Kitleren!
zaterdag 8 augustus 2015 om 20:43
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
woensdag 12 augustus 2015 om 21:35
quote:Enora schreef op 12 augustus 2015 @ 21:33:
Mag ik iets heel geks zeggen Tardar? Ik heb nooit begrepen waarom vrouwen rectaal meten... We hebben ernaast een gat, wat net zo warm is. Sterker nog, wordt slechts gescheiden door een heel dun schotje. Hij kan net zo goed daarin. Stuk minder vervelend.
Probeer het eens en kijk of het verschilt.Ik doe dat omdat ik het aan mijn arts heb gevraagd en die gaf expliciet aan dat ie in mijn gat moest. Ook al maak ik het ding elke dag schoon wellicht dat het met bacteriën te maken kan hebben? Ik heb geen idee....
Mag ik iets heel geks zeggen Tardar? Ik heb nooit begrepen waarom vrouwen rectaal meten... We hebben ernaast een gat, wat net zo warm is. Sterker nog, wordt slechts gescheiden door een heel dun schotje. Hij kan net zo goed daarin. Stuk minder vervelend.
Probeer het eens en kijk of het verschilt.Ik doe dat omdat ik het aan mijn arts heb gevraagd en die gaf expliciet aan dat ie in mijn gat moest. Ook al maak ik het ding elke dag schoon wellicht dat het met bacteriën te maken kan hebben? Ik heb geen idee....
woensdag 12 augustus 2015 om 21:37
woensdag 12 augustus 2015 om 21:38
woensdag 12 augustus 2015 om 21:39
quote:Enora schreef op 12 augustus 2015 @ 21:37:
Ik ben geen arts, maar het lijkt mij echt BSSSSS...
Je kunt voor de lol gewoon 2x achter elkaar tempen toch? Maak je hem schoon, stop je hem eerst in je ladyhole en daarna in't gemeenschappelijke gat. Verschilt het; blijf je rectaal meten. Verschilt het een week niet; meet je vaginaal.
Sorry, maar:
'het gemeenschappelijke gat'
Ik ben geen arts, maar het lijkt mij echt BSSSSS...
Je kunt voor de lol gewoon 2x achter elkaar tempen toch? Maak je hem schoon, stop je hem eerst in je ladyhole en daarna in't gemeenschappelijke gat. Verschilt het; blijf je rectaal meten. Verschilt het een week niet; meet je vaginaal.
Sorry, maar:
'het gemeenschappelijke gat'
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
woensdag 12 augustus 2015 om 21:39
woensdag 12 augustus 2015 om 21:45