Geld & Recht alle pijlers

Bankrekening drama

29-09-2015 12:39 225 berichten
Alle reacties Link kopieren
kan iemand mij adviseren? ik kan sinds gisteren niet meer bij mijn rekening. Ik kan geen geld meer opnemen ( pas werkt niet in deze automaat), niks afrekenen en in de reader werkt het ook al niet ( melding slado te laag) Terwijl er echt ruim dan genoeg geld op staat.Is mijn bankrekening geblokkeerd? Ik heb er geen melding van ontvangen via de post of mail, ook geen uitnodig voor gesprke betreft bijv fraude, mn bank doet heel geheimzinnig wil er niks over zeggen en zou mij gisteren al bellen en dat is niet gebeurt.

Ik weet niet wat ik moet doen, lees nergens info hier over?

Ik heb geen schulden, sta niet onder bewindvoering of zoiets
Nog een keer de bank bellen?

Je bent gehackt. En al je geld is weg. Jammer!

Nee seriously.

Wat dacht je van contact opnemen met je bank?! Even langs een kantoor gaan of zo?
Naar de bank toegaan en een verklaring vragen, als je met bellen niet verder komt
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Ze zeggen dat ze niks voor me kunnen betekenen?
quote:vivaniempje schreef op 29 september 2015 @ 12:42:

Ze zeggen dat ze niks voor me kunnen betekenen?Sorry maar dit geloof ik echt niet. Wat een onzinverhaal.
Dan kunnen ze op z'n minst aangeven waarom ze niks voor je kunnen betekenen.

Zou met bankpas en legitimatie even naar de bank gaan en om uitleg vragen.
Onzin? Ik kan gewoon niet bij mn geld terecht en de bank doet ontzettend vaag! Ik heb ze zo net op de chat gehad en ik zou uren geleden worden gebeld en als ik zelf bel zeggen ze dat. Ik moet maar afwachten tot de bankmedewerker belt zei ze
Geskimmd?!
de bank zegt niks voor je te kunnen betekenen en wij zouden het wel weten?
Nieuw pas aanvragen een optie? Af ge leiden uit wat je schrijft (werkt niet in automaat, niet kunnen afrekenen, werkt niet in reader en wel genoeg saldo) zou de chip of magneetstrip kapot kunnen zijn.
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
dat vraag ik niet en zeg ik niet of iemand het weet, ik vraag om advies.
quote:vivaniempje schreef op 29 september 2015 @ 12:42:

Ze zeggen dat ze niks voor me kunnen betekenen?Sorry maar dat is echt gelul, ze zijn verplicht je gewoon je rekeninggegevens verstrekken als je daarom vraagt. Naar de bank gaan met pas en id en je niet laten afschepen.
Welke bank is dat eigenlijk? Ik zou alvast rondkijken voor een andere bank als ze zich zo horkerig gedragen.
Er is nu al diverse malen gesuggereerd dat je even naar een bankkantoor gaat. Waarom doe je dat niet gewoon, dat levert eerder antwoord op dan hier te gaan drammen
Ook ooit gehad en toen deed mijn bank ook moeilijk met telefonisch informatie geven ivm privacy. Even naar het bankfiliaal met legitimatie en daar om informatie vragen. Dan helpen ze je meteen verder
quote:schorpioentje28 schreef op 29 september 2015 @ 12:47:

Nieuw pas aanvragen een optie? Af ge leiden uit wat je schrijft (werkt niet in automaat, niet kunnen afrekenen, werkt niet in reader en wel genoeg saldo) zou de chip of magneetstrip kapot kunnen zijn.Dat dacht ik ook, maar hij zegt geen voldoende saldo in de reader bij t afrekenen en er staat nog ruim duizend euro op mn pas
quote:rastan schreef op 29 september 2015 @ 12:48:

Er is nu al diverse malen gesuggereerd dat je even naar een bankkantoor gaat. Waarom doe je dat niet gewoon, dat levert eerder antwoord op dan hier te gaan drammenzon schijnt misschien eens naar buiten gaan, schijnt goed te zijn voor het humeur
ik denk bankbeslag. Dat merk je zelf en dan duurt het even voor je nog netjes wordt ingelicht.
Ik had zoiets toen ik geskimt was. Was mijn rekening ook geblokkeerd en er was een bedrag van mijn rekening af. Dat bedrag heb ik terug gekregen van de bank maar daar ging een aantal dagen overheen.

Ik werd daar ook over terug gebeld toen ik contact opnam met de bank.

Misschien mag niet iedere medewerker dit doorgeven.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:vivaniempje schreef op 29 september 2015 @ 12:49:

[...]

zon schijnt misschien eens naar buiten gaan, schijnt goed te zijn voor het humeur

Ja, een werkende bankpas ook zeggen ze!

Oh. Geloept. Laat maar. Ploink.
quote:-jolijn- schreef op 29 september 2015 @ 12:49:

ik denk bankbeslag. Dat merk je zelf en dan duurt het even voor je nog netjes wordt ingelicht.
Misschien is er beslag op jouw rekening gelegd door een deurwaarder?
Jeetje mina, ik zou allang bij de bank staan. Het is jouw rekening! Je laat je toch niet zomaar afschepen via de chat en telefoon. Poot stijf houden!
quote:Gatti schreef op 29 september 2015 @ 12:49:

Ik had zoiets toen ik geskimt was. Was mijn rekening ook geblokkeerd en er was een bedrag van mijn rekening af. Dat bedrag heb ik terug gekregen van de bank maar daar ging een aantal dagen overheen.

Ik werd daar ook over terug gebeld toen ik contact opnam met de bank.

Misschien mag niet iedere medewerker dit doorgeven.Er is niks van mn bankrekening afgehaald en er staat toch duizend euro op, ik heb geen schulden dus een beslaglegging lijkt me erg raar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven