pakket sensitest

12-09-2015 09:35 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal.

Ik krijg als het goed is vandaag een pakketje binnen van sensitest. Daar zitten 12 ovulatie strips in drie zwangersschaps testen en een ovulatie thermometer.

Het is mij alleen nog niet duidelijk vanaf welke dag je met die ovulatie strips moet beginnen? Als het goed is word ik vanaf vandaag weer ongesteld.

Mit.
Er zit bij de ovulatie testen een schema wanneer je moet gaan testen. Clearblue is heel duidelijk, ook qua aflezen.

Succes en veel plezier!
Vaak staat dit in de bijsluiter, maar het is een beetje afhankelijk van je cyclus.

Ben je regelmatig ongesteld? Dan kun je gemiddeld gezien 14 dagen aftrekken van je cyclusduur om het moment van je eisprong te bepalen (bv cyclus 28 dagen - 14 = eisprong op dag 14). Omdat niet iedereen een luteale fase van 14 dagen heeft, zou ik ongeveer 4 dagen eerder beginnen dan de dag dat je hebt berekend je eisprong te hebben (dus in bovenstaand voorbeeld wordt dat dag 10).

Heb je geen idee van je cyclus, zou ik het voorbeeld aanhouden, die gaat uit van een standaard cyclus. Verder moet je even opletten wat de bijsluiter zegt over ochtendurine (wel of niet), want dat kan de testresultaten beïnvloeden.

Succes en vooral heel veel plezier met proberen zwanger te worden!
Wat korfje zegt dus.

Succes!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Dank jullie wel! Ik hoop dat ik in ieder geval meer 'inzicht' krijg in mijn cyclus, ik heb zon appje die aangeeft wanneer ik ongeveer ongesteld zou moeten worden, en die klopt aardig! Soms zit hij er wel eens een dag naast. Ik heb sinds ik gestopt ben met anticonceptie, totaal geen menstruatie klachten meer, geen pijntje niks ! Dan is zob reminder van die app wel handig😊
Volgens m staat de uitleg ook op de site van Sensitest, dus kun je vast kijken.
Heel veel succes. Bij mij knalde het streepje niet echt van de test af maar je zag wel dat hij donkerder werd (en daarna weer lichter) dus ik heb de datum er op geschreven en ze dicht tegen elkaar gelegd....

er is geloof ik ook iets met 's ochtends en 's middags testen.... ik weet niet meer wanneer het beste was maar ik testte 2 keer per dag....

ik had overigens de ovulatie testen (en zwangerschapstesten van de action. Veel goedkoper dan sensitest en het resultaat krijgt nu zijn flesje....
Ik heb er even mee gewacht

, maar de dag dat ik mijn pakketje binnenkreeg bleek ik al zwanger te zijn! Ik werd die dag niet ongesteld en k facht laat ik er eens voor de grap een testje tegenaangooien... En ja zwanger! Ik ben nu

10+6 !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven