Postcrossing, deel 11

08-08-2015 20:04 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier mee over postcrossing!

Hoe werkt het?

registreer je op de website en vul je profiel in

vraag op de website een adres aan van iemand ergens over de hele wereld

stuur een ansichtkaart naar dat adres

als de kaart ontvangen is krijg je een 'hurray!' in je mail en dan wordt jouw adres aan een willekeurige ander gegeven

wacht tot je een kaart ontvangt

registreer de ontvangen ansichtkaart in het systeem

Dus regelmatig al dan niet tropisch verrassingen op je deurmat , leuke contacten met onbekenden over de hele wereld, mooie verhalen en mooie plaatjes!

Om te weten welke avonturen wij op postgebied al beleefd hebben (stelt niets voor, maar zo klinkt het misschien beter) zie hier deel 10

Kaartje registreren en je postcardwall

Als je op je postcardwall afbeeldingen van je kaartjes wilt hebben, dan kun je de verzonden kaartjes uploaden totdat ze geregistreerd worden. Voor het uploaden moet je ze scannen of fotograferen. Wanneer je in je lijst 'travelling postcards' kijkt, zie je achter elk adres een groen rondje met een plusje. Als je daarop klikt kun je het bestand (PNG of JPG) uploaden. Wanneer het kaartje geregistreerd wordt, is er ook nog een kans dat de ontvanger het kaartje upload.

Bij registeren vul je eerst het ID in, daaronder zie je een leeg vak. Daarin schrijf je je hurray tekst. (wel zo leuk) wanneer je dan klikt op 'registreren' krijg je nog de mogelijkheid om de afbeelding te uploaden. Dit kun je in principe ook later nog doen, op dezelfde manier als bij travelling postcards.
Later is nu
haha, dat is wel een bijzondere droom, Labellei
Later is nu
Wat een geinige droom, Labellei. Zo maf hoe een onsamenhangende droom kan voelen alsof het echt aan de gang is op het moment dat je het droomt.

Ik zit stiekem een beetje te jubelen, want na een hele reeks kaarten naar Duitsland, Rusland en Amerika mag ik nu eindelijk een kaart sturen naar CHINA :D
Leuk Mitsig! Is het ook nog een leuk profiel?
Later is nu
Het is een Chinees meisje dat op de middelbare school zit en van geschiedenis en ijsberen houdt. Ze heeft een heel verhaal in goed Engels neergepend, superleuk. Ik heb net in de stad een ijsbeerkaartje voor haar uitgezocht en de blanco zijde beplakt met plaatjes van poffetjes en stroopwafels
leuk!
Later is nu
Ik ga ook maar even kijken naar de nieuwe smileys

Hier nog stil maar net als Labellei een postcrossingdroom gehad. Moest heel hard om de jouwe lachen Labellei

Ik heb gedroomd dat mijn het adres van mijn Chinese kaartje eraf was gevallen en hij daarom niet aankomt. Ok hoe iemand dat dan weet weet ik ook niet... Later bleek dat ik er geen China op had gezet. Ja nu ga ik nog twijfelen ook, helaas na 48 dagen nog steeds geen hurray. Oh mitsig, China is zooo leuk, haha

Verder geen hurrays en geen post nog helaas...
Aaaah zo druk, bijlezen duurt zo lang! Wel leuk maar ook lastig… ik ga ok even los met smileys natuurlijk!

Damas, ik typ achter de computer met twee schermen, ik eentje een worddocument waar ik mijn reactie typ en in het andere scherm het forum zodat ik jullie posts langzaam af kan gaan :D bestwel semi-pfrofessioneel he ahha!

Famke wat knap dat je zo’n eind verhuisd bent voor een baan! Hoe bevalt het tot nu toe?

Hahah dat verzoek om creepy things is wel leuk, kan je allerlei vreemde kaartjes kwijt!

Ik heb je trouwens ook gevonden op PC!! Heb het kaartje dat je ook als profielfoto hebt gefavoriet!

Er zijn nu ook veel chinezen in nederland, bezig aan de europa tour… misschien registreren ze daarom geen kaartjes?

Rubyjanne ik kwam die pinup girls een keertje tegen in een setje op een markt, heb er nu niet zo veel meer.. volgens mij kan je die ook van taschen in een grote box krijgen, ja, kijk maar: dat kan de boekhandel voor je bestellen of via amazon kopen. Heb je wel gelijk 100 kaartjes…

Labellei haaha dat heb ik dus ook altijd met katten, als ze op mijn schoot zitten dan ga ik niet meer bewegen.. zit ik daar heel de avond… ons leenpoesje is helaas weer weg dus ik steel nu af en toe de poes van de buren voor een avondje kroelen.

Postcard design is wel een goed idee trouwens mocht ik straks werkeloos op de bank zitten… dan ga ik allemaal mooie kaartjes maken en aan julie verpatsen

Oohh ‘Hullay’

Charlotte Dematons…. Heeel heel heel leuk!!!! Ik moet me inhouden nu niet te gaan zoeken naar een boekhandel met kaartjes van haar, ik heb 3 boeken van haar. Nee heb geen kinderen puur voor mezelf… ik hou echt van illustraties!

Hoi Mitsig!! Waar gaat je ietsje zware nijntje kaart heen? Ik stuur wel vaker iets met te weinig frankering hoor, dan heb ik een dubbele kaart en stop ik er nog wat extra’s in en toch maar 1 postzegel, vaak naar de UK en USA, gaat altijd wel goed!

Happyowl wat leuk dat groningen zo geslaagd was, de pijn waard dan maar? Wel jammer dat het niet zo soepel ging zonder rolstoel. Die panicroom klinkt echt leuk, misschien ga ik dat ook eens doen met vrienden!

Ooh nee en nu ook nog van de trap gevallen… pfff sterkte!! Hopelijk kan je zonder vee problemen op vakantie!

Jantje succes met je opleiding, wat leuk! Kunnen we jou de franse kaartjes laten ontcijferen!

Dreamer dat berichtje van het fc groningenmuseum heeft wel lang geduurd zeg! Wel leuk dat ze er iets mee gaan doen! Volgens mij is het niet zo duur dus wel een handige toevoeging aan de shop!

Oh en dat vind ik het jammere aan de singapore mensen: er zitten kaartjes bij die ik wel echt heel leuk had gevoden maar ze hebben zich niet in mij verdiept… ik zeg ze want ik denk dat er een collectief achter zit… en die blog is inderdaad een beetje vreemd… het is denk ik kwantiteit en diversiteit wat status geeft daar…. Wij gaan allen voor kwaliteit gelukkig!

Ik denk dat de engelsman de mand associeert met verkopen want in engeland hebben mensen niet standaard een mandje op de fiets om dingen te vervoeren, dat is echt Nederlands! Een vriend uit londen heeft net een nederlandse fietsenwinkel geopend daar, met die fietsen met manden, dragers en bakfietsen, superleuk en helemaal nieuw en hip daar! Ik stuur hem iedere keer als ik een fietskaartje vind het kaartje op, hij stuurt mij lange brieven over de bijbel (is theoloog) en we wisselen ook nog boeken uit, en sturen elkaar typisch engels/nederlandse kerstpakketten en verjaardagskadootjes… ooh ik hou zo van post!

Ben je trouwens helemaal fan van japan of alleen bonsai? Ik heb net een heel leuk boekje gelezen ‘the peculiar life of a lonely postman’ dat gaat over haiku dichten en natuurlijk post versturen, superleuk!

Die opmerking van museum als instagram van de vorige eeuwen ga ik onthouden! Is misschien wel leuk om een keer in een gesprekje tijdens het netwerken te noemen

Oh wou je iets terugsturen? Zal je even mijn adres pben dan!

Mijn man wordt trouwens altijd zeeziek dus we kunnen nooit echt naar kleinere eilandjes.. ik wou nog altijd een keer eilandhoppen hahaa maar dat gaat dus niet met hem! De boot naar newcastle vergeet ik nooit meer! Guernsey ziet er goed uit hoor! wanneer gaan we? Doen we daar ook gelijk een pubquiz!! Oh en ook nog een escape room!

Snorhaar ik heb echt een dubbel gevoel over mijn werk.. ik ben ergens blij dat ik van deze baan verlost ben, maar helemaal niet sis ook echt niet leuk, tuurlijk zal de eerste maand wel leuk zijn, rust, lekker in huis rommelen enzo, dan is het ook december dus toch al drukke tijd… maar daarna is het toch echt minder, ik wil gewoon graag een leuke baan! Ik kan wel weer vrijwilligerswerk gaan doen maar het zou fijn zijn als ik ook weer inkomen had, anders wordt het toch wel wat beknibbelen… ik had het liefst gewoon gezegd : nou ik wou net zeggen dat ik toch al ben aangenomen daar en daar dus doeeeiii!

Ik ben nu een open sollicitatie in elkaar aan het zetten, die moet voor de vakantie de deur uit naar zo veel mogelijk adressen!

Hahaha die sherlock smiley is heel goed!

Moe kaartjes uit rusland trouwens, die kunstserie! Heb er even een gefavoriet!

Mijn russische kaartje is ook eindelijk aangekomen… 32 dagen. Ze vond hem beautiful! Helaas heb ik er geen foto van gemaakt en zij kan hem niet scannen zegt ze… het was die monet met de parasol, die hele bekende.

Duits meisje heeft mijn kaartje gelijk gefavoriet.

Amerikaans meisje is heel blij met de dubbele kaart en extra kaartje en alle info die ik stuurde, ze gaat me schrijven!

Pools meisje vond mijn mickey mouse pretty cool, hahaha

Als iemand trouwens heel veel kaartjes heeft en geen dubbele wil heb ik nog wel erg vreemde en unieke kaartjes waarvan ik zeker weet dat niemand ze heeft die kan ik altijd sturen haha! waarschijnlijk zitten die onderwerpen dan weer niet in de gewenste kaartjes lijst maar goed, dan staan ze wel even te kijken als mijn kaartje op de mat valt samen met 13 anderen…

Ik vond het trouwens echt superleuk om jullie fantasieen over de kaartjes te lezen, en ik maar denken dat ik veel fantasie heb… als ik dit soort dingen tegen vrienden en collega’s zeg staren ze me aan zo van die spoort niet.. mijn man is gelukkig hetzelfde, soms maken we samen een heel verhaal dat allemaal begon met een prei ofzo haha!

Ik heb nu 4 kaartjes in de loods: rusland, china, taiwan en zuid afrika.. die laatste ligt denk ik ergens in de sahara op de rug van een uitgedroogde postkameel… allen 18 dagen onderweg. Nog nie zo heel lang maar ik heb zin in hurrays!

en ik wil ook dromen over postcrossing... als ik het alleen maar on deze smiley te gebruiken!
Hahaha das een goeie Rosekapje, dáárom heb ik (en ook HappyOwl234) over Postcrossing gedroomd! Vanwege die nieuwe smiley .

En ik lees iets over de boot naar Newcastle. Ik heb vele jaren terug een kerst trip naar Newcastle gemaakt met een vriendin. En die vriendin maakte zich zorgen omdat ze bang was om zeeziek te worden. Ik maar opscheppen van tevoren: "je wordt echt niet ziek hoor, je verneemt niet eens dat je op een boot zit". Maar goed, de dag (nacht) van de heenreis was er dus een zware novemberstorm. En juist ik werd ongelooflijk ziek. Ik had de volgende dag in Newcastle trouwens wel prachtige kerstkaarten gekocht. Het kaartenshoppen zat er bij mij toen al overduidelijk in. (Dit was nog in de vorige eeuw.)

@Mitsig: wat gaaf dat je het kaartje beplakt hebt met poffertjes en stroopwafels! Volgens mij ben jij een echte Crea Bea: leuk!

@HappyOwl234: wat grappig dat jij ook een Postcrossingdroom had. En wat ook maf is...: Ik lag dus vannacht/gisteravond in bed mij zorgen te maken over mijn kaart naar China omdat ik me afvroeg of de adresetiketten wel goed vastgelijmd zaten. Ik plak dus nooit etiketten op mijn kaartjes, maar bij deze had ik dat dus wel gedaan. En nu moest ik daar ineens aan denken in dezelfde nacht als jouw Chinese-etiketten-droom.

Als ik in mijn bol kijk dan zie ik onze kaartjes mét etiketten liggen in De Loods en ze zijn bijna aan de beurt om te worden bezorgd. De Hurrays zijn in aantocht.

Ik heb dus weer 2 adressen getrokken: Rusland uiteraard maar dat had ik al voorspeld. en Belarus.

Naar Rusland (Jekaterineburg) gaat een vlinderschilderij van Raoul Dufy. En naar Belarus gaat een luchtfoto van stad.

Wellicht dat ik vanavond of morgenochtend wederom een adres ga trekken. Eerst maar snel een sprintje maken naar de brievenbus om deze kaarten te posten.
Oke nu snap ik er niks meer van. Ik liep al wat ontvangen kaarten voor, en nu weer 4 op de mat!!

In de loods ligt dus niks meer voor mij...

Later reageer ik uitgebreid hoor eerst koken kind in bed enz.
Leuk hoor elke keer die verhalen hier! Als ik thuiskom uit mijn werk kan ik heerlijk even bijlezen! Werk bevalt trouwens erg goed rosekapje! het is best ver weg ja, maar doe nu wel het werk waar ik mijn studie voor heb gevolgd dus heb het ervoor over! Ik rij trouwens geregeld terug naar Friesland, dus zie mijn familie en vrienden best regelmatig, dat scheelt heel erg!

Mooi kaartje is dat hé! DIe je hebt gefavoriet (?). Vind hem zelf ook zo mooi, typisch zo'n geval dat ik het zonde vind om ze te versturen.

Ik kreeg vandaag een hurray uit Duitsland, na 10 dagen. werd ook tijd vond ik hoor, haha

En had zelf een super mooi kaartje in de bus, ook uit Duitsland. Dus ben best tevreden ;)

Ik heb tijdens mijn vakantie kaarten gekocht van leden van het koninklijk huis, ik hun jonge jaren vooral. Babyfoto's van Willem Alexander ed. Erg leuk, alleen krijg ik nu nooit meer mensen die graag kaarten van de koninklijke familie willen, terwijl ik die eerst best vaak had maar niet aan die wens kon voldoen. Ach, ze moeten nog maar even wachten op hun nieuwe eigenaar dan hé. Zal vanzelf een moment komen. Misschien morgen als ik mijn nieuwe adres ga trekken.
Damas, ik doe met je mee wat betreft de ontvangen kaarten! Sinds vorige week dinsdag heb ik iedere dag (behalve zondag en maandag natuurlijk) 1 of 2 kaarten in de bus gehad. Waardoor ik nu dus ineens ruim vóór loop qua ontvangen kaarten, in plaats van achter. Zul je zien dat er straks een maand lang of zo niets komt. Vandaag dus ook weer een kaartje, uit de USA dit keer. Geschreven door een moeder, samen met haar 11-jarige dochter. Dochter had er ook een tekeningetje bij gemaakt, heel leuk.

Verder geen hurrays hier... Kaartje naar Finland is nu zes dagen onderweg, dus daar verwacht ik in de loop van deze week wel een hurray van. En op de rest is het denk ik nog wel een poosje wachten...

Labellei, wat een leuk kaartje met al die Nederlandse tafereeltjes! Daar zal de ontvanger vast wel blij mee zijn. Enne... leuke dromen

Jantje200, altijd handig om een (toekomstig) docent Frans in ons midden te hebben! Ik heb in mijn profiel staan dat Franstalige hun kaartje in het Frans kunnen schrijven, maar eerlijk gezegd ben ik benieuwd of ik echt alles zal kunnen begrijpen. Tot nu toe pas 1 Franstalig kaartje gehad en dat ging prima, maar was ook een weinig diepgaande tekst. Als ik ooit een keer tegen problemen op dat gebied aan loop, weet ik je te vinden

Dreamer, waar heb je die 'zoek Wally kaarten' gevonden? Ik heb vroeger uuuuuuuuuren lang de 'waar is Wally'-boekjes gelezen met mijn broertje, dus ik zou het wel leuk vinden om hem een keer zo'n kaartje te sturen!
Lekker toch Damas!

Ik loop inmiddels achter. Dat is al een tijd niet gebeurd!

Ik houd eigenlijk alleen van de bonsai, Rosekapje Ben gewoon gek op bomen en vind die originele vormen in het klein geweldig.
Later is nu
Hier niets ontvangen, bereid jullie maar voor, ik kreeg ook steeds van alles en loop steeds voor met als gevolg dat ik vorige week dinsdag voor het laatst post had. (Leuke post dan, helaas blijven de rekeningen wel komen) Ook geen hurrays, had wel wat verwacht, maar Labellei heeft gelukkig in haar glazen bol gezien dat mijn China kaartje op t punt van bezorgen staat, en dat mag ook wel na 48 dagen zou je denken.

@rosekapje, ik hoop echt dat je snel een leuke baan krijgt! Helemaal thuiszitten is niets. Vrijwilligerswerk is wel heel leuk maar snap dat al die kaartjes ook bekostigd moeten worden. Ik doe zelf vrijwilligerswerk naast mijn werk en vind dat wel super leuk om te doen maar naast een goed gevoel levert het natuurlijk weinig op.

@labellei, ik hoop niet dat onze Chinese ontvangers het met een los etiketje moeten doen en onze zorgvuldig uitgezochte mooie kaartjes zonder adres in de loods blijven liggen.... Stom van die dromen, ga meteen twijfelen of ik het wel goed heb gedaan

@famke, je krijgt vanzelf wel weer een adres van iemand die je heel blij maakt met je mooie koningshuis kaartjes, er zijn genoeg mensen die dat leuk vinden. Ik heb het zelf ook, zie continu dingen in profielen staan die ik niet heb, denk ik na een aantal keer: ik schaf ze nu aan! Vervolgens blijven ze liggen omdat ik geen profiel met die wensen trek. Naja, komt vanzelf wel weer.... Fijn dat je werk goed bevalt!

@neliba, voorlopen met ontvangen kaartjes is niet zo leuk he? Hopelijk voor jou ook snel wat hurrays.

Ik heb zaterdag heel lang met een boekje Wally kaarten in mijn handen gestaan in Groningen, uiteindelijk niet gekocht en toch een beetje spijt, ze zijn wel erg leuk he!

Nou, ik ben nog best een beetje dizzy van die klap, denk toch een lichte hersenschudding, klap was best wel hard ook. Gisteren wist ik heel veel dingen niet meer, moest zeggen wie mn huisarts was, geen idee! Terwijl ik daar toch best veel geweest ben laatste tijd. Gelukkig ben ik vandaag weer wat helderder, vanmiddag wel een tijdje geslapen, zooooo ontzettend moe. Nu zin om ook wat adressen te trekken, maar dat kan dus niet als ik geen hurrays heb. Het was er een mooie dag voor geweest nu ik weinig anders kan. Hopelijk komt morgen USA (19 dagen) en China aan. USA is van diegene die aan het rondtrekken is waarvan iemand anders ze registreert. Dat is nu een tijdje geleden dus hopelijk doet diegene dat snel, mijn kaartje zal er al wel zijn.
Van de Wallykaarten heb ik een boekje gevonden in een leuk winkeltje in.. daar is ie weer, de Folkingestraat te Gr. Maar daar hebben ze steeds de spullen totdat ze uitverkocht zijn en ze kopen ze volgens mij niet opnieuw in. Wij hebben natuurlijk eerst thuis zelf alle Wally's gezocht
Later is nu
Hurray!!! Daar was zomaar mijn hurray uit Finland, toch nog sneller dan verwacht. Geen al te uitgebreide reactie en het was nog wel het eerste kaartje ooit voor deze postcrosser. Nou ja, misschien moet ze nog even wennen. Er stond in ieder geval wel 'you made my day', dus ze was er in ieder geval wel blij mee. Nieuw adres trekken bewaar ik voor morgen. Kaartje kan vandaag toch niet meer met de post mee en morgen heb ik meer tijd om op mijn gemakje te gaan schrijven. Nu nog één hurray te gaan en dan zit ik op 15 verstuurde kaarten en mag ik er dus weer eentje extra onderweg hebben

Hmmm, klink nog niet helemaal lekker HappyOwl... Toch een flinke klap gemaakt. Fijn dat het vandaag wel al wat beter ging, hopelijk blijft het de goede kant op gaan! Ging jij nu binnenkort naar Barcelona? Ik heb gisteravond vliegtickets geboekt daarheen, voor de herfstvakantie. Dus ik houd me aanbevolen voor tips!

Oh labellei, wil je in je glazen bol ook even naar mijn China kaartje kijken? Die is inmiddels ook al 44 dagen onderweg, dus misschien ligt het kaartjes samen met die van HappyOwl en jou in de loods?

O jee, Groningen is niet echt naast de deur voor mij voor de Wally kaarten. Maar eens kijken of ik ze online ergens kan vinden... In ieder geval bedankt voor de info Dreamer!
Ik heb ook waar is Wally kaarten, misschien kunnen we wat ruilen?!
It ain't me
@HappyOwl: mag ik vragen: wat voor vrijwilligerswerk doe jij ? Ik wil namelijk ook wat gaan doen qua vrijwilligerswerk. Ik denk dat veel oudere mensen eenzaam zijn en ik wil misschien maatje worden of zo.

al 6 kaartjes zijn aangekomen :D yeah! en ik heb er 1 ontvangen. En er zijn 6 travelling. Dus ik krijg nog 11 kaartjes! Wow!! Vandaag een adres uit China getrokken. Super leuk!! :D Ik ben wel weer stiekem benieuwd naar het volgende kaartje dat ik ga krijgen hihi!!
Hallo allen,

Even uitgebreider reageren!

@Wally: volgens mij zag ik eens een kaartenset / boekje op Bol.com van Wally. Is wel al een jaar geleden hoor.

Kaartjes: Ja superleuk zoveel kaartjes op de mat. Maar ik ben wel zo verwend dat ik ze liever gespreid heb dan 4 in een keer en dan weer 1,5 week niks .

De verzonden kaarten staan nog steeds in de loods. Heb goede hoop op spoedige Hurrays.

Rosekapje, jouw vriend heeft echt een gat in de markt gevonden in Londen, wat cool! Ik heb altijd onwijs respect voor mensen die zoiets opzetten, vind ik zo leuk!

Hier nog even wat kaarten gescoord bij de plaatselijke VVV. Ik vind ze zelf niet zo leuk om te krijgen maar heb het idee dat toeristische kaarten wel vaak erg leuk gevonden worden / gevraagd worden. Heb een paar mooie strandkaarten uitgekozen en wat Multiviews. Maar ja nog even wachten op adressen / Hurrays.

Mijn travellinglist:

U.S.A. 2 days

Hong Kong 2 days

Russia 5 days

natalius 6 days

Taiwan 9 days

France 10 days

Germany 10 days

China 10 days

Russia 13 days

Czech Republic 38 days

Tsjechie, Taiwain, Duitsland en Frankrijk, daar is mijn hoop op gevestigd komende week :)!
Ik werk voor amnesty international superduba. Vind de maatjesprojecten enzo ook erg leuk maar daar moet je dan eigenlijk wekelijks tijd voor maken, de ene week kan ik dat wel, de andere niet, en iemand rekent echt op je. Als ik meer tijd zou hebben zou ik zoiets zeker leuk vinden. Er zijn zoveel leuke vrijwilligersklussen, voor elk wat wils

Leuk dat er al 6 zijn aangekomen, nu nog wachten op meer post! Duurt zo lang he af en toe.

Damas, denk dat er inderdaad wel wat gaat aankomen deze week bij jou! Maar natalius, dat is toch geen land?

Mijn travellinglist:

China 48 days

Taiwan 41 days

USA 19 days

Belarus 11 days

Germany 3 days

Russia 2 days

Belgium 2 days

De laatste 3 zijn natuurlijk met de maandaglichting meegegaan. Ik hoop op USA en belarus deze week, en misschien tegen het weekend Duitsland en België. China heb ik een beetje opgegeven met al die rare dromen, maar volgens Labellei komt die snel aan. De Rus van het expired kaartje is weer terug van vakantie en heeft een aantal kaarten geregistreerd, helaas zat de mijne daar niet bij. Na 63 dagen geef ik de moed ook een beetje op, jammer, het was mijn allereerste kaartje. Wie weet komt die ooit nog in de loods bovendrijven en wordt die alsnog bezorgd.
Jongens ik begrijp er niks meer van! Ik kwam thuis vandaag 3 kaartjes in de bus! Sta nu op 14 ontvangen en 9 verzonden en heb er nog maar 2 onderweg... Normaal loopt dat toch altijd gelijk of vergis ik me nu? Wel een leuke verassing trouwens had niet verwacht 3 kaarten te ontvangen )
Ik loop ook continu voor met ontvangen jantje, nu loop ik 3 voor maar regelmatig ook 5 ofzo. Elke keer als ik denk nu krijg ik vast voorlopig niets ligt er weer wat..... Ik heb maar besloten er gewoon van te genieten, een logica kan ik er niet in ontdekken
Beste mensen,

Vanwege alle consternatie over de loods in China ga ik me nog even concentreren......

Mijn kaartje ligt hier nog ergens tussen

Neliba jouw kaart ligt ergens in deze loods. En moet nog worden gesorteerd op postcode, district en provincie. En vervolgens nog op huisnummer, kamernummer, dakraamnummer. Sorry. Het duurt dus nog even. Maaarrrrrr het komt goed.

HappyOwl234' s kaart zal binnenkort worden bezorgd. Hij bevindt zich reeds hier:

Nog iemand verzoekjes?
Ik kom net thuis en wat zie ik in mijn mailbox......

Bericht van de Postcrossing-help dat ze mijn adres in China hebben verwijderd uit mijn traveling-lijst. Even ter opfrissing: Ik had een adres getrokken waar in het profiel geschreven stond dat ik geen kaart hoefde te sturen want ze was verhuisd. Daarop Postcrossing gemaild en tot mijn grote verbazing is het dus mogelijk dat adres te laten verwijderen! Komt echt totaal onverwacht voor mij, had al geen reactie meer verwacht laat staan dat ze er wat aan kunnen doen!

Nou ik zal nog een stukje tv kijken. Net een intensieve muziekrepetitie gehad dus moet ff tot rust komen voor ik ga slapen, haha.

Weltrusten voor straks!
Labellei ik houd jullie op de hoogte of het uitkomt!
Hahaha, Labellei

Die smileys zijn inderdaad veel te leuk

Wat is er veel geschreven!

Bedankt Rosekapje, ik vond toevallig vandaag ook een boekje met pin up girls bij happy postcrossing, misschien dat ik daar een boekje bestel. Jij en je man lijken me een leuk stel, ik vind dat ook zo leuk. Helaas vind mijn vriend Postcrossing helemaal niets. Al schreef iemand laatst een quote over meerdere mannen/vrouwen binnen een relatie en het feit dat zij 19 was en hij 48 en dat ze het samen deden vond hij wel heel raar

Aaaah, ik ben kwijt wie vroeg of we dezelfde ukrainse hadden. Als ik terug naar één of twee pagina's terug dan ben ik de pagina kwijt, maar die van mij had onderaan haar profiel neergezet dat zij het écht was op de foto.

Ha, een finse hurray, Neliba. Sneller dan verwacht? Hoe lang heeft hij erover gedaan?

Ik had vandaag weer een hurray. De USA na 8 dagen. Nu weer een kaartje naar Rusland, wederom naar een leeg profiel. Ik vind dat altijd wel een beetje jammer. Maar een toeristisch kaartje uitgezocht, want ze heeft ook geen favorieten.

Hier mijn travelling lijstje:

Rusland - 0 dagen

Ukraine - 1 dag

China - 4 dagen

Belarus - 6 dagen

Duitsland - 7 dagen

Thailand - 9 dagen

Singapore - 11 dagen

Ik sta nu op 24 verzonden en 20 ontvangen. Hoop dat ik snel weer wat leuke kaartjes krijg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven