To Kitler or not to Kitler, that's the question!

12-09-2015 13:19 3030 berichten
Welkom in deel VI van de Kitlers!

-Kitler

Noun: A kitten whose markings make it resemble Adolf Hitler, mainly the archetypical moustache.

-To kitler

Verb: To indulge oneself in the pleasure of posting ridiculous and funny pictures on the interwebz.

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest or sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally!

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie!

Om de één of andere reden is NIET unaniem besloten dat er er GEEN spinnenplaatjes geplakt mogen worden. Links mogen wel, met spoiler!

En voor de duidelijkheid, dat wij Kitlers grappig vinden wil niet zeggen dat wij de ideologieën van Hitler ook grappig vinden. Au contraire.

Kitlers

Kitlers the sequel

Kitleren!

Kitlers & friends part 4

Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat.

Wij weigeren een groepje te zijn, dus nieuwe mensen zijn altijd van harte welkom. Queen Dorothy, King Kia of één van hun onderdanen zullen de rode loper uitrollen en een welkomstreis voor je boeken. WEES WELKOM!
Alle reacties Link kopieren

Dit is meer een Gomez.
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
Hoi popjes! Ik ben er ook weer.

Heb vandaag eindelijk een 'stempel' gekregen. Al maanden kamp ik met oorsuizen. Vandaag dan eindelijk de diagnose tinnitus gekregen.

Ik wist al dat ik niet gek was omdat ik gepiep hoor wat er niet is, maar god wat is het fijn om die bevestiging te krijgen.

Lovestar, ik was hier op het forum aan het zoeken en ik kwam bij een oud topic van jou terecht. Heb jij er nog last van?

quote:OlympeMaxime schreef op 22 september 2015 @ 20:54:

[afbeelding]Vette grill!
Oh en Sieb met de kromme pootjes heeft zijn intrek hier genomen.

Ligt nu lekker in mijn vest te slapen. Zo'n heerlijk aanhankelijk katertje.

Ik ben helemaal verliefd.
quote:SherlotteHolmes schreef op 22 september 2015 @ 20:56:

Hoi popjes! Ik ben er ook weer.

Heb vandaag eindelijk een 'stempel' gekregen. Al maanden kamp ik met oorsuizen. Vandaag dan eindelijk de diagnose tinnitus gekregen.

Ik wist al dat ik niet gek was omdat ik gepiep hoor wat er niet is, maar god wat is het fijn om die bevestiging te krijgen.

Lovestar, ik was hier op het forum aan het zoeken en ik kwam bij een oud topic van jou terecht. Heb jij er nog last van?

Fijn dat je die bevestiging hebt gekregen Sherlotte.

Is het een beetje te 'handelen' voor je? Het kan in nogal extreme vormen komen heb ik begrepen.
quote:OlympeMaxime schreef op 22 september 2015 @ 20:58:

[afbeelding]Oh fuck hahahaha!
Sher, wat rot, tinnitus. Maar wel fijn om te weten dat je niet 'gek' bent zeg maar. En fijn dat Sieb er is
quote:OlympeMaxime schreef op 22 september 2015 @ 20:58:

[afbeelding]
quote:SherlotteHolmes schreef op 22 september 2015 @ 20:58:

Oh en Sieb met de kromme pootjes heeft zijn intrek hier genomen.

Ligt nu lekker in mijn vest te slapen. Zo'n heerlijk aanhankelijk katertje.

Ik ben helemaal verliefd.

Klote van de tinnitus! Is de oorzaak bekend en is er iets aan te doen?

Het zou mij verschrikkelijk veel moeite kosten om de verleiding te weerstaan
quote:OlympeMaxime schreef op 22 september 2015 @ 21:05:

[afbeelding]

Het zou mij verschrikkelijk veel moeite kosten om de verleiding te weerstaan
quote:KiaOraHoi schreef op 22 september 2015 @ 21:03:

[...]

Klote van de tinitus! Is de oorzaak bekend en is er iets aan te doen?

Door een heftig ongeluk heb ik zenuwschade opgelopen. Naast gehoorschade is daar nu ook tinnitus bij gekomen.

Soms gaat tinnitus vanzelf over, soms ook niet. Daar is nog weinig over te zeggen. Dus dan gaan we meemaken.
quote:SherlotteHolmes schreef op 22 september 2015 @ 21:13:

[...]

Door een heftig ongeluk heb ik zenuwschade opgelopen. Naast gehoorschade is daar nu ook tinnitus bij gekomen.

Soms gaat tinnitus vanzelf over, soms ook niet. Daar is nog weinig over te zeggen. Dus dan gaan we meemaken.Arme arme arme jij . Ik hoop voor je op spontaan herstel!
quote:KiaOraHoi schreef op 22 september 2015 @ 21:23:

[...]

Arme arme arme jij . Ik hoop voor je op spontaan herstel!

Het is al een flinke tijd geleden hoor. Ik ben op problemen met mijn zicht en gehoor na volledig hersteld.

Tinnitus is een paar maanden geleden spontaan komen aanwaaien. Ik heb ook geen idee hoe en wat. Het kan vele oorzaken hebben.
Ik hoop dat het weer overgaat, Sherlotte. Heb je er veel last van verder?
quote:OlympeMaxime schreef op 22 september 2015 @ 21:36:

Ik hoop dat het weer overgaat, Sherlotte. Heb je er veel last van verder?

De last word wel steeds erger. Ik begin nu serieuze slaapproblemen te krijgen. Ik kom ontzettend moeilijk in slaap. Mijn concentratie is ook niet meer wat het is geweest.

Ik had vrijdag even een flinke dip. Heb flink gejankt omdat het me begint op te vreten.

Ik kan het gelukkig steeds vaker negeren, daar krijg ik ook therapie voor. Dus ik maak gelukkig weer stappen vooruit.
quote:SherlotteHolmes schreef op 22 september 2015 @ 21:43:

[...]

De last word wel steeds erger. Ik begin nu serieuze slaapproblemen te krijgen. Ik kom ontzettend moeilijk in slaap. Mijn concentratie is ook niet meer wat het is geweest.

Ik had vrijdag even een flinke dip. Heb flink gejankt omdat het me begint op te vreten.

Ik kan het gelukkig steeds vaker negeren, daar krijg ik ook therapie voor. Dus ik maak gelukkig weer stappen vooruit.Ach lieverd toch!
Dat is balen, Sherlotte. Wel fijn dat de therapie werkt. Nu nog voor het slapen. In het ziekenhuis waar ik werkte was een man die dat ook had, en die zette zachtjes white noise aan. Dat leidde hem af van dat geluid. Kan dat jou misschien ook helpen?
quote:OlympeMaxime schreef op 22 september 2015 @ 21:51:

[afbeelding]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven