In de war en verdrietig

15-09-2008 15:11 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal

Ik voel me in de war en ik schaam me dat ik het hier maar post. Al een lange tijd heb ik een vriend/scharrel. Het werd steeds leuker en serieuzer. Zagen elkaar elk weekend en vaak ook doordeweeks. Zaten er ook aan te denken om samen op vakantie te gaan. Maar ben zeker verliefd en hij heeft dat ook tegen mij gezegd. Afgelopen weekend heb ik zoiets vervelends meegemaakt. Ik schaam me heel erg hiervoor. Waren uitgeweest en bij hem thuis met vrienden nog wat gedronken. Een vriendin en ik bleven slapen daar slapen. Toen ik wakker werd en mijn vriendin al naar huis was vertelde hij dat hij aan haar heeft gezeten. Zij zegt dat ze op een gegeven moment zijn hand heeft weggehaald en dat er verder niets meer is gebeurd. Ik ben nu zo in de war en verdrietig. Ik ben boos naar huis gegaan en heb niets meer van me laten horen. Hij heeft me gebeld en excuses per sms gestuurd maar ik vind het zo respectloos. Zo vies. Hoe ga ik dit vergeten, hoe ga ik hem vergeten. Ik voel me zo rot nu. Wat vinden jullie hiervan, wat moet ik doen?
Eh, en waarom schaam jij je?
Hoe vervelend ook, meteen kappen. Dit gebeurt niet zomaar. Ook nog eens met een vriendin van je. In het begin van een relatie? Wat als jullie straks een paar jaar bij elkaar zijn...???

Kap ermee nu de pijn nog meevalt (duurt niet lang).
Tja... is het echt over voor jou nu? Of is het een fout, en kan het nog goedkomen?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik vind het zo moeilijk. Mijn verstand zegt natuurlijk dat dit respectloos is en ik moet zeggen dat ik zo raar denk nu. Ik ben nooit onzeker en ik dacht altijd dat hij helemaal into mij was maar dat is dus niet zo. Blijkbaar vind hij me toch niet zo leuk of aantrekkelijk. Ik denk niet dat ik ooit nog normaal tegen hem kan doen. Maar weet ook dat ik hem zal missen. Het liefst zou ik willen dat ie heel veel moeite deed om het goed te maken en laat zien dat ie wel om me geeft. Ik weet het hele rare gedachtes, maar ik mis nu enorm die liefde.....voel me heel goedkoop. En ook het vertrouwen is weg. Ook wat betreft die vriendin van me. Waarom zei ze het op dat moment niet....vertelde ze het pas toen ik haar daarmee confronteerde. Ik zie het steeds voor me en vraag me af of er niet meer is gebeurd. Als ik daar alleen al aan denk...
Jij hoeft je niet te schamen!

Wel uitmaken hoor..dit is niet goed..want respectloos is het inderdaad. O, ja..en misschien nog een hartig woordje met je vriendin spreken.

Sterkte!
Inderdaad de vraag of er niet meer gebeurd is dan 'alleen maar even aan haar zitten'....

Jullie weten dus van elkaar dat jullie verliefd zijn en om elkaar geven. Dan is dit wat mij betreft onacceptabel. Van zowel je vriendin als die vriend.
Mijn eerste gedachte is ook: kappen met die jongen. Is 'ie nou helemaal van de pot gerukt...

In tweede instantie ga ik toch ook denken. Was hij dronken misschien (niet dat het dan niet erg is, maar misschien is het dan beter te begrijpen en gaat het eigenlijk om een ander probleem...)? Hoe is hij er zelf onder; vindt hij het niet zo'n big deal of is hij in tranen van spijt? En wat is precies "aan haar zitten"? Zijn jullie met z'n drietjes op de bank gecrashed en verdwaalde er een hand? Of is hij doelbewust naar haar slaapkamer gelopen en heeft 'ie haar borsten gestreeld (oid)? Vertrouw je haar versie van het verhaal? Was er iets gaande tussen hen die avond?

Ik kan me kortom voorstellen dat het niet zo duidelijk hoeft te zijn als het lijkt.

Maar hoe dan ook: jij moet je echt niet schamen hoor, dat lijkt me in deze situatie een heel verkeerde emotie...
Dronken zijn, doet er niet toe.
Dat hij dat doet terwijl jij erbij bent maakt het nog veel erger: hij had gewoon bij jou kunnen en moeten komen als hij iets wilde.
Ik ben blij met jullie steun. Want ik was zo in de war dat ik dacht van ben ik nou degene die niet goed is dat ik dit niet begrijp. Ook al was het een scharrel dan nog doe je het niet! Voel me zo klote. Zij lag aan de andere kant van de kamer en schijnt dus dat zij wakker werd omdat hij over haar rug kriebelde en aan haar zat. Maar waar heeft ie nog meer aan gezeten. Zij lag tenslotte te slapen als ik haar moet geloven. En wat als zij erop in was gegaan (ze zegt van niet) wat had hij dan nog meer gedaan? Waarom ging hij naar haar toe en inderdaad niet naar mij. Dit doet zo'n pijn. Heb haar gisteravond gesproken en ze zij dat de jongens die avond een pil hadden genomen. Wat ik ook niet wist! Voel me zo dom en stom en heel erg gekwetst. Maar wat moet ik nu? Voel me zo in de war. Heb gister wel smsjes gehad van hem dat ie zich rot voelde en duizend keer sorry. Maar wat moet ik daarmee? En ik zit met allerlei frustraties. Want schrok toen ie het vertelde en zei datik hem nooit meer wilde zien. Ergens wil ik ook niets meer horen maar aan de andere kant kan ik er ook niet tegen dat ik niets meer van hem hoor en dat ie geen moeite doet. Ik weet het niet meer.....wat ik moet denken, doen.
Denk maar: geen drugs, geen gefriemel met een slapende (!!!) vriendin, geen verkering met mij. Opbokken en snel ook. Jij voelt je ff een weekje rot en daarna denk je: pff, blij dat ik daar niet mee verder ben gegaan!
He meissie, wat ontzettend rot voor je

Neem gewoon nog even geen beslissing

Kom eerst zelf een beetje tot rust.

Pillen, drank noem het maar op, het is allemaal GEEN excuus

Als jij over een paar dagen denk, hier kan en wil ik me niet overheenzetten, dan zet je er een punt achter

Maar ik krijg een beetje het idee dat er nu zoveel door je koppie spookt...

wordt eerst zelf maar weer een beetje rustig, dan kan je ook met je hoofd en je hart een beslissing nemen waar je achter staat

Heel veel sterkte en een dikke knuffel, Summer
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Je moet niks doen. Wat wil je nog doen dan? Wil je nog door met die jongen? Je kunt het ook proberen iets nuchterder te bekijken en het in ieder geval waarderen dat je er nu achter bent gekomen dat de man niet zo'n vlekkeloze lieverd is als hij misschien leek te zijn.

Iemand die pillen slikt zonder dat te zeggen en aan je vriendin zit als jij niet kijkt is niet de man om kinderen mee te gaan krijgen hoor. Jammer dat het zo moest gaan maar 1000 x sorry helpt niks als jij dat niet accepteert. Wens hem het beste, hoop voor jezelf op een leukere en meer betrouwbare volgende man en ga door met je (hopelijk leuke) leven.

Dat je baalt en verdrietig bent snap ik trouwens heel goed maar meid, het is een feit dat niet iedere relatie jaren duurt. Soms is een relatie kort en kom je er snel achter dat je er geen jaren aan moet gaan besteden. Probeer het ook van die kant te bekijken als je kunt.....

(f)
Ik hoop het heel erg dat ik me gauw beter voel. Weet je wat het rotte is, dat ik me zo voel terwijl zij er misschien helemaal niet moeilijk over doen. Maar als ik dan terugdenk dat ik daar gewoon lig te slapen en van niets doorhad. En dan van al die vragen van waarom zei hij het eigenlijk etc? Om me te kwetsen? Dat heeft hij sowieso al gedaan. Denk je iemand te kennen....en zij ook......vind het walgelijk.
Heeft ze meegedaan met hem?

Is dat zo of denk jij dat?

In geval van ja, bah. Maar als zij hem wegduwde kan ze er ook niks aan doen natuurlijk. Zij zocht hem niet op toch?
Meid, als ik jou was, zou ik dit direct afkappen en een man zoeken die je met respect behandelt.

Ik begrijp je frustraties ontzettend goed, zit in zo'n zelfde situatie op dit moment, maar als ik het zo lees, deugt hij niet. Maakt niet uit of er wel/geen alcohol of drugs in het spel waren. Dit hoort niet.
Ik snap dat je het je vriendin ook deels kwalijk neemt maar het gaat om hem. Dat hij niet tegen jou heeft gezegd dat hij drugs op had, vind ik erg. ( Mijn ex vond het ook wel eens leuk om te doen. Ik wist het altijd.) Enne..van een pilletje verlies je niet je verstand. Je wordt blij en verliefd en actief..maar iemand betasten is gewoon aanranding.
Ik weet het dat dit niet hoort. Zij is er niet op ingegaan dat moet ik dan maar geloven. Zij kon er ook niets aan doen. Zij heeft ook tijdens de avond geen enkele aanleiding gegeven. Daarom snap ik het niet. Vooral ook omdat ik zelf zo eerlijk mogelijk probeer te zijn en heel direct en ook wel gevoelig ben. En dan krijg ik dit op mijn dak. Zouden volgende maand op vakantie gaan. Niet dus. En het steekt me ook dat ik niets meer van hem hoor. Ik was dus niet belangrijk voor hem. Fijn om te weten. En hij heeft er ook een hele fijne manier voor uitgezocht om me dit te laten weten. Ongelooflijk dit.
Het is ook ongelooflijk maar ik blijf er bij, beter dat je dit nu uitvindt dan na vijf jaar relatie. Geloof me, dan weet je niet waar je het zoeken moet.

Als mensen een XTC pil slikken dan worden ze aanhalig, dat is een bekende bijwerking van dat spul. Het maakt dus niet uit wie er naast hem zat, welke vrouw, hij had op dat moment behoefte aan een vrouwenbeen of zo blijkbaar en je vriendin, die geen aanleiding gaf, zat het dichtst in de buurt. Lekker spul die pillen en fijn dat je even bent ingelicht over zijn spiritualiën gebruik.

Heel rot voor je meid maar er zijn leukere mannen, echt.
Ik stond vanochtend op en voelde me goed en sterk. Nu kom ik thuis en niets geen mail of sms van hem. Voel me alleen, verdrietig en weet dat het beter is dat ik niets meer van hem hoor, alleen voelt het niet zo. Zag liever dat ie moeite voor me deed, liet zien dat ie spijt heeft. Hoop dat dit gevoel heel snel over gaat.
Hoop dat je snel weer verder kunt. Je hebt niets aan die 'macht' dat hij je terug zou willen, want je kunt er alleen maar door gaan twijfelen, terwijl je volgens mij je beslissing al genomen hebt?

Zoek vriendinnen op, ga lekker leuke dingen doen (shoppen, op stap, dagje weg?); zoek afleiding!

Succes, je kunt het!!
Dank je wel linndaatje. Het steekt nogal dat ik niets hoor. Heb nu juist liefde en aandacht nodig. Kan er niets aan doen. Werk gaat nu ook maar zo zo. Heb wel mijn agenda volgeboekt met leuke afspraken. Hoop dat ik er snel overheen kom!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven