Welke wandelbroek?
zondag 20 september 2015 om 16:49
Van een baan waar ik veel stond en liep ben ik naar een kantoorbaan gegaan. Ik mis mijn lichaamsbeweging en wil dus gaan wandelen. Nu heb ik vandaag 1 uur gewandeld in mijn spijkerbroek. De spijkerbroek schuurde tegen mijn benen en dat werd jeukerig/branderig. Niet fijn.
Welke broek is het meest geschrikt om in te wandelen? Een strakke sportbroek of eerder een losse jogging? Of iets anders?
Welke broek is het meest geschrikt om in te wandelen? Een strakke sportbroek of eerder een losse jogging? Of iets anders?
zondag 20 september 2015 om 16:55
zondag 20 september 2015 om 16:59
Je kan prima wandelen in een sportbroek en die kun je prima bij H&M kopen, niet zo duur. Maar dan zie je er wel sportief uit, is me niet duidelijk of je dat wil op je 'na het eten rondje' Strak kan niet schuren, het zit strak om je been, dus geen wrijving. Alleen de stof wrijft tegen elkaar. Als het los zit kan het stof tegen je been wrijven. Het lijkt me dat dat meer mogelijkheden tot irritatie geeft.
zondag 20 september 2015 om 17:22
zondag 20 september 2015 om 17:59
Ik loop het liefst in een spijkerlegging en zomers in korte broek. Ik heb ook een specifieke wandelbroek die met name fijn is als het een beetje regent.
Probeer gewoon diverse broeken die je hebt uit voordat je iets koopt.
Je hebt ook speciale afritsbroeken voor warm/koud weer. Die vind ik zelf vreselijk
Probeer gewoon diverse broeken die je hebt uit voordat je iets koopt.
Je hebt ook speciale afritsbroeken voor warm/koud weer. Die vind ik zelf vreselijk