Welke fohn?
vrijdag 21 augustus 2015 om 22:12
Afgelopen week is mijn fohn stuk gegaan. Daar baal ik best wel van.
Dus het is tijd voor een nieuwe. Alleen zit te twijfelen of ik gewone fohn of een krulborstel fohn neem. Zon krulborstel lijk mij erg handig. Maar ben bang dat ik dan een gewone fohn ga missen... Heb trouwens dun half lang haar.
Wat vinden jullie fijner en waarom? En welk merk raden jullie aan?
Dus het is tijd voor een nieuwe. Alleen zit te twijfelen of ik gewone fohn of een krulborstel fohn neem. Zon krulborstel lijk mij erg handig. Maar ben bang dat ik dan een gewone fohn ga missen... Heb trouwens dun half lang haar.
Wat vinden jullie fijner en waarom? En welk merk raden jullie aan?
vrijdag 21 augustus 2015 om 22:54
Ik zou voor een gewone fohn gaan. Ik heb ook beide maar voor dagelijks gebruik werkt een gewone fohn veel sneller.
Zelf heb ik trouwens deze: http://www.blokker.nl/nl/ ... gh-performance-2200w-fohn
Daarbij kan je temperatuur en snelheid los van elkaar instellen.
Zelf heb ik trouwens deze: http://www.blokker.nl/nl/ ... gh-performance-2200w-fohn
Daarbij kan je temperatuur en snelheid los van elkaar instellen.
vrijdag 21 augustus 2015 om 23:01
Ik zou ook voor een gewone föhn gaan. Met zo'n föhnborstel ben je erg lang bezig. Wat belangrijk is bij een föhn is de windsnelheid (hoeveel km p/u blaast ie). Hebben wij uit ervaring geleerd . Onze föhn was ook stuk en ik had zo'n supersonische, dure kappersfohn van Remmington gekocht. Deze blaast zelfs op de laagste stand veel te hard, dat haalt al het volume uit je haar. Echt een miskoop. Ik heb nu deze van Babyliss met een lagere windsnelheid. Deze is ionisch (anti statisch) en het oprolsnoer is superhandig. Je kan 'm aan dat haakje ergens ophangen, ook makkelijk. Ik ben er heel blij mee.
vrijdag 21 augustus 2015 om 23:23
Mijn tip is: Neem een professionele kappersföhn. Kost echt niet veel meer, maar de kwaliteit is vele malen beter, en de temperaturen en blaaskracht etc ook. Die Blokker dingen worden veel te heet, en dat is zo slecht voor je haar. Bovendien blazen ze minder 'gericht' en maken ze meer lawaai.
Je kunt een kappersföhn gewoon online bestellen bij een kappersgroothandel.
Je kunt een kappersföhn gewoon online bestellen bij een kappersgroothandel.