Mode & Beauty alle pijlers

Neon roze shirt

27-09-2015 18:33 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen!

Enkele weken terug heb ik in de stad iemand zien lopen met een neon roze shirt, nu probeer ik dit shirt ergens te vinden, maar het lijkt onvindbaar.

Het is een T-shirt met een wat hogere hals, er staan bloemen geborduurd op het shirt. Het shirt is niet heel nauwsluitend.

Iemand enig idee waar ik dit shirt of iets soortgelijks kan vinden?
Alsje dat shirt echt zo graag wou dan zou ik die gene aanspreken en vragen waar die het vandaan haalt. nu vind je het wellicht nooit.
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Ik heb het gevraagd, maar helaas wist ze dat niet meer. Ik wilde nog vragen of ik op het etiketje mocht kijken, maar dat vond ik iets te ver gaan.
quote:Desolate schreef op 27 september 2015 @ 19:09:

Ik heb het gevraagd, maar helaas wist ze dat niet meer. Ik wilde nog vragen of ik op het etiketje mocht kijken, maar dat vond ik iets te ver gaan. haha, had het gewoon gevraagd, je komt dr toch nooit meer tegen
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Nu is het te laat
Als ze het niet meer wist heeft ze het waarschijnlijk al heel lang en is het dus niet meer te koop....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven