Ik heb m'n SV gedag gezegd. Maar nu...

18-09-2008 02:11 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond heb ik m'n SV gedag gezegd. In de zin van dat het, na ruim een jaar, klaar was.

Ik ben niet verliefd op hem en dacht dat het wel gemakkelijk zou zijn om dit te doen, maar toch voel ik me nu wel ff rot.

Raarrrr!!

Ik heb ook geen andere SV; ben het neuken om het neuken gewoon zat en wil graag in de toekomst iets serieuzers met iemand opbouwen.

Maar met wie?? Geen idee!!

Ik weet alleen dat ik me niet volledig open zou kunnen stellen voor een ander zolang ik er een SV op na hou, hoe stom dat ook klinkt...

Ik voel me wel erg overdreven principieel en mutserig nu... Maar zo zit ik nu eenmaal in elkaar, het is niet anders,

Ik twijfelde over de pijler waaronder ik dit zou plaatsen, maar toch maar onder deze, omdat het niet alléén maar seks was, maar ook praten en lachen en dingen die ik nu plotsklaps mis

Stom gedoe; straks vind ik helemaal niemand de aankomende jaren... Aan de andere kant gaat het natuurlijk om mijn eigen gevoel en heb ik niet voor niets er een punt achter gezet.

Aaaargh! Soms zou ik willen dat ik in een stabiele relatie zat en al een aantal jaren een vriend zou hebben waarmee ik super (redelijk...) gelukkig was. Aan de andere kant geniet ik van de vrijheid (maar toch... :-S).

Ben ik zo tegenstrijdig-raar? Herkent iemand dit?

't Is al laat en moet vroeg weer op, maar kan niet slapen nu...

Liefs, AB.
Sorry, maar wat is een SV?
Op de sex-pijler een zeer bekend begrip....

SV = Sex Vriendje
Ik zit in dezelfde situatie. Maar ik wil mijn SV (is ook nog een GM) nog niet opgeven. Veel te lekker. Ondertussen ga ik wel door met daten. Ik vind de vrijheid inderdaad heel erg lekker. Die wil ik ook nog niet zo snel opgeven. Ik ben alleen wat ouder dan jij denk ik dus die behoefte aan een vaste relatie heb ik niet zo. Althans zo voelt het nu niet. Ik heb alles al gehad. Ik heb 2 heerlijke, volwassen, kinderen, een leuke baan, een lekker huis. Een hele luxe positie vind ik zelf. En de mannen die ik ontmoet hebben ook geen moeite met mijn SV. Tenminste de meeste niet. Een enkeling verbreekt het contact als ik het heb verteld. Jammer maar helaas. Ik heb het prima naar mijn zin op deze manier.

Maar ik snap ook dat het voor jou anders is. Sterkte met het wennen aan de nieuwe situatie en ik hoop voor jou dat je snel een andere relatie vind. Iemand waar je wel verliefd op kunt zijn.
T is wel een beetje een luxe probleem he?
Beetje naief om te denken dat je er geen last van zou hebben. Een relatie zonder gevoelens gaat namelijk niet...wake up

Waarom neem je niet een nieuwe sv...of scharrel je wat rond..ook lekker.

Verandering van spijs doet eten...
Kan me er wel iets bij voorstellen, zo te zien waren jullie ook wel gewone vriendjes geworden.

Komt vaak voor hoor dit.... zelf ben ik ook weleens van slag geweest toen een scharrel me opzij schoof. En heb een vriend van me eens uit de puree moeten halen toen zijn SV'tje hem niet meer hoefde.

Succes!
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Sorry voor de late reactie, ik kon even niet online komen.

Isolde: ik ben 28. Aangezien je twee volwassen kinderen hebt, ga ik er vanuit dat je idd ouder bent dan ik . Bedankt voor je aardige woorden!

Badmeester: haha, je slaat wel een beetje de spijker op z'n kop idd...

Pientje030: het stomme is dat ik dus gewoon echt niet verliefd op hem ben of vlinders voel. Enne, seks met een man is voor mij bijna een garantie dat dat vroeg of laat wel komt, maar bij hem niet, dus. Maar ik mis de leuke gesprekken en het getease nu best wel. Maar goed, daar kom ik wel overheen...

Moonlight: Thanks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven