Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

quote:SuzanneSuus schreef op 29 augustus 2015 @ 22:28:

Als ik naar een pijler ga zie ik op pagina 1 de paginanummers naast de titel van die pijler staan. Vanaf pagina 2 van een pijler lopen de paginanummers over de naam van de pijler. Is bij alle pijlers zo

Ipad2 iOs 8 safari

Ik vermoed dat dit komt omdat de paginering dan breder wordt, en daardoor door een (lange) topic naam heen kan lopen.

Zou je mij een screenshot kunnen sturen naar forum@viva.nl, zodat de TD dit op kan pakken? Dank!

Groet,

Sanne

Community Manager VIVA
quote:sabbaticalmeds schreef op 30 augustus 2015 @ 22:44:

ik raak steeds ongewenst uitgelogd. Ik scrol, klik op topic of reactie en bam, weg.

Heb je nog steeds last van dit probleem? Zo ja, zou je me dan willen mailen welk device je gebruikt, welke browser en welke browserversie, naar forum@viva.nl? Dan gaan we onderzoeken waardoor dit komt. Alvast bedankt.

Groet,

Sanne

Community Manager VIVA
quote:proudmama33 schreef op 28 augustus 2015 @ 08:59:

Ik heb een bug die ik een tijdje terug al heb gemeld. Is nog niet opgelost.

Dit is op mijn iphone met Safari.

Als ik een reactie typ, spring de cursor vaak naar 'zoeken'. Het is me opgevallen dat het gebeurd als ik een g en een e na elkaar typ.

Ik heb dit probleem doorgegeven aan de TD. Dank voor het melden!

Groet,

Sanne

Community Manager VIVA
quote:CommunityManagerViva schreef op 31 augustus 2015 @ 10:03:

[...]

Heb je nog steeds last van dit probleem? Zo ja, zou je me dan willen mailen welk device je gebruikt, welke browser en welke browserversie, naar forum@viva.nl? Dan gaan we onderzoeken waardoor dit komt. Alvast bedankt.

Groet,

Sanne

Community Manager VIVAJa ik weet al hoe het komt, door het verspringen van de pagina, kom ik per ongeluk op de uitlog knop in plaats van in een topic. via safari
quote:proudmama33 schreef op 28 augustus 2015 @ 08:59:

Ik heb een bug die ik een tijdje terug al heb gemeld. Is nog niet opgelost.

Dit is op mijn iphone met Safari.

Als ik een reactie typ, spring de cursor vaak naar 'zoeken'. Het is me opgevallen dat het gebeurd als ik een g en een e na elkaar typ.

Verhip! Dit heb ik ook. Ik dacht dat ik gewoon last had van dikke vingers

Ook iphone hier.
never a failure, always a lesson
quote:fireandice schreef op 31 augustus 2015 @ 10:53:

[...]

Verhip! Dit heb ik ook. Ik dacht dat ik gewoon last had van dikke vingers

Ook iphone hier.

Zie eerdere bericht, dit is gemeld bij de TD

Groet,

Sanne

CM VIVA
quote:CommunityManagerViva schreef op 31 augustus 2015 @ 09:56:

[...]

Dank voor het herhalen van je vraag (hij was me helaas ontgaan). Dit is echter geen functionaliteit waar we op dit moment prioriteit aan kunnen geven. Ik zal deze wel noteren en meenemen.

Groet,

Sanne

Community Manager VIVADankjewel
quote:CommunityManagerViva schreef op 27 augustus 2015 @ 12:07:

[...]

Ik heb samen met de technische dienst geprobeerd dit probleem te reproduceren, maar zonder succes. Hier werkt het gewoon op de juiste manier. Zou je wanneer je hier weer last van hebt, een screenshot kunnen sturen naar forum@viva.nl? Dan kunnen we het probleem verder onderzoeken.

Groet,

Sanne

Community Manager VIVA

Zoals 3 dagen geleden al gemeld heb ik de screenprint gemaild. Ik zou het fijn vinden als daar dan ook een reactie op komt. Edit: ik heb er niet af en toe "last van" dit is standaard tegenwoordig. En hoogst irritant. Ben ik nou echt de enige die dit heeft?!

Hoi mods,

Ik pakte zonet een nieuw tabblad voor het forum. Ik sta altijd ingelogd. Maar ik stond nu ingelogd als MeDiamond.

Ik vind het een beetje eng dat je soms perongeluk als iemand anders ingelogd staat. Ik moet er niet aan denken wanneer iemand anders ineens staat ingelogd met mijn account.

Dit probleem heb ik vaker gehad, al zeker een paar maanden terug.
quote:SherlotteHolmes schreef op 31 augustus 2015 @ 20:58:

Hoi mods,

Ik pakte zonet een nieuw tabblad voor het forum. Ik sta altijd ingelogd. Maar ik stond nu ingelogd als MeDiamond.

Ik vind het een beetje eng dat je soms perongeluk als iemand anders ingelogd staat. Ik moet er niet aan denken wanneer iemand anders ineens staat ingelogd met mijn account.

Dit probleem heb ik vaker gehad, al zeker een paar maanden terug.

Was dit op een telefoon? En zo ja, op welk toestel/welke browser?

Groet,

CM VIVA
quote:rastan schreef op 31 augustus 2015 @ 19:08:

[...]

Zoals 3 dagen geleden al gemeld heb ik de screenprint gemaild. Ik zou het fijn vinden als daar dan ook een reactie op komt. Edit: ik heb er niet af en toe "last van" dit is standaard tegenwoordig. En hoogst irritant. Ben ik nou echt de enige die dit heeft?!

Ik heb het probleem bij de TD neergelegd en wacht nog op een reactie. Zodra ik meer weet zal ik je persoonlijk op de hoogte stellen en een reactie plaatsen binnen dit topic.

Groet,

Sanne

CM VIVA
Sanne hoe staat het met de knop 'volgende' bij 'mijn berichten' en andere loepjes?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:CommunityManagerViva schreef op 31 augustus 2015 @ 22:35:

[...]

Was dit op een telefoon? En zo ja, op welk toestel/welke browser?

Groet,

CM VIVAWas op de telefoon inderdaad. Samsung Galaxy Note 4 met de chrome browser. De vorige keer toen ik dot had was het met de 'standaart' browser van Samsung.
quote:SherlotteHolmes schreef op 31 augustus 2015 @ 22:54:

[...]

Was op de telefoon inderdaad. Samsung Galaxy Note 4 met de chrome browser. De vorige keer toen ik dot had was het met de 'standaart' browser van Samsung.

Dankjewel, we gaan er gelijk naar kijken. Er volgt nog een update!

Groet,

Sanne

CM VIVA
quote:Nouschi schreef op 31 augustus 2015 @ 22:43:

Sanne hoe staat het met de knop 'volgende' bij 'mijn berichten' en andere loepjes?

Kun je wat specifieker aangeven wat je bedoelt?

Groet,

CM VIVA
quote:Morrigan- schreef op 27 augustus 2015 @ 14:11:

nouschi, zie jij geen knop 'volgende' ipv de paginanummering?

ik wel namelijkIk zie hem niet. Waar zit-ie bij jou?
ik word gek van de popupreclames hoe krijg ik die weg?
FireFox en dan add-blocker installeren.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
.quote:CommunityManagerViva schreef op 31 augustus 2015 @ 22:37:

[...]

Ik heb het probleem bij de TD neergelegd en wacht nog op een reactie. Zodra ik meer weet zal ik je persoonlijk op de hoogte stellen en een reactie plaatsen binnen dit topic.

Groet,

Sanne

CM VIVADank je!
quote:Moiren_ schreef op 31 augustus 2015 @ 23:12:

[...]

Ik zie hem niet. Waar zit-ie bij jou?

Ik zie hem ook. Als je iemand anders loept beland je op de pagina 'Alle topics en reacties van'. Daar is maar 1 pagina en geen Volgende. Daarvoor moet je eerst klikken op de balk 'Alle berichten van' (bovenaan).

Onder het laatste bericht op die pagina staat een pijl met Volgende. Rechtsonder, boven de balk/knop Terug naar Boven.
.
quote:impala schreef op 01 september 2015 @ 08:05:

[...]

Ik zie hem ook. Als je iemand anders loept beland je op de pagina 'Alle topics en reacties van'. Daar is maar 1 pagina en geen Volgende. Daarvoor moet je eerst klikken op de balk 'Alle berichten van' (bovenaan).

Onder het laatste bericht op die pagina staat een pijl met Volgende. Rechtsonder, boven de balk/knop Terug naar Boven.Die knop bedoel ik Sanne, die heb ik dus niet. Volgens mij heb je printscreens van Suzannesuus gekregen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:impala schreef op 01 september 2015 @ 08:05:

[...]

Onder het laatste bericht op die pagina staat een pijl met Volgende. Rechtsonder, boven de balk/knop Terug naar Boven.Ik heb die knop echt niet.
Moiren_ en Nouschi,

Zouden jullie mij een mail met een print screen kunnen sturen? Graag ook even aangeven wat voor device en wat voor browser je gebruikt. Dan zal ik er z.s.m. naar kijken.

Groet,

Sanne

CM VIVA
Verzonden. Laptop Windows 8.1 en FireFox.
Hetzelfde als Moiren. Vorige week heb je dat ook al gevraagd en toen heb je ook al printscreens ontvangen en heb ik ook gezegd dat ik op laptop met FF zit. Hoe zit dat nou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven