel me. Ik vind ook dat ik er niet goed mee omging. Ik heb haar gefeliciteerd en probeerde daarna een beetje in een hoekje me te verstoppen, maar iedereen ging juist heel erg op me letten, waardoor ik juist moest huilen. En het lukte daarna niet meer om mezelf bij elkaar te rapen :( Ik voel me zo lullig nu :(
Be the change you wish to see in the world
Hè Druivensap, wat naar dat je je zo rot voelt. Even een dikke voor jou. In dit geval vind ik ook dat schoonzus er beter aan had gedaan om het jullie apart te vertellen. Hopelijk is ze ondertussen zelf ook tot dat inzicht gekomen. Hoe reageerde de familie toen je zo verdrietig was? Ik hoop troostend en begripvol. Het is zo'n gevoelige kwestie. Probeer jezelf niet te lullig te voelen!

Celpa, hoe is het met jou?
Dit weekend ongesteld geworden, op naar ronde zoveel dus... Nog twee rietjes in de vriezer van ICSI3. Het wordt steeds moeilijker om positief te blijven. De vraag 'Gaat het ooit lukken?' komt steeds vaker naar boven.

Hoe gaat het met jou ciccietta? Nog een controle-echo gehad om te kijken of alles schoon is?
Ook een dikke voor jou Celpa. Heftig die slopende onzekerheid. Ik blijf voor je duimen!

Een controle echo gehad bijna 3 weken geleden en daarna niet meer. Alles lijkt weer in orde. Afwachten hoe mijn cyclus gaat verlopen.
Kidon bij de eerste ICSI poging heb ik mogelijk bbz gehad. Dit werd gezegd aan de hand van hoe de hcg-waarden stegen en daalden. Maar zeker weten we het niet, want gelukkig is het vanzelf opgelost. De kans bij IVF en ICSI op bbz schijnt wel iets hoger te zijn.

Hopelijk lost het vanzelf bij je op. Ga je daarna weer door?

CC kan me voorstellen dat je worstelt met wel/geen anticonceptie. Fijn dat je kinderen je afleiding geven.

Druivensap het is heel lastig om mee om te gaan. Je schoonzus en zwager hadden het wel even iets anders kunnen doen. Zij moeten er maar mee om gaan dat het voor jou moeilijk is en dat je er om moet huilen. Dat huilen zal niet zijn dat je het ze misgunt maar wel dat je het jezelf ook zo gunt om zwanger te worden.

Toen mijn schoonzusje en zwager het vertelden heb ik zitten huilen maar daar was gewoon de ruimte voor. Ik heb me bij hun enorm gesteund gevoeld, na de geboorte van hun kindje ben ik wekelijks langs gegaan en heb veel met die kleine geknuffeld. De poging er na was bij ons raak. Onze kleintjes schelen 10 maanden. De kleine van mijn broer is 4 maanden na mijn dochter geboren, die zwangerschap zou ik veel moeilijker hebben gevonden als ik nog niet zwanger was. Dat kwam door hoe zij met zwangerschap en alles erom heen omgingen. Ik misgunde het hun totaal niet maar vond het moeilijker.

Dus niet echt tips maar wel een dikke en sterkte met de situatie.

Celpa wat balen dat het weer niet gelukt is. Ik duim voor je dat net als bij Kuuk de (bijna) laatste poging toch succes gaat geven!
Ach wat balen Celpa! Zo te lezen heb je al een hele reis achter de rug Ik duim voor een andere uitkomst de volgende keer.

Bedankt voor jullie lieve, bemoedigende woorden CC en Pioenrooske. De hele familie, op mijn schoonmoeder na, heeft me eigenlijk de rest van de dag links laten liggen. Die weten natuurlijk ook niet hoe met deze situatie om te gaan, dus gaan ze het maar uit de weg. Mijn man zei op de terugweg naar huis dat hij het niet leuk vond hoe ik me gedroeg. Hij begrijpt niet dat het me zo aangreep en dat ik me daar niet overheen kon zetten. Meestal is hij heel lief, maar dit vond ik zo harteloos. Dus daarom dacht ik dat het schijnbaar aan mij lag. Ik begon even te denken dat ik een megabitch was. Ik ben blij dat ik hier een andere reactie krijg. Maar ik zal mijn schoonzusje van de week nog wel even smsen, dat breien we wel weer recht.

CC, hoe gaat het nu met jou? Een tijdje terug las ik van je dat het wel ging, maar dat je niet zeker wist of het niet later nog 'binnen zou komen'. Ik weet niet meer wat je letterlijk zei, maar vandaar mijn vraag.
Jouw verhaal over je schoonzusje kwam ook binnen Druivensap. Kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt. Gelukkig hebben naasten het ons altijd persoonlijk verteld, de tranen kwamen daarna. Je bent blij voor een ander, maar wil zelf ook zo graag.

Weet dat je verdriet er mag zijn. Hopelijk kun je het er nog eens met je schoonzusje over hebben.
Druivensap, jouw verhaal is herkenbaar. Weet dat mijn zus en schoonzus vlak achter elkaar zwanger werden, terwijl wij net in de mmm zaten. Ik ben altijd open geweest over onze situatie, dus ze wisten dat het bij ons niet vanzelf ging. Mijn zus woont in het buitenland en kwam met de kerst op familiebezoek. Op een avond zaten we met z'n alle bij mijn ouders en op een gegeven moment ging het alleen over zwangerschappen en bevallingen. Toen werd ik ook verdrietig en ging me afsluiten van de gesprekken.

Later hebben we het wel met elkaar uitgepraat, maar ik had er wel veel moeite mee.
quote:dolfijntje01 schreef op 03 juli 2015 @ 14:51:

Zo, daar ben ik dus ook weer eens ben een van de eersten die mee is gaan schrijven, alweer zo'n 6-7 jaar geleden denk ik. Ik ben een hele tijd niet hier geweest omdat ik wat afstand wilde. Inmiddels is er aardig wat gebeurt: heb 5 pogingen nog in Dusseldorf gedaan en dat heeft allemaal op niks uitgedraaid. De gyn had sterk het gevoel dat mijn endometriose (wat voornamelijk rondom m'n eierstokken zit) de kwaliteit van de eicellen erg aantaste. Dit was van de buitenkant niet te zien, maar het was vreemd dat ik zo weinig of zelfs paar keer geen bevruchtingen had.

Lang verhaal, veel tranen, verdriet, wanhoop, jullie kennen het jammer genoeg wel, hadden we de keuze: compleet stoppen of verder gaan met eiceldonatie. Moeilijke stap, maar kinderloos achterblijven leek ons zo zwaar. We zijn naar spanje gegaan en de eerste poging was direct raak! (dus toch mijn eicellen....) ik ben nu 16 weken en ben 17 december uitgerekend.

Ik zag dat ik yeska ook super mag feliciteren. Zo geweldig voor je! En ook december dus

Mede prikbitch van jaren terug, wat ben ik blij om dit te mogen lezen!!! Gefeliciteerd! Ik duim voor een zo ontspannen mogelijke zwangerschap voor je en dat we je in december opnieuw mogen feliciteren.

Voor de rest, veel succes!
Kan maar niet slapen dus las ik weer in deze topic, Doe ik al een hele tijd maar vond het nog niet tijd om mee te schrijven.

zit nu dus achter mn pc.

Druivensap jou verhaal is ook voor mij heel herkenbaar, Iedereen om ons heen raakt zwanger op het moment. De mensen die ver van ons afstaan feliciteer ik leuk en neem dan afstand maar de mensen die idd dicht bij ons staan raakt mij ook erg. 1van mn beste vriendin raakte zwanger en wist niet hoe ze het me moest vertellen, Was erg blij maar moest de hele nacht huilen nadat ik thuis was. 2 weken geleden zaten we op de eerste verjaardag van haar kind toen ze me mee riep. Haar fam leden maakten een opmerking die ik niet plaatsen kon dus ze wou me vertellen dat ze zwanger was van de 2e voordat ik dat kon uithalen uit de gesprekken. Ik gun het ze echt heel erg, maar ik brak. Jezelf een houding geven op dat moment is zo zwaar. Zoals iedereen hier ook schrijft, Denk niet dat veel mensen ons kunnen begrijpen zoals we elkaar kunnen begrijpen.

Ik heb een tijdje terug een topic geopend over mijn verhaal.

Bijna 4 jaar terug wouden we beginnen om zwanger te raken. Half jaar later opgenomen met een opengescheurde endometriose op mn linker eierstok. Weer een half jaar later nog een spoed operatie door een opengescheurde endometriose. Mn eierstok laten zitten alleen mn eierlijders waren verstopt. Doorgestuurd naar ivf, alleen op het moment dat we mochten beginnen met spuiten (had alles al klaarliggen thuis ) werden we gebeld dat het niet door kon gaan doordat mn schildklier niet in orde was. Mn waardes schommelde dus ze konden me ook niet aan medicijnen zetten.

Afgelopen 6 maanden zijn mn schildklier waardes stabiel. Alleen mn cyste was net te groot voor ivf dus zit al 2 maanden aan de lucrin afgelopen vrijdag mn 3e en laatste prik gekregen, dus nog een maandje in de overgang.

Heb nu toch een beetje hoop want we mogen over 3 weken weer langs op gesprek voor ivf. Ben al 4 jaar verder en het gevoel dat ik nog niet eens begonnen ben. Dus heel vaak het gevoel gehad dat dit gewoon niet was weggelegd voor ons.

Daarom heb ik even gewacht om mee te schrijven hier, wou mezelf geen hoop geven.

Maar als ik dan het verhaal van bv Dolfijntje01 lees word ik weer erg blij! gefeliciteerd meid!
Dank je, Celpa en Femke, voor jullie ervaringen. En ook Paperplane heel erg bedankt! Wat een heftig verhaal heb jij, zeg! Wanneer hoor je of je verder mag? Ik ga zo hard voor je duimen, dat m'n duimen blauw worden en er bijna afvallen!
Hhahahahha wat lief! dank je wel. 13 aug hoor ik meer!

Ja niet echt een fijn verhaal, maar ben gaan leren om positief te blijven, Het duurde op een gegeven zo lang met alles dat ik vergat om te leven. Dus nu hoort het gewoon bij mij en doe mn best ervoor, maar probeer ook te genieten van alles en iedereen om me heen wat me natuurlijk ook weer extra kracht geeft om door te gaan. Zoals hier ook besproken met zn ups en downs.
Nooit voor mogelijk gehouden want dit soort dingen overkomt mij nooit. Vanmorgen vroeg een test gedaan omdat ik of over tijd was of mijn eisprong niet goed had voelen aan komen. De test is knalpositief, ben even helemaal sprakeloos. Dochter via ICSI de 7e terugplaatsing gekomen en nu spontaan zwanger. Ik moet even aan iemand het volgende kwijt en weet niet waar anders dan bij de Prikbitches waar ik tijdens de ICSI zo veel steun aan heb gehad.

Om ons heen zo veel verhalen van mensen die toch spontaan een kindje kregen nadat het eerst niet lukte. Altijd gedacht ja, dat zijn vast grotendeels die onverklaarbaar onvruchtbaar zijn. Bij ons het volkomen verklaarbaar en zelfs IUI was nooit mogelijk. Vanmorgen had ik dus een knal positieve test, geen tuurstreepje maar echt een dikke streep.

We hadden het nog niet uitgesproken maar min of meer besloten dat we niet meer het medische traject in wilden en dus dat dochter enigst kind zou blijven. Nu wordt ze misschien toch grote zus, wow.

Er gaat nu zoveel door mijn hoofd... Het eerste wat ik net na mijn ontbijt heb gedaan is me aanmelden voor Moeders voor Moeders.

Dit soort verhalen vond ik altijd onwerkelijk om hier te lezen, van dat overkomt mij niet. Het is nu toch gebeurd en ik hoop dat iedereen hier ook een positieve test in handen mag houden al dan niet via de mmm.
*meelezer met tranen in d'r ogen en kippenvel over d'r hele huid*

Wauw... Wat fantastisch!!!!

Súper gefeliciteerd!!!
Idd kippevel! GEFELICITEERD !!
Jeeh pioenrooske, wat geweldig nieuws zeg! Gefeliciteerd!

Hier minder goed nieuws. Afgelopen week een miskraam gehad. Was zwanger van onze enige cryo, die we over hadden uit de eerste poging waar onze dochter is geboren.

Wat waren we blij en verrast dat we een positieve test hadden. Helaas kreeg ik met 6,5 week opeens bloedverlies. We mochten gelijk voor een echo, daar zagen ze een intacte zwangerschap, maar geen kloppend hartje en het was voor het termijn te klein. De dag daarop ben ik het vruchtje verloren.

Lichamelijk gaat het wel goed, maar emotioneel heb ik het zwaar. Voel me leeg, maar ook nog steeds last van zwangerschapssymptomen.

Na onze vakantie, gaan we een afspraak maken om een nieuwe poging te starten. Zie er als een berg tegenop, maar de wens voor een tweede kindje is erg groot.
Dank jullie wel voor de lieve reacties.

Femke wat vreselijk dat het mis gegaan is. Heel veel sterkte met verwerken en hopelijk kunnen jullie met z'n drietjes van de vakantie genieten en even de gedachten verzetten.
Wauw, pioenrooske! Kippenvel! Gefeliciteerd!!!!!!!! Zo bijzonder!
Femke, vervolgens lees ik jouw bericht.. Wat verdrietig!! Sterkte!
Een hele dikke voor jou Femke! Wat een groot verdriet na eerst zo'n blijdschap en geluk te hebben gevoeld. Heel veel sterkte!
Pioenrooske, gefeliciteerd! Wauw! Ik ken het onwerkelijke gevoel. Het is me zelfs twee keer overkomen. Ik duim voor jullie dat alles goed blijft gaan!
Pioenrooske, wat ongelooflijk! Ongelooflijk geweldig en ongelooflijk fijn!! Ik ben ontzettend blij voor je
Shit, Fem! Wat een rotnieuws! Probeer van je vakantie te genieten, voordat je die vervelende MMM weer ingaat. Wanneer ga je op vakantie? En waar gaan jullie heen?
anoniem_204533 wijzigde dit bericht op 10-08-2015 16:14
Reden: Vraag was niet duidelijk
% gewijzigd
Wat een heftige verhalen hier allemaal zeg! Ik leef met jullie mee.

Ik heb maandag een afspraak in het ziekenhuis om na clomid wat dus niets opgeleverd heeft te starten met FSH injecties. Heb al flink wat info mee gekregen.

Vind het spannend allemaal maar ja wie niet.

Sterkte allemaal!
where ever you go, go with your heart

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven