Napraattopic deel 37
vrijdag 25 september 2015 om 09:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 25 september 2015 om 15:11
vrijdag 25 september 2015 om 15:27
quote:yette schreef op 25 september 2015 @ 14:08:
Zo, ben weer thuis.
Dat ik zojuist in het ziekenhuis zat te forummen, kwam door de verveling. Nu is het uitstelgedrag. Ik moet m'n schoonmoeder bellen dat haar zoon via een spoedopname in de isoleer is beland
Eigenlijk heb ik ook wel zin in wat rebellie. Grrrrrrrrrrr!!!Wat een narigheid Yette. Bah. Beterschap
Zo, ben weer thuis.
Dat ik zojuist in het ziekenhuis zat te forummen, kwam door de verveling. Nu is het uitstelgedrag. Ik moet m'n schoonmoeder bellen dat haar zoon via een spoedopname in de isoleer is beland
Eigenlijk heb ik ook wel zin in wat rebellie. Grrrrrrrrrrr!!!Wat een narigheid Yette. Bah. Beterschap
vrijdag 25 september 2015 om 15:34
quote:Cateautje schreef op 25 september 2015 @ 15:32:
Doordat ik vandaag niet gerookt heb, blijf ik maar in slaap vallen. Is iemand hiermee bekend?Als je in slaap blijft vallen, zou ik vandaag ook maar niet meer roken.
Misschien heb je een griepje onder de leden en heeft het niet met het roken te maken.????
Doordat ik vandaag niet gerookt heb, blijf ik maar in slaap vallen. Is iemand hiermee bekend?Als je in slaap blijft vallen, zou ik vandaag ook maar niet meer roken.
Misschien heb je een griepje onder de leden en heeft het niet met het roken te maken.????
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 25 september 2015 om 16:01
quote:frida_suarez schreef op 25 september 2015 @ 14:32:
Mijn hond heet inderdaad Frida Farida Latina Suárez.
Excuses voor de negatieve associaties.
Je innerlijk en inhoud van je postingen maakt alles goed hoor
En mods moeten natuurlijk objectief zijn, ook voor mensen met een status. Maar bij mij (gelukkig ben ik geen mod) wordt de toonkleur van een post wel bepaald door de 'kennis' die ik heb van een Nick+avatar. Ik lees berichten van iemand die al jaren genuanceerd en vriendelijk en sociaal post anders dan een neutrale post, kan er vaker om lachen als er iets bots staat omdat ik er vergif op in durf te nemen dat er geen kwaad achter zit.
Helemaal los daarvan: een mod die berichten van jou waarschuwingswaardig vindt drukte gewoon op het foute knopje. Heb ik ook heel vaak hoor. Dan wil ik quoten en zit ik ineens in een meldingsscherm.
Het spijt me voor je rebelgevoel; jij hebt het gewoon niet in je om gemeen te zijn. Zelfs niet met die malle naam en avatar.
Mijn hond heet inderdaad Frida Farida Latina Suárez.
Excuses voor de negatieve associaties.
Je innerlijk en inhoud van je postingen maakt alles goed hoor
En mods moeten natuurlijk objectief zijn, ook voor mensen met een status. Maar bij mij (gelukkig ben ik geen mod) wordt de toonkleur van een post wel bepaald door de 'kennis' die ik heb van een Nick+avatar. Ik lees berichten van iemand die al jaren genuanceerd en vriendelijk en sociaal post anders dan een neutrale post, kan er vaker om lachen als er iets bots staat omdat ik er vergif op in durf te nemen dat er geen kwaad achter zit.
Helemaal los daarvan: een mod die berichten van jou waarschuwingswaardig vindt drukte gewoon op het foute knopje. Heb ik ook heel vaak hoor. Dan wil ik quoten en zit ik ineens in een meldingsscherm.
Het spijt me voor je rebelgevoel; jij hebt het gewoon niet in je om gemeen te zijn. Zelfs niet met die malle naam en avatar.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.