Mode & Beauty alle pijlers

Combinatie dilemma

29-08-2015 21:26 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit tuniekje/jurkje al een tijd in de kast liggen.

http://www.ulove2shop.com ... arrow-print-dress-150729/

Je ziet het op de foto's niet heel duidelijk maar er zit aan de zijkanten nog een splitje, daarom vind ik hem met blote benen echt niet kunnen. Aan de andere kant, de achterkant is wel weer zo lang dat het er op een broek ook raar uitziet.. Iemand geweldig creatieve inspiratie voor een outfit met dit kledingstuk? Qua schoenen: ik moet i.v.m. gezondheid platte schoenen dragen, casual zijn dat (zwarte) allstars, verder heb ik platte enkellaarsjes in grijs, beige, zwart en legergroen beetje het lage shabbies model!

Lang verhaal kort: hoe combineer ik dit ding leuk?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik denk dat dit prima kan met een skinny jeans.... Voor een jurkje vind ik het te kort.
Nonchalant een deel in je skinny en een deel er uit, sneakers/pumps/enkellaarsjes er onder en klaar.
https://www.vimodos.nl/supertrash-pants-parady-taupe#

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik ben normaal anti-tregging, maar ik denk dat dat hiermee wel zou passen (legging in skinny-spijkerbroek-optiek) of inderdaad gewoon een skinny, maar dan bij voorkeur zonder zakken en in elk geval geen achterzakken met klepjes.

http://www.street-one.nl/ ... eepblue-vintage-wash.html
Of zoiets:

Oh die bruine broek vind ik mooi qua kleur, maar dat glimmende vind ik dan weer niks!

Zo'n soort blauwe jeans heb ik ook. Heb hem er ook wel eens onder aan gepast maar dan heb ik zo het idee dat ik er dan rode schoenen bij zou moeten dragen, ik sla soms een beetje door in willen matchen geloof ik..

Achterkant is trouwens een stukje langer dan de voorkant.
Of een rok:

quote:nashville schreef op 29 augustus 2015 @ 21:43:

Zo'n soort blauwe jeans heb ik ook. Heb hem er ook wel eens onder aan gepast maar dan heb ik zo het idee dat ik er dan rode schoenen bij zou moeten dragen, ik sla soms een beetje door in willen matchen geloof ik..

Zwarte All-Stars passen er prima onder hoor.
Met een dikke panty en riempje en enkellaarsjes.

Of een leren legging en je allstars en een lang vest.
Of je stopt hem in een kokerrok.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Als nachthemd?
verba volant, scripta manent.
Zwarte matte skinny of zelfs jegging.

In een rok zou het niet goed passen (dan zie je lijntjes). En dan is het wijd + wijd. Balance is the key!
Inspiratie

Leuk SaveTheDay! Ik sla mezelf een beetje tegen mijn hoofd omdat ik niet op oversized blouse heb gegoogled

Ga ik nu meteen even doen.

Oh en een rok kan inderdaad niet, zeker een strakker model, hij is best wijd aan de onderkant dus dan wordt het proppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven