relatie met een bn'er

18-09-2008 17:24 454 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik heb sinds een half jaar een relatie met een redelijk bekende nl'er.

Hij is hartstikke leuk, ben helemaal verliefd en dat is volgens mij helemaal wederzijds..

Maarrrr...Hij zingt en bij die optredens staan er altijd gillende meisjes voor het podium, meisjes die er echt veel voor over hebben om hem te ontmoeten.. Het is niet dat ik hem niet vertrouw, maar vind dit wel een vervelende bijkomstigheid.

Ook lopen onze levensstijlen uiteen, ik ben overdag aan de studie of aan het werk. Hij zit vaak 's avonds in de studio en in het weekend heeft ie vaak optredens. Hij maakt genoeg tijd voor me vrij, maar soms is het wel vervelend dat hij niet altijd daar voor me is, als ik daar behoefte aan heb..

Reacties van anderen zijn niet altijd positief. Want ja, hij is immers zanger en zal bij elk optreden wel een "chickie" scoren.

Het heeft ook voordelen hoor, zo zingt ie hele mooie nummers voor me en hebben we gewoon heel veel lol en (sex) plezier samen

Soms zou ik alleen willen dat hij een "normaal" leven zou hebben...

Misschien anderen die hier ervaring mee hebben??

x Lil' angel
Tsja...als jij ons niet verteld om welke BN-er het gaat kunnen wij je ook geen goed advies geven, je hebt ze nlk in klasses, een C-tje is idd Herman dan heb je nog de B en de A en als het een A klasse is hebben wij daar een beter beeld bij snap je ?
Alweer dit topic? Een keer in de zoveel tijd komt het voorbij. Ze moeten een forum maken voor partners van BN-ers, die begrijpen elkaar tenminste.
quote:girlxxx schreef op 18 september 2008 @ 18:06:

Tsja...als jij ons niet verteld om welke BN-er het gaat kunnen wij je ook geen goed advies geven, je hebt ze nlk in klasses, een C-tje is idd Herman dan heb je nog de B en de A en als het een A klasse is hebben wij daar een beter beeld bij snap je ?

Daarmee kunnen we ook de doorsnee gillende vrouwspersonen wel doorgronden.

En je zou jezelf eigenlijk ook een foto van jezelf moeten plaatsen dan zouden we kunnen beoordelen of je je inderdaad zorgen moet maken voor concurrentie of dat jij toch de allermooiste bent!
Je vertrouwt hem dus niet helemaal en jullie hebben een verschillend levensritme. Bekende oplossingen zijn dan, jezelf afvragen waarom je hem niet vertrouwt, meer tijd proberen samen door te brengen etc.

Het feit dat hij bn-er is doet volgens mij niet echt terzake. Geloof dat je dit soort problemen in relaties ook nog weleens leest bij mensen die een relatie hebben met iemand die achter de bar staat of dj is. Je moet jezelf afvragen of je er tegen kan een relatie te hebben met iemand die vaak in het middelpunt van de belangstelling staat. Daarnaast het verschillende levensritme, kan dat veranderen door beide wat water bij de wijn te doen en zo nee, kan je het dan accepteren.

Als je dat niet denkt te kunnen veranderen en of accepteren dan RUN.

Of begrijp ik het verkeerd en is dit probleem anders omdat je vriend een redelijk bekende bn-er is?
Ik vind het ook wel lullig dat je niet zegt om welke BN-er het gaat ! wel een topic openen maar niet gewoon zeggen wie het is, waarschijnlijk kun je dan beter met je bekende vriendje praten of een paar meiden uit dat zelfde bekende wereldje ?
quote:Ring1981 schreef op 18 september 2008 @ 18:02:

Ik denk gewoon niet dat je veel serieuze respons krijgt op dit topic. Hoeveel meiden hebben nou een relatie met een (semi) bn'er? En hoeveel van die meiden zouden hier op het Vivaforum meeschrijven? En... Willen ook nog naar buiten brengen dat ze een relatie met een (semi) bn'er hebben?

Ik denk dat er dan haast niks overblijft. Want:

a. Je wordt uitgelachen omdat mensen je toch niet geloven. (Waarom zouden ze? Iedereen kan zoiets verzinnen!)

b. Mensen willen alleen maar weten wie het is.

(Want het 'triggert.' Wie zou het zijn?)

Kortom: probeer het liever bij andere vriendinnen van (semi) bn'ers , die kom je vast wel tegen in het wereldje.

Ik denk dat je gelijk hebt, wordt idd weinig serieus over geschreven. Had dat niet zo verwacht, wel dat mensen zouden vragen wie het is, maar goed, niet dat ze mij als aandachtstrekker zouden bestempelen..

Weet wel dat er niet zoveel mensen zijn die een relatie hebben met een bn'er, maar misschien waren er hier meiden die in het verleden zoiets hebben meegemaakt..

Ik praat er ook wel over met mijn eigen vriendinnen, met vriendinnen van andere bn'ers heb ik niet echt contact.

Het wereldje past niet zo bij me.
quote:duploo schreef op 18 september 2008 @ 18:08:

[...]

Daarmee kunnen we ook de doorsnee gillende vrouwspersonen wel doorgronden.

En je zou jezelf eigenlijk ook een foto van jezelf moeten plaatsen dan zouden we kunnen beoordelen of je je inderdaad zorgen moet maken voor concurrentie of dat jij toch de allermooiste bent!?????????
quote:lilangel schreef op 18 september 2008 @ 18:09:

Weet wel dat er niet zoveel mensen zijn die een relatie hebben met een bn'er,

Nou... tegenwoordig is het niet zo moeilijk om BN'-er te worden. Paar keer meedoen aan een of andere talentenjacht en je bent BN'er.

Maar idd...er zijn niet zoveel mensen die een relatie met zulke types hebben!
quote:girlxxx schreef op 18 september 2008 @ 18:09:

Ik vind het ook wel lullig dat je niet zegt om welke BN-er het gaat ! wel een topic openen maar niet gewoon zeggen wie het is, wereldje ?Dat was haar bedoeling juist.
Het schijnt dat BN'ers ook wel eens relaties aangaan met mensen die in staat zijn om internet te gebruiken. In die zin zou het verhaal van TO toch wel waar kunnen zijn.

Maar wat is nou eigenlijk het probleem? Dat ie gillende fans heeft? Dat jullie weinig tijd hebben samen? Of dat jullie niet ongestoord rond kunnen lopen zonder aandacht van anderen?
quote:girlxxx schreef op 18 september 2008 @ 18:10:

[...]

?????????

Wat snap je niet?

Nick en Simon hebben over het algemeen toch een ander soort fans dan bijvoorbeeld Ramses Shaffy.
hmmmm de bedoeling werkt wel goed dan hahaha kan het reageren niet laten dus ;)
Ik denk dat het hier Dries Roelvink betreft!
Loopt wel storm hier zeg, zijn we toch nieuwsgierig?
quote:duploo schreef op 18 september 2008 @ 18:14:

[...]

Wat snap je niet?

Nick en Simon hebben over het algemeen toch een ander soort fans dan bijvoorbeeld Ramses Shaffy.

Ik begreep het al, maar toen had ik hem al gepost !

Mischien is het dan idd handig als ze even haar foto neerzet haha.
quote:lilangel schreef op 18 september 2008 @ 17:54:

@ parnell

Thanx for je comment!

Denk idd dat dat beter was geweest...

Weet je, ik was gewoon es aan het zoeken of er andere meiden/vrouwen tegen dit probleem aanlopen, maar kon nix vinden..Dacht; dan open ik toch zelf een topic hierover.

Nja, ik ondervind in mijn vriendenkring ook zulke reacties.

't Schijnt idd erg interessant te zijn als je vriend bekend is.

andere mensen soms debiel doen als ze hem zien maakt het nog een tikkie lastiger

Misschien had je beter even kunnen wachten met zeggen dat je vriend bekend is. Dat hebben we hier al vaker meegemaakt en dan was het flauwekul, dus nu reageert men hier altijd zo als er iemand begint over haar bekende vriend. Ja had ook kunnen zeggen dat hij ongewone werktijden heeft bijvoorbeeld en dat er veel vrouwen met hem flirten. Dan zouden de dames met cocktailbarmannen als vriend met je kunnen meedenken bijvoorbeeld, of de vrouwen van chirurgen.

Je probleem: Ja, lastig als iedereen op je man valt en aan zijn arm wil hangen. In mijn vriendenkring heb ik acteurs die ook te maken hebben met fans, al is het minder dan bij bijvoorbeeld zangers. Uit je verhaal haal ik dat je vriend meer een entertainer is of zanger, of misschien presentator. Acteurs hebben meestal niet zo heel veel problemen met groupies, al krijgen die ook de mafste berichten op hun hyvespagina of website maar goed, dat is niet zo erg, die kunnen gedelete worden tenslotte.

Sta er ver boven. Dat is het enige wat je kunt doen. Het is zeker niet zo dat mensen die in de belangstelling staan allemaal heel graag van het ene in het andere bed springen. Juist omdat hij bij jou zichzelf kan zijn (als het goed is) ben jij belangrijk voor hem.
Ik denk toch dat het Chiel is omdat hij idd single is en bij de radio werkt en ook vaak bij bands/studios te vinden is, maar volgens mij is Chiel best wel erg bekent toch ?
En hier is de superhunk in kwestie!!

Giel en gillende vrouwen
Ik geloof het niet.

En alle smiley's als en als het om een serieus bedoelde vraag gaat, maken het nog ongeloofwaardiger.

En als je dan ook nog zegt dta je had verwacht dat wij allemaal zouden vragen wie het is, dan maak je jezelf wel héél ongeloofwaardig.
quote:girlxxx schreef op 18 september 2008 @ 18:18:

Ik denk toch dat het Chiel is omdat hij idd single is en bij de radio werkt en ook vaak bij bands/studios te vinden is, maar volgens mij is Chiel best wel erg bekent toch ?

Gatver Chiel. Hij deed ook mee in ranking the stars en daar vertelde hij zeeeeer openhartig of zijn dwangmatige rukneurose.

Elke ochtend èn avond (minimaal 2x er dag) ging hij ff op de plee rukken. Hij was er nog trots op ook, brrrr.

Ik denk dat hij de "restjes' gebruikte als een soort van semi-gel, vandaar dat gore petje.
quote:minny schreef op 18 september 2008 @ 18:13:

Het schijnt dat BN'ers ook wel eens relaties aangaan met mensen die in staat zijn om internet te gebruiken. In die zin zou het verhaal van TO toch wel waar kunnen zijn.

Maar wat is nou eigenlijk het probleem? Dat ie gillende fans heeft? Dat jullie weinig tijd hebben samen? Of dat jullie niet ongestoord rond kunnen lopen zonder aandacht van anderen?

De mijne heeft idd een meisje dat in staat is om internet te gebruiken Ik heb nog hersens ook!!! Hij mag wel heel blij met me zijn haha.

Het is niet echt een "probleem."

Het is alleen lastig om met zijn andere levensstijl om te gaan, met alle dingen die daarbij komen kijken. Dus ja, ook de gillende fans (ook al ben ik er van overtuigd dat hij daar geen interesse in heeft) en de weinige tijd die we hebben. (Vooral omdat hij ook nog in het buitenland optreedt en dus binnenkort voor langere tijd weggaat.. )

Maar ik vond het vooral lekker om het es op te schrijven, ook al gelooft 90% van de mensen mij hier niet. Geeft niet, er zitten ook een aantal serieuze reacties tussen en daar ben ik erg blij mee!!

Dus thanx daarvoor!!
Helemaal eens met Eleonora. Sta erboven. De tijd zal het leren of jullie echt ware liefdes van elkaar zijn. Tot die tijd zal je toch een manier moeten vinden om ermee om te gaan.

Succes.
Ja lach maar! Maar Dries schijnt toch wel 3 heel erg hardnekkige fans te hebben hoor!
En deze moet ook ff;

Hihihi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven