Napraattopic deel 36
maandag 14 september 2015 om 23:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 21 september 2015 om 17:57
quote:Dolfijntjee schreef op 21 september 2015 @ 17:54:
Ik ben nu wel klaar met deze discussie. Sorry ellen( als je dit leest ) het was echt niet mijn bedoeling om een heisa te veroorzaken met jouw nick.
Sommige hier zijn gewoon te sensatie belust en weten alles uit zijn verband te trekken.
Hoe kun je klaar zijn met een discussie als je nooit gediscussieerd hebt? Je hebt je mening gegeven en toen mensen het daar niet mee eens waren ging je roepen dat een afwijkende mening niet mag (een fout die je vaker maakt: als mensen het oneens met je zijn doen alsof ze je de mond snoeren).
En wat is volgens jou precies 'sensatiebelust' (één woord)? En wat wordt er precies uit zijn verband getrokken?
Ik ben nu wel klaar met deze discussie. Sorry ellen( als je dit leest ) het was echt niet mijn bedoeling om een heisa te veroorzaken met jouw nick.
Sommige hier zijn gewoon te sensatie belust en weten alles uit zijn verband te trekken.
Hoe kun je klaar zijn met een discussie als je nooit gediscussieerd hebt? Je hebt je mening gegeven en toen mensen het daar niet mee eens waren ging je roepen dat een afwijkende mening niet mag (een fout die je vaker maakt: als mensen het oneens met je zijn doen alsof ze je de mond snoeren).
En wat is volgens jou precies 'sensatiebelust' (één woord)? En wat wordt er precies uit zijn verband getrokken?
IMHO
maandag 21 september 2015 om 18:00
quote:Bij_Zonder schreef op 21 september 2015 @ 17:41:
[...]
"Jullie" is het niet met je eens, dat kan het ook nog zijn natuurlijk.
Als 99 mensen "A" roepen terwijl jij "B" zegt, is dat nog geen samenzwering, geen groepsvorming, geen collectief onvermogen om het eigen aandeel te zien. Soms is het gewoon wat het is: 99 mensen die een andere mening hebben.
[...]
"Jullie" is het niet met je eens, dat kan het ook nog zijn natuurlijk.
Als 99 mensen "A" roepen terwijl jij "B" zegt, is dat nog geen samenzwering, geen groepsvorming, geen collectief onvermogen om het eigen aandeel te zien. Soms is het gewoon wat het is: 99 mensen die een andere mening hebben.
maandag 21 september 2015 om 18:02
quote:Dolfijntjee schreef op 21 september 2015 @ 17:54:
iets met pot en ketel
(en mocht je nu met een vraag zitten, ga maar googlen)
iets met pot en ketel
(en mocht je nu met een vraag zitten, ga maar googlen)
quote:MevrouwJack schreef op 21 september 2015 @ 18:01:
[quote]Solomio schreef op 21 september 2015 @ 17:59:
Brood met gebakken ei. /quote]
Ja verzin even iets origineelsWaarom? Origineel is zo overrated.
[quote]Solomio schreef op 21 september 2015 @ 17:59:
Brood met gebakken ei. /quote]
Ja verzin even iets origineelsWaarom? Origineel is zo overrated.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 21 september 2015 om 18:04