Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

quote:CommunityManagerViva schreef op 02 september 2015 @ 14:27:

[...]

Op welk device/welke browser zit je?

Gr,

Sanne

CM VIVAChrome, op de laptop
quote:Grobbekuiken schreef op 02 september 2015 @ 14:31:

[...]

Chrome, op de laptop

Dankje. De TD gaat er naar kijken.

Groet,

Sanne

CM VIVA
quote:KiaOraHoi schreef op 02 september 2015 @ 13:41:

Als ik nu de smiley's aanklik dan komt de helft van de smiley's achter de reclame onderin te staan. Hierdoor zie ik nog maar een deel ervan. Kan ze ook niet aantikken want dan gaat hij naar de reclame.

Ik forum nu mobiel, s5 en gebruik chrome.
quote:Cateautje schreef op 02 september 2015 @ 14:27:

Daar hadden we toch dat icoontje voor om naar boven te gaan met één klik? Waarom is dat weggehaald?Dat staat er bij mij nog steeds.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:CommunityManagerViva schreef op 02 september 2015 @ 10:09:

• Topics waarin de laatste reactie ouder is dan twee weken, krijgen een melding, zodat duidelijk is dat er een tijd geen activiteit op dit topic is geweest.

Dit gaat alleen op voor 'snel reageren' onder de OP. Ik ga altijd naar het reactievak onder het laatste bericht (door op het zwarte tekstballonnetje te klikken) en daar staat die melding niét.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Grobbekuiken schreef op 02 september 2015 @ 14:25:

Het smiley veld loopt onderin dwars door de witte balk, waardoor je de onderste 6 niet meer kunt aanklikken.

Hier ook.

Op laptop firefox en op ipad/iphone safari
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:CommunityManagerViva schreef op 02 september 2015 @ 14:34:

[...]

Dankje. De TD gaat er naar kijken.

Groet,

Sanne

CM VIVADank je, ik lees het wel.

Bedoelen jullie dit met de smilies dames?
quote:SherlotteHolmes schreef op 02 september 2015 @ 14:46:

[afbeelding]

Bedoelen jullie dit met de smilies dames?Ja Sherlotte dat is bij mij ook, maar laatste rij zit achter de reclame.
De zwarte balk bovenaan blijft hangen. Ik weet niet of het de bedoeling is of niet, of misschien zit er ergens een knopje om dat aan/uit te zetten?
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
quote:CommunityManagerViva schreef op 02 september 2015 @ 14:26:

[...]

De wens om de menubalk vast te zetten is gekomen vanuit de forummers en is vooral handig als je midden in een topic aan het lezen bent en bijv. naar een andere categorie/forum start etc. wilt. Zo hoef je niet eerst helemaal naar boven te scrollen.

Groet,

Sanne

CM VIVAMaar daarvoor heb je toch de 'home' knop op je toetsenbord? Nu is een groot deel van mijn window voortdurend in beslag genomen door een functie die ik met 1 druk op de knop kan bereiken als ik hem nodig heb? Als mensen dat handig vinden, prima, maar kan hij niet instelbaar gemaakt worden?
Kan het met die afbeeldingen niet gewoon terug naar hoe het was.

Vind het echt irritant worden nu, ik kan niks openen als er plaatjes neergezet zijn.

Tenzij er gequote word, dan kan ik op [afbeelding] klikken.

Als het nou werkt oké, maar dit is gewoon irritant.
Viva, niets te verbergen. Zelfs geen irritante balk.

Jeetje wat is die balk vervelend zeg, is het dan niet mogelijk om ervoor te zorgen dat je een keus hebt? Hij neemt te veel plek in beslag, ik heb geen enkele reden om erop te klikken en ik ben steeds op zoek naar het kruisje.

Is er iemand die hem wel fijn vindt? Ik stem voor een keuze of een kruisje .
die meescrollend vlak is echt heel ernstig! hij is heel groot, en het vlak waar ik nu in tik is voor een deel niet meer zichtbaar! daarnaast kan ik door het meelopende vlak ook niet meer zien wie een reactie geeft en wat de eerste vijf a zes worden van die reactie zijn.

daarnaast is mijn startscherm een zooitje, alles loopt door elkaar. voor ik deze reactie verstuur zal ik er even een foto van maken met mijn mobiel, zodat jullie kunnen zien hoe mijn scherm eruit ziet. ik heb niet het idee dat dit jullie bedoeling is namelijk.
https://imageshack.us/i/pd4YLYjxj

Oh leuk,ik kan geen plaatjes meer plakken via imageshack. Ik neem aan dat jullie mijn links wel even kunnen bekijken. Ik zal ze hier plakken.

Die meelopende witte balk is mobiel ook vervelend. Heel vervelend zelfs.

Maar in ieder geval kan ik nog iets aan tekst lezen, in plaats van de kleurrijke puinhoop die mijn computer scherm is.
https://imageshack.us/i/ey415DOzj
https://imageshack.us/i/idm1DahZj
De reden dat ik ze allemaal los plak,is dat ik blijkbaar geen twee dingen meer in een post mag plakken. Na de eerste kan ik alleen nog selecteren.

TD,alsjeblieft. Willen jullie ophouden met dingen fixen die het wel doen?0
En dit gebeurt als ik iets post. Die meelopende balk valt trouwens over de eerste zin van mijn reactie scherm heen. Das ook niet handig.
Beste forummers,

De klachten omtrent de menubalk, visuals en smilies zijn duidelijk. Dank voor het doorgeven daarvan. Een korte update mbt deze punten:

- weergave visuals op mobiel: het is zoals gezegd bekend dat dit niet bij iedereen goed werkt. Wij zijn er ons bewust van dat dit zeer vervelend is, dus dit oplossen is dan ook onze prioriteit op dit moment.

- smilies; de laatste regel loop door de advertentie heen op sommige toestellen en computers. Is tevens bekend en wordt opgepakt door TD.

- de menubalk; is op verzoek van forummers vast gezet (scrolt mee). Mocht het forum op mobiel hierdoor niet meer goed bruikbaar zijn zoals sommigen aangeven, stuur dan alsjeblieft een screenshot naar forum@viva.nl en geef daarbij even aan welk toestel en welke browser je gebruikt.

Zodra bovenstaande punten zijn opgelost volgt er uiteraard een update. Excuus voor het eventuele ongemak.

Groet,

Sanne

CM VIVA
https://imageshack.us/i/idLot3z8p
Leuk dat het op verzoek van dorummers is vastgezet, maar mag het op verzoek van forummers dan ook weer weg? Mijn zinnen zitten vol met spelfouten die ik pas kan zien als ik al verzonden heb..

Ik heb een Samsung S4 active.
quote:CommunityManagerViva schreef op 02 september 2015 @ 15:29:

- de menubalk; is op verzoek van forummers vast gezet (scrolt mee). Mocht het forum op mobiel hierdoor niet meer goed bruikbaar zijn zoals sommigen aangeven, stuur dan alsjeblieft een screenshot naar forum@viva.nl en geef daarbij even aan welk toestel en welke browser je gebruikt.

Wat een vreemde powerplay. Niet op mijn verzoek, en ik vind het lelijk en irritant. "Niet meer goed bruikbaar" is echter teveel gesteld. Maar je gaat totaal niet in op mijn vraag: Waarom is dit niet instelbaar gemaakt?
Ik heb er ook niet om gevraagd en ik vraag me dan ook af of er nagedacht is over dit verzoek, want het maakt het het forummen er bepaald niet comfortabeler op, integendeel.

Ik had dan ook wel mee willen beslissen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven