Babyshower ideeen
maandag 21 september 2015 om 10:14
Ik weet niet of ik het nu in de goede omgeving heb gezet, zo niet mag hij ook verplaatst / verwijderd worden.
Een vriendin is zwanger van haar 3e kindje (1e kind samen met nieuwe vriend) en een andere vriendin en ik verzorgen de babyshower. Nu vroeg ik me af of jullie leuke ideeën en tips hebben. We zijn vooral op zoek naar originele en hippe ideeen, het moet geen geiten wollen sokken feestje worden. De vriendin die zwanger is is een echte party animal, altijd in voor een geintje en een feestje.
Alvast bedankt!
Een vriendin is zwanger van haar 3e kindje (1e kind samen met nieuwe vriend) en een andere vriendin en ik verzorgen de babyshower. Nu vroeg ik me af of jullie leuke ideeën en tips hebben. We zijn vooral op zoek naar originele en hippe ideeen, het moet geen geiten wollen sokken feestje worden. De vriendin die zwanger is is een echte party animal, altijd in voor een geintje en een feestje.
Alvast bedankt!
maandag 21 september 2015 om 10:27
Hippe ideeën en een babyshower gaan in mijn ogen niet samen.
Ik vind een babyshower het meest geslaagd als het gewoon een gezellig samen zijn is met een hapje en een drankje. Beetje kletsen en een ongedwongen sfeer.
Een quizje ofzo is nog tot daar aan toe, maar vooral niet te gek.
Geitenwollensokkenfeestje wordt het alleen als er vooral geitenwollensokkenmensen komen
Ik vind een babyshower het meest geslaagd als het gewoon een gezellig samen zijn is met een hapje en een drankje. Beetje kletsen en een ongedwongen sfeer.
Een quizje ofzo is nog tot daar aan toe, maar vooral niet te gek.
Geitenwollensokkenfeestje wordt het alleen als er vooral geitenwollensokkenmensen komen
maandag 21 september 2015 om 10:29
quote:vitamined schreef op 21 september 2015 @ 10:27:
Dit. Wat muziek verzamelen uit de geboortejaren van de aanstaande ouders en de gasten vind ik ook wel leuk.
Dit. Wat muziek verzamelen uit de geboortejaren van de aanstaande ouders en de gasten vind ik ook wel leuk.
maandag 21 september 2015 om 10:38
maandag 21 september 2015 om 10:41
maandag 21 september 2015 om 10:41
- Iedereen een babyfoto mee laten nemen, en de zwangere moet raden van wie welke foto is.
- Iedereen een kinderliedje in laten zingen en die op cd of usb stick zetten, dan heb je een helemaal eigen kinder cd
- Briefjes rond laten gaan waar iedereen raad of het een jongen of een meisje is, wanneer het geboren wordt, wat de naam wordt, en hoe zwaar het kindje is. Die briefjes verzamel je en na de geboorte wordt gekeken wie er het dichtste bij zat, diegene krijgt een prijsje.
- Verder een beetje leuk doen met de aankleding. Alcoholvrije babyblauwe/roze cocktails, cupcakes enz.
- Iedereen een kinderliedje in laten zingen en die op cd of usb stick zetten, dan heb je een helemaal eigen kinder cd
- Briefjes rond laten gaan waar iedereen raad of het een jongen of een meisje is, wanneer het geboren wordt, wat de naam wordt, en hoe zwaar het kindje is. Die briefjes verzamel je en na de geboorte wordt gekeken wie er het dichtste bij zat, diegene krijgt een prijsje.
- Verder een beetje leuk doen met de aankleding. Alcoholvrije babyblauwe/roze cocktails, cupcakes enz.
maandag 21 september 2015 om 10:43
Toen ik de babyshower organiseerde voor mijn zus, heb ik een uitgebreide high tea gemaakt met veel verschillende hapjes. Gevraagd of iedereen een babyfoto op hun cadeau wilde plakken, zodat ze kon raden van wie het kwam. Niet veel extra's gedaan, maar het was erg gezellig en iedereen had lol. Maak het jezelf niet te moeilijk, het gaat toch om de onderlinge sfeer. En als de mensen leuk zijn, wordt het feest dat ook
succes
maandag 21 september 2015 om 10:51
quote:gumball80 schreef op 21 september 2015 @ 10:33:
Oh ik lees even mee. Ik organiseer de baby shower van een vriendin die zwanger is van nummer 5, en mijn ideeën zijn op.Jemig.. dan zou ik het ook niet meer weten. Bij ons is de 'regel' dat we alleen een feestje organiseren bij het eerste kindje haha. Bij nr. 2 en meer vinden de moeders zo'n babyshower zelf ook niet meer zo boeiend is onze ervaring. Wéér naam en gewicht raden, wéér een oude babyfoto op een cadeautje plakken en de moeder laten raden wie het is, wéér baby-pictionary spelen (dat laatste is wel hilarisch trouwens, dus meteen een goede tip).
Oh ik lees even mee. Ik organiseer de baby shower van een vriendin die zwanger is van nummer 5, en mijn ideeën zijn op.Jemig.. dan zou ik het ook niet meer weten. Bij ons is de 'regel' dat we alleen een feestje organiseren bij het eerste kindje haha. Bij nr. 2 en meer vinden de moeders zo'n babyshower zelf ook niet meer zo boeiend is onze ervaring. Wéér naam en gewicht raden, wéér een oude babyfoto op een cadeautje plakken en de moeder laten raden wie het is, wéér baby-pictionary spelen (dat laatste is wel hilarisch trouwens, dus meteen een goede tip).
Perfect is boring.
maandag 21 september 2015 om 11:13
Een schilderij maken waarop de vriendinnen het geslacht, de vermoedelijke naam en geboortedatum op kunnen zetten. Is altijd leuk voor later! Roze en blauwe shotjes. Een eigen liedje schrijven? Je kunt er een babyshower disco van maken hahaha! Nog een laatste keer los gaan voor de baby er is
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
maandag 21 september 2015 om 11:23
woensdag 23 september 2015 om 09:47
Mijn schoonzus had mijn babyshower georganiseerd. Iedereen kreeg een speentje om en het woord "baby" mocht niet gezegd worden. Anders moest je die inleveren aan degene die hetals eerste merkte. Ik dacht eerst dom spel maar later hadden we er enorme lol om.
Verder babyfoto's. Dat vond ik erg leuk maar ook lastig. En ze had kaartjes gemaakt met woorden die met de bevalling te maken hadden. Die moesten we uitbeelden. Verder taart, hapjes en wat alcoholvrije drankjes.
Verder babyfoto's. Dat vond ik erg leuk maar ook lastig. En ze had kaartjes gemaakt met woorden die met de bevalling te maken hadden. Die moesten we uitbeelden. Verder taart, hapjes en wat alcoholvrije drankjes.