Innesteling voelen?
maandag 28 september 2015 om 20:52
Ik weet dat er vrouwen zijn die (denken dat ze) de innesteling voelen, maar dat is niet echt mogelijk, omdat er in het baarmoederslijmvlies geen zenuwen zitten en je daar dus niets kunt voelen.
Daarbij is de innesteling niet op één bepaald moment, maar is dat een proces wat bijna een week duurt.
Dus 20 minuten kramp aanzien voor de innesteling is echt onzin.
Daarbij is de innesteling niet op één bepaald moment, maar is dat een proces wat bijna een week duurt.
Dus 20 minuten kramp aanzien voor de innesteling is echt onzin.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 28 september 2015 om 21:00
maandag 28 september 2015 om 21:02
Maar inhoudelijke reactie nu. Toen ik bezig was met zwanger worden, wat niet lukte omdat zaad van man niet goed is, was ik zo gefocust op mijn lijf dat ik exact wist wanneer de eisprong was en aan welke kant.
Nu zou ik dat dus echt niet weten. Sterker nog, ik verbaas me iedere keer weer als ik ongesteld ben. Ik ben altijd in de veronderstelling dat het nog weken duurt voordat ik het weer moet worden.
Het kan dus best dat je denkt iets te voelen maar absolute zekerheid geeft die test je over een paar dagen.
Nu zou ik dat dus echt niet weten. Sterker nog, ik verbaas me iedere keer weer als ik ongesteld ben. Ik ben altijd in de veronderstelling dat het nog weken duurt voordat ik het weer moet worden.
Het kan dus best dat je denkt iets te voelen maar absolute zekerheid geeft die test je over een paar dagen.
maandag 28 september 2015 om 21:06
quote:Honeymoonquiz schreef op 28 september 2015 @ 21:00:
[...]
Dat denk ik bijna wel ja, sommige mensen kunnen redelijk hysterisch doen over zwanger zijn.
Overigens kun je natuurlijk van alles voelen, alleen is de link met innesteling denk ik onterecht.
Dat dus.
Je wilt niet weten wat mensen zich allemaal inbeelden.
[...]
Dat denk ik bijna wel ja, sommige mensen kunnen redelijk hysterisch doen over zwanger zijn.
Overigens kun je natuurlijk van alles voelen, alleen is de link met innesteling denk ik onterecht.
Dat dus.
Je wilt niet weten wat mensen zich allemaal inbeelden.
maandag 28 september 2015 om 21:07
quote:Gravinnetje schreef op 28 september 2015 @ 20:58:
Ik heb wel de uitdrijving gevoeld....
Heb ik ook niet gevoeld, maar daarvan weet ik dat het wel gevoeld KAN worden.
Ik heb keizersnedes gehad.
Ik heb wel de uitdrijving gevoeld....
Ik heb keizersnedes gehad.
maandag 28 september 2015 om 21:10
quote:Solomio schreef op 28 september 2015 @ 21:07:
[...]
Ik heb keizersnedes gehad.Ik kan het me natuurlijk ook verbeeld hebben dat ik het heb gevoeld. Was er zo mee bezig, leek wel een obsessie om dat kind eruit te krijgen!
[...]
Ik heb keizersnedes gehad.Ik kan het me natuurlijk ook verbeeld hebben dat ik het heb gevoeld. Was er zo mee bezig, leek wel een obsessie om dat kind eruit te krijgen!
maandag 28 september 2015 om 21:11
quote:elonie87 schreef op 28 september 2015 @ 21:10:
Oké ik snap er officieel niks meer van hahaha maar goed ik hoop gewoon dat het de innesteling was. (Ook al zit het tussen m'n oren) laat mij maar lekker gek zijn haha
Thanks ladies!!!Als de innesteling tussen je oren zit, is dat niet helemaal de juiste plek hè.
Oké ik snap er officieel niks meer van hahaha maar goed ik hoop gewoon dat het de innesteling was. (Ook al zit het tussen m'n oren) laat mij maar lekker gek zijn haha
Thanks ladies!!!Als de innesteling tussen je oren zit, is dat niet helemaal de juiste plek hè.