Gelukkig getrouwd.......en opeens is daar die leuke collega

20-09-2008 10:36 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik lees eigenlijk alleen maar op het Viva Forum maar ik wil nu toch even mijn verhaal kwijt. Ik moet het er even over hebben. Ik heb een vrouw van 33. Ben gelukkig getrouwd en twee kinderen.

Sinds vorig jaar heb ik een nieuwe baan met daarbij natuurlijk nieuwe collega's.

Een van van mannelijke collega's vond ik echt een houten hark. Heel stijf, bijna niet praten, nee niet mijn type mens... Maar nu sinds een maand of twee. Geen idee wat er is gebeurt maar er is een gigantische vonk over geslagen. Ik weet niet wat ik er mee aan moet. Ik kan alleen maar aan hem denken. Dag en nacht. Ik ben helemaal verliefd. Ik weet niet wat me overkomt!

Vorige week zijn we met wat collega's uit eten geweest en daar was hij ook bij. We zijn met een klein koppel nog wat gaan drinen en daar hebben we knietje aan knietje gezeten .

Lekker zitten kletsen en eigenlijk denk ik eerlijk gezegd dat hij mij ook wel interressant vind. Pfff....

Zo raar. Er is ok totaal geen aanleiding toe. Ik heb gewoon een hele leuke relatie ben echt gelukkig maar toch de spanning die het met zich mee brengt. Ik wordt er helemaal in mee gesleurd.....
heerlijk toch...verliefd zijn...geniet ervan zou ik zo zeggen

en niet vreemd gaan zou ik zo zeggen,want dat kan een ellende geven
Volgens mij ben je niet de enige en is het misschien zinvol om mee te lezen op een ander topic, namelijk hier.
Ik heb mn verhaaltje erbij gezet... THX....
Je zegt dat je een leuk en goed huwelijk hebt. Dan is er wel een manier om de angel er vroegtijdelijk uit te halen, voor hij gaat zweren. En dat is er met je man over praten. Het hoeft niet heel zwaar, maar vragen of hij wel eens kriebeltjes voelt bij een ander en dat jij daar nu een beetje last van hebt.

Grote kans dat die kriebeltjes dan niet groter worden omdat het 'spannend'aspect er af is. Plus dat je op die manier de vertrouwelijkheid met je eigen partner vergroot, wat alleen maar een positief effect kan hebben op jullie relatie.

Als je gaat afwachten wat er gebeurt, dan wordt het gevoel misschien alleen maar groter en de drempel om er over te praten steeds hoger. Je krijgt dan een geheim voor je man, waardoor het makkelijker wordt om vertrouwelijk te worden met een ander.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Soms geeft de spanning nog het meeste plezier. Een goed moment om toch nog weer eens goed naar je huwelijk te kijken. Mis je misschien de afwisseling, dat je voelt dat je man je begeert, de lol, dingen ondernemen. Als je echt van je man houdt, kijk dan ook weer eens met andere ogen naar hem. Niet alleen maar je echtgenoot en de vader van je kinderen, maar ook een persoon, minnaar etc.

Je zomaar storten in de armen van een ander.....ik zou het niet doen als je een gelukkig huwelijk hebt. Ik hoop zelf dat ik noooooit dit soort dilemma's zal krijgen, het lijkt me vreselijk. De drang om misschien je man te bedriegen, te kwetsen, in die ogen moeten kijken en weten dat je hem hebt verraden, vreselijk. Kortom; spice up your marriage. Misschien eens iets ondeugends doen samen. Echt;

Soms realiseer je je pas achteraf dat je gelukkig was....stort je gezin niet in die ellende!
quote:Poezewoes schreef op 20 september 2008 @ 11:04:

Je zegt dat je een leuk en goed huwelijk hebt. Dan is er wel een manier om de angel er vroegtijdelijk uit te halen, voor hij gaat zweren. En dat is er met je man over praten. Het hoeft niet heel zwaar, maar vragen of hij wel eens kriebeltjes voelt bij een ander en dat jij daar nu een beetje last van hebt.

Grote kans dat die kriebeltjes dan niet groter worden omdat het 'spannend'aspect er af is. Plus dat je op die manier de vertrouwelijkheid met je eigen partner vergroot, wat alleen maar een positief effect kan hebben op jullie relatie.

Als je gaat afwachten wat er gebeurt, dan wordt het gevoel misschien alleen maar groter en de drempel om er over te praten steeds hoger. Je krijgt dan een geheim voor je man, waardoor het makkelijker wordt om vertrouwelijk te worden met een ander. Helemaal met poezewoes eens!
Een fijne relatie is iets om zuinig op te zijn, dat weet je zelf ook wel. Verliefd zijn is heerlijk en het mooie is, je hóeft er niks mee te doen! Je kunt gewoon de vlinders hebben en met plezier naar je werk gaan en that's it.

In het begin van mijn huidige relatie was ik verliefd op mijn fysiotherapeut. Mijn man wist dat en vond het lief en aandoenlijk. Hij wist dat hij zich geen zorgen hoefde te maken want ik zou hem niet belazeren, ik had gewoon vlinders en ze vlogen ook weer weg na verloop van tijd, niks aan de hand.

Zolang je niets doet met dat verliefde gevoel, is het gewoon een gevoel en meer niet. Klinkt eenvoudig en dat is het ook, je bent namelijk misschien niet de baas over je verliefde gevoelens maar wel over de daaropvolgende acties. Die hoef je namelijk helemaal niet te ondernemen.

Denk je dat je er met je geliefde over kunt praten?
quote:eleonora schreef op 20 september 2008 @ 13:06:

Een fijne relatie is iets om zuinig op te zijn, dat weet je zelf ook wel. Verliefd zijn is heerlijk en het mooie is, je hóeft er niks mee te doen! Je kunt gewoon de vlinders hebben en met plezier naar je werk gaan en that's it.

In het begin van mijn huidige relatie was ik verliefd op mijn fysiotherapeut. Mijn man wist dat en vond het lief en aandoenlijk. Hij wist dat hij zich geen zorgen hoefde te maken want ik zou hem niet belazeren, ik had gewoon vlinders en ze vlogen ook weer weg na verloop van tijd, niks aan de hand.

Zolang je niets doet met dat verliefde gevoel, is het gewoon een gevoel en meer niet. Klinkt eenvoudig en dat is het ook, je bent namelijk misschien niet de baas over je verliefde gevoelens maar wel over de daaropvolgende acties. Die hoef je namelijk helemaal niet te ondernemen.

Denk je dat je er met je geliefde over kunt praten?

@ Eleonora:

Chapeau, wat heb je dit weer schitterend gezegd...
Hoi Klaasvaakje,

Ik kan alleen maar zeggen, kijk uit!!

Zo begon het met mij ook... en nu zit ik in een heftige tweestrijd tussen twee liefdes...(zie topic twee liefdes.... ). Ik zal niet ontkennen dat ik intens geniet maar ook dat ik door diepe dalen ga qua emoties. Zoals in het topic hierboven vaak genoemd wordt is het een emotionele achtbaan. Dus bedenk goed op welk pad je je begeeft....

Sterkte !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven