Mode & Beauty alle pijlers

Een fijne hardloopbroek...

10-09-2015 21:01 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk kunnen jullie mij helpen... Ik zoek een fijne hardloopbroek! Het is voor het najaar en misschien ook de winter. Draag nu nog een kortere broek van een goedkoop merk, maar ik merk dat daar toch wel snel de vorm uitgaat.

Ik zou dus wel iets meer willen uitgeven als de broek maar prettig zit en blijft zitten. Hoe is jullie ervaring met de verschillende merken?
http://www.decathlon.nl/w ... den-heren-id_8280370.html

Ik loop in deze, heerlijk warm en prima pasvorm. Blijft mooi in de was, en kost geen drol. En niks van te merken dat ie voor heren is.
Ik heb vorige winter een lange broek bij Kruidvat gekocht, van Leontien. Heerlijke broek, is alleen niet permanent in de collectie aanwezig.

Ik heb nu alleen die broek voor kouder weer, dus ik lees graag mee
I don't know what that means.
Ik heb een lange tight van Craft waar ik heel blij mee ben. Is dun, maar warm genoeg als het boven de 2/3 graden is. Voor als het echt koud is heb ik een gevoerde tight van Leontien.
ik heb deze http://www.decathlon.nl/l ... zwart-or-id_8341619.html, alleen dan met roze details ipv gele maar dat is omdat ik m twee winters geleden gekocht heb. Blijft goed in de was en zit altijd goed, lubbert niet uit ofzo.
Ik zweer bij craft en odlo. Met name van odlo verschillende hele fijne varianten lange broeken.Het nadeel is als je daar aan gewend bent dan komen de goedkopere broeken niet door de keuring heen. Soms lijken die goedkopere varianten aanvankelijk best redelijk te zitten zolang je ze maar niet langer dan een half uur aan hebt en niet vaker dan twee keer hebt uitgewassen of ze niet aan een regenbui blootstelt. Maar ja juist aan al die factoren moet een broek voldoen.
Ik heb een speciale broek voor de winter van nike. Zit heerlijk en houdt de warmte vast wat fijn is bij de koudere dagen. Het kost even wat, maar ik heb er al jaren plezier van.
Odlo absoluut de fijnste hardloopbroeken. Blijven mooi, zitten goed. En niet onbelangrijk je lijkt er slank in.
Nike.....niet kapot te krijgen...Paar broeken al jaren , tig keer gewassen. Wil niets anders
Come fly with me on a jetplane
Ik vind die van de H&M erg fijn.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Nike, zit fijn, kun je ook in wat dikkere stoffen krijgen. Ook zijn de prints leuk.
Hier nog een Nike-liefhebber! En de hardlooptights van Adidas zijn ook superfijn! Wél echt voor de dryfit / techfit materialen kiezen; die blijven mooi en zitten lekker
Nike dry-fit ! Ook in winterversie
Ook hier Nike. Ik koop ze wel altijd in de sale of in de Outlet (en dan nog het liefst in het koopjesrek van de Nike winkel in de outlet ) want ze zijn inderdaad behoorlijk aan de prijs!
quote:TemperanceB schreef op 10 september 2015 @ 21:08:

Ik heb vorige winter een lange broek bij Kruidvat gekocht, van Leontien. Heerlijke broek, is alleen niet permanent in de collectie aanwezig.

Ik heb nu alleen die broek voor kouder weer, dus ik lees graag mee Die zakken bij mij al van mijn kont als ik twee meter heb gelopen (en echt niet omdat 'ie te groot is ofzo). Ik heb er nu eentje van Perry Sport maar het merk weet ik zo niet. Ik ben daar gewoon gaan passen en heb degene genomen die het beste zat.
quote:Krullevaer schreef op 10 september 2015 @ 22:03:

[...]

Die zakken bij mij al van mijn kont als ik twee meter heb gelopen (en echt niet omdat 'ie te groot is ofzo). Ik heb er nu eentje van Perry Sport maar het merk weet ik zo niet. Ik ben daar gewoon gaan passen en heb degene genomen die het beste zat.Toch geen INQ mag ik hopen. Die zitten inderdaad lekker maar zodra je er mee in de regen gaat lopen zuigen ze zich helemaal vol, wordt vervolgens loodzwaar en wil alleen nog maar richting enkels. Ben een keer in de verleiding gekomen vanwege het mooie bloemetjes motief. Maar het waren bloemetjes die duidelijk niet tegen water kunnen. (ook niet tegen het water in de wasmachine overigens want de tweede keer lubberde die al gelijk bij het aantrekken nog zonder dat er een regendruppel gevallen was).
DIe van de Decathlon zijn prima en kosten weinig.
Leontien heeft ook een webwinkel! ik vind het ook fijne broeken.
Ik draag afwisselend broeken van ascics en nike. Kosten wat meer maar zitten perfect
quote:Krullevaer schreef op 10 september 2015 @ 22:03:

[...]

Die zakken bij mij al van mijn kont als ik twee meter heb gelopen (en echt niet omdat 'ie te groot is ofzo). Ik heb er nu eentje van Perry Sport maar het merk weet ik zo niet. Ik ben daar gewoon gaan passen en heb degene genomen die het beste zat.Oh echt!? Bij mij zit-ie perfect en het loopt heerlijk. Zo zie je maar, even passen is toch wel praktisch.
I don't know what that means.
Ik loop graag in tights van INKnBURN, Odlo, Adidas en Nike. Ik ben begonnen met de goedkopere broeken, maar merk echt verschil en heb de goedkopere broeken in de kledingcontainer gedaan.

Ik las net een stuk over hardloopbroeken op een hardloopblog..
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Ik zweer bij Nike. En dan het liefst uit de 'Epic Run' serie, zoals deze:

http://store.nike.com/nl/ ... id-10258160/pgid-10295384

En dan voor de winter zo'n extra warme, maar die kan ik nu op de site (nog) even niet vinden.

Niet goedkoop, maar blijft echt heel lang heel mooi, en houdt je billen lekker in vorm (geen geflubber te zien, terwijl ik echt niet de allerstrakste kont op aarde heb).

Op het blog van 'stoere vrouwen sporten' stond een tijdje geleden een artikel over verschillende merken en wat er geschikt was voor welke lichaamsbouw:

http://stoerevrouwensport ... schillende-lichaamstypen/

en recent:

http://stoerevrouwensport ... broeken-in-de-uitverkoop/

misschien heb je daar ook wat aan?
Oh zie nu dat sunlover hierboven precies naar dezelfde post verwijst
Ik heb ook een winterbroek van Nike. Nike is erg goed, ik heb genoeg van Nike (gehad) wat 5-10+ jaar meegaat. Toch vind ik de laatste tijd dat je goed moet passen en opletten wat je koopt. Niet alles heeft dezelfde standaardkwaliteit.
Ohja, ik ben ook zeer tevreden over mijn legging van adidas, die is wel....jaaaaaaren oud, dus weet niet hoe de kwaliteit nu is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven