Geliefd op het forum

27-08-2015 18:48 817 berichten
Ik heb het gevoel dat ik niet geliefd ben hier op het forum... en eigenlijk interesseert mij dat geen ---> <---

Maar wie is er bij jullie nu echt geliefd hier op het forum?

Ik vraag me wel af wat TO van de reacties vindt. Ze is zo stil.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 27 augustus 2015 @ 20:01:

Oh het groepje is elkaar weer aan het aflikken hier?Zo leuk om dat nou eens zelf te roepen!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En ik ben ook de eerste! Toch? ja toch?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Roland303 schreef op 27 augustus 2015 @ 20:01:

Ik vraag me wel af wat TO van de reacties vindt. Ze is zo stil.Ik denk dat ze had verwacht dat iedereen ging roepen dat ze een mallert is en dat we haar juist wel heel erg leuk lief vinden.
quote:SherlotteHolmes schreef op 27 augustus 2015 @ 20:02:

[...]

Ik denk dat ze had verwacht dat iedereen ging roepen dat ze een mallert is en dat we haar juist wel heel erg leuk lief vinden.Welnee, ze relt.

Oh het groepje is elkaar weer aan het aflikken hier?

Het groepje? Verdorie, was ik er net van overtuigd dat er geen groepje bestaat, is het er toch. Nou wil ik wel eens weten wie er in dat groepje zitten.

Dus......wil het groepje zich even bij mij melden?
quote:Roland303 schreef op 27 augustus 2015 @ 19:59:

[...]

Geeft niet, hij heeft ook liever niet dat iedereen hem herkent. Schaamt zich toch nog een beetje voor z'n nieuwe hobby. Ach en jij hebt het nu open en bloot neergezet hier.

[...]

Zo leuk om dat nou eens zelf te roepen! Nou! Ik was zo blij dat ik eindelijk bij het groepje hoorde.
Life is short. Eat dessert first.
quote:SherlotteHolmes schreef op 27 augustus 2015 @ 20:02:

[...]

Ik denk dat ze had verwacht dat iedereen ging roepen dat ze een mallert is en dat we haar juist wel heel erg leuk lief vinden.Dat zou getuigen van extreem weinig realiteitszin. Om het over zelfkennis nog maar niet te hebben.
Ik Enn.
quote:OldWood schreef op 27 augustus 2015 @ 20:04:

[...]

Ach en jij hebt het nu open en bloot neergezet hier.Ja, ik hou wel van een relletje op zijn tijd. Vandaar. Maar helaas is TAM alweer weg.

[...]

Zo leuk om dat nou eens zelf te roepen!

Hoe lang heb je op die kans gewacht?

En hoe bevalt het?
quote:Roland303 schreef op 27 augustus 2015 @ 20:04:

[...]

Het groepje? Verdorie, was ik er net van overtuigd dat er geen groepje bestaat, is het er toch. Nou wil ik wel eens weten wie er in dat groepje zitten.

Dus......wil het groepje zich even bij mij melden?Mag ik in jouw groepje? Ik vind jou liiiiiiieeeeef!
Ik vind het altijd zo bijzonder dat mensen zeggen dat hen bepaalde zaken niet kan schelen, maar wel een topic erover beginnen en het onderwerp diverse malen benoemen. Ik krijg er in dit topic een beetje het beeld bij dat dit mensen zijn die vroeger enorm opkeken naar de popijopi club op de basisschool/middelbare school en daar een beetje in zijn blijven hangen.

Niet perse op TO, maar goed.

Verder lees ik al heel lang mee, dus ik heb wel bepaalde gevoelens bij mensen, maar ik weet zeker dat dit niet wederzijds is, aangezien ik hier nog niet zo lang besta en nog een baby ben
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
quote:doornroosje9 schreef op 27 augustus 2015 @ 20:04:

[...]

Nou! Ik was zo blij dat ik eindelijk bij het groepje hoorde. Je mag wel bij mijn groepje.
Ik alles gelezen, want ik had toch echt mijn nick verwacht als leuke forummer
quote:Moiren_ schreef op 27 augustus 2015 @ 20:05:

[...]

Hoe lang heb je op die kans gewacht?

En hoe bevalt het?Hetzelfde als toen ik voor het eerst in een tabel stond.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 27 augustus 2015 @ 20:06:

[...]

Mag ik in jouw groepje? Ik vind jou liiiiiiieeeeef!

Jaaaaaaaa! Ik vind jou enthousiaaaaaast.

En lief!
quote:Enn schreef op 27 augustus 2015 @ 20:02:

En ik ben ook de eerste! Toch? ja toch? JA! De allereerste. Heb jij even mazzel
Suzy65 (zoiets geloof ik) vind ik een lieverd. Neemt altijd de tijd voor hele goede adviezen en reacties.

En Doreia geeft goede adviezen wbt geld & recht, ook lief.

En sidroht is gewoon mijn favoriete forummer
Sommige mensen wachten hierop.

verba volant, scripta manent.
Ik moest mijn bril erbij opzetten Marianne.
quote:Roxy21 schreef op 27 augustus 2015 @ 20:06:

Ik vind het altijd zo bijzonder dat mensen zeggen dat hen bepaalde zaken niet kan schelen, maar wel een topic erover beginnen en het onderwerp diverse malen benoemen. Ik krijg er in dit topic een beetje het beeld bij dat dit mensen zijn die vroeger enorm opkeken naar de popijopi club op de basisschool/middelbare school en daar een beetje in zijn blijven hangen.

Niet perse op TO, maar goed.

Verder lees ik al heel lang mee, dus ik heb wel bepaalde gevoelens bij mensen, maar ik weet zeker dat dit niet wederzijds is, aangezien ik hier nog niet zo lang besta en nog een baby ben Sommige nieuwelingen wekken wel al heeeeeel snel gevoelens op. Maar of je dat nu direct moet willen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven