Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

maandag 10 mei 2010 om 20:40
In een ieder van ons huist een BEO.
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!
vrijdag 28 augustus 2015 om 22:31

vrijdag 28 augustus 2015 om 22:43
quote:spuka schreef op 28 augustus 2015 @ 22:31:
[...]
Lieverd, bel Meds even. Je hebt weer last van de iets te sterke paddenstoelensoep van Pom. Meds zal je aura even uitsoppen daarna ben je weer geaard en weet je weer beter wie en waar je bent.
ooo wauw, ik ben ook even niet poetsklaar.
Vraag: als je vliegt, vlliegt je aura dan ook?
[...]
Lieverd, bel Meds even. Je hebt weer last van de iets te sterke paddenstoelensoep van Pom. Meds zal je aura even uitsoppen daarna ben je weer geaard en weet je weer beter wie en waar je bent.
ooo wauw, ik ben ook even niet poetsklaar.
Vraag: als je vliegt, vlliegt je aura dan ook?

vrijdag 28 augustus 2015 om 22:58
quote:voornu schreef op 28 augustus 2015 @ 22:55:
ik zou Spuka verzoeken om een aura-alert meds, t zal niet de eerste keer zijn. Ik heb kabouterthee ergens, soppen is niet nodig dat doe ik de hele dag al.Leuk!!!!!!!! ben jij ook miniaturist? ik ben nu bezig met het nabouwen van de Sahara op de keukentafel
ik zou Spuka verzoeken om een aura-alert meds, t zal niet de eerste keer zijn. Ik heb kabouterthee ergens, soppen is niet nodig dat doe ik de hele dag al.Leuk!!!!!!!! ben jij ook miniaturist? ik ben nu bezig met het nabouwen van de Sahara op de keukentafel
vrijdag 28 augustus 2015 om 22:58

dinsdag 4 september 2018 om 21:36
Zeg BEO! Nu zat ik dit weekend met 49 gelijkgestemden op het Lorelei festival in de zweethut en in de vagina tent mijn eigen te rebirthen. Zie ik mezelf terug op NPO 3! Meds zei dat ze wat filmde voor eigen gebruik, maar dit vind ik wel een erg brede opvatting van eigen gebruik.
En nu ook nog de jonge BEO met hun interview over onze menstruatie “wurkshup kletsen met je baarma”.
En nu ook nog de jonge BEO met hun interview over onze menstruatie “wurkshup kletsen met je baarma”.
woensdag 5 september 2018 om 08:38
spuka schreef: ↑04-09-2018 21:36Zeg BEO! Nu zat ik dit weekend met 49 gelijkgestemden op het Lorelei festival in de zweethut en in de vagina tent mijn eigen te rebirthen. Zie ik mezelf terug op NPO 3! Meds zei dat ze wat filmde voor eigen gebruik, maar dit vind ik wel een erg brede opvatting van eigen gebruik.
En nu ook nog de jonge BEO met hun interview over onze menstruatie wurkshup “kletsen met je baarma”.
woensdag 5 september 2018 om 08:41
Nee, heeft Meds gelekt naar de media? 
Ik dacht al dat ze veel werk maakte voor een instructievideo, maar ze wilde het er professioneel uit laten zien, zei ze. We worden toch wel met onze goede naam genoemd he? Mensen hebben nog al eens de neiging mijn naam verkeerd te spellen, daar kan ik slecht tegen.

Ik dacht al dat ze veel werk maakte voor een instructievideo, maar ze wilde het er professioneel uit laten zien, zei ze. We worden toch wel met onze goede naam genoemd he? Mensen hebben nog al eens de neiging mijn naam verkeerd te spellen, daar kan ik slecht tegen.

Later is nu