Grrrr eisprong
donderdag 20 augustus 2015 om 12:46
Beste dames,
Waarschijnlijk heb ik gisteren mijn eisprong gehad. De dagen hiervoor toonde de ovulatietesten steeds donkerdere streepjes aan. Echter had ik gisteren geen tijd om een test te doen. Vandaag heb ik weer getest en is het streepje nog amper zichtbaar. Ik ga ervan uit dat ik gisteren mijn eisprong heb gehad. Máár nu heb ik gisteren geen seks gehad. De dagen hiervoor om en om wel. Vandaag staat seks ook weer op de planning.
Had ik toch gisteren seks moeten hebben??
Ik hoor graag van jullie
Waarschijnlijk heb ik gisteren mijn eisprong gehad. De dagen hiervoor toonde de ovulatietesten steeds donkerdere streepjes aan. Echter had ik gisteren geen tijd om een test te doen. Vandaag heb ik weer getest en is het streepje nog amper zichtbaar. Ik ga ervan uit dat ik gisteren mijn eisprong heb gehad. Máár nu heb ik gisteren geen seks gehad. De dagen hiervoor om en om wel. Vandaag staat seks ook weer op de planning.
Had ik toch gisteren seks moeten hebben??
Ik hoor graag van jullie
donderdag 20 augustus 2015 om 12:50
donderdag 20 augustus 2015 om 12:54
Ik heb nooit die testen gebruikt. Sperma is 2 dagen 'houdbaar' in je en een eitje een halve dag op z'n ongunstigst. Dus van dag 10 tot dag 20 om de dag seks en je zou je cyclus optimaal gebruiken.
Onze dag van bevruchting was ook super romantisch... Not! Ik zeg tegen m'n man laat op maandagavond 'ugh, het is vandaag dag 15 en we hebben al een paar dagen geen seks gehad. Eigenlijk zou het goed zijn nu...' Hij grijnst en zegt, 'ok!' Nu 34 weken zwanger heeft wel een tijdje geduurd hoor, maar zijn er nooit zo stipt mee bezig geweest
Onze dag van bevruchting was ook super romantisch... Not! Ik zeg tegen m'n man laat op maandagavond 'ugh, het is vandaag dag 15 en we hebben al een paar dagen geen seks gehad. Eigenlijk zou het goed zijn nu...' Hij grijnst en zegt, 'ok!' Nu 34 weken zwanger heeft wel een tijdje geduurd hoor, maar zijn er nooit zo stipt mee bezig geweest
donderdag 20 augustus 2015 om 12:54
Zaad blijft in goede omstandigheden zo'n 24-36 uur leven, dus met wat mazzel ontmoeten ze elkaar nog
Een dag voor je eisprong seks hebben is altijd goed, wie weet issie die nacht gesprongen ofzo, dan heb je de meeste kans.
Ik begrijp dat je alles op alles wilt zetten om het juiste moment te timen, helaas lukt dat niet altijd. Vandaag nog een keer seks kan ook geen kwaad, maar de kans is groter als je vlak voor de eisprong seks hebt.
Hopelijk snel raak!
Een dag voor je eisprong seks hebben is altijd goed, wie weet issie die nacht gesprongen ofzo, dan heb je de meeste kans.
Ik begrijp dat je alles op alles wilt zetten om het juiste moment te timen, helaas lukt dat niet altijd. Vandaag nog een keer seks kan ook geen kwaad, maar de kans is groter als je vlak voor de eisprong seks hebt.
Hopelijk snel raak!
donderdag 20 augustus 2015 om 13:21
Eergisteren dus wel seks gehad? Dat lijkt me prima. Mijn eisprong was op woensdag (kan ik voelen), dinsdagavond seks gehad. Dat was dus raak. Overigens ben ik drie keer zwanger geraakt zonder ovulatietesten en mikken en extra seks hebben en duurde dat twee maal bijna een jaar en 1 maal 6 maanden. Nooit zin gehad om alles te gaan plannen. Ik snap wel dat je graag wil (mijn eerste 2 zwangerschappen gingen ook nog mis, dus die wens herken ik echt), maar zoals je merkt is het leven niet zo planbaar. Ik denk dat je prima gebruik hebt gemaakt van je eisprong en het is nu zo gelopen. Niets aan te veranderen.