Bankrekening drama
dinsdag 29 september 2015 om 12:39
kan iemand mij adviseren? ik kan sinds gisteren niet meer bij mijn rekening. Ik kan geen geld meer opnemen ( pas werkt niet in deze automaat), niks afrekenen en in de reader werkt het ook al niet ( melding slado te laag) Terwijl er echt ruim dan genoeg geld op staat.Is mijn bankrekening geblokkeerd? Ik heb er geen melding van ontvangen via de post of mail, ook geen uitnodig voor gesprke betreft bijv fraude, mn bank doet heel geheimzinnig wil er niks over zeggen en zou mij gisteren al bellen en dat is niet gebeurt.
Ik weet niet wat ik moet doen, lees nergens info hier over?
Ik heb geen schulden, sta niet onder bewindvoering of zoiets
Ik weet niet wat ik moet doen, lees nergens info hier over?
Ik heb geen schulden, sta niet onder bewindvoering of zoiets
dinsdag 29 september 2015 om 12:45
dinsdag 29 september 2015 om 12:47

dinsdag 29 september 2015 om 12:47

dinsdag 29 september 2015 om 12:48
quote:schorpioentje28 schreef op 29 september 2015 @ 12:47:
Nieuw pas aanvragen een optie? Af ge leiden uit wat je schrijft (werkt niet in automaat, niet kunnen afrekenen, werkt niet in reader en wel genoeg saldo) zou de chip of magneetstrip kapot kunnen zijn.Dat dacht ik ook, maar hij zegt geen voldoende saldo in de reader bij t afrekenen en er staat nog ruim duizend euro op mn pas
Nieuw pas aanvragen een optie? Af ge leiden uit wat je schrijft (werkt niet in automaat, niet kunnen afrekenen, werkt niet in reader en wel genoeg saldo) zou de chip of magneetstrip kapot kunnen zijn.Dat dacht ik ook, maar hij zegt geen voldoende saldo in de reader bij t afrekenen en er staat nog ruim duizend euro op mn pas
dinsdag 29 september 2015 om 12:49

dinsdag 29 september 2015 om 12:49
Ik had zoiets toen ik geskimt was. Was mijn rekening ook geblokkeerd en er was een bedrag van mijn rekening af. Dat bedrag heb ik terug gekregen van de bank maar daar ging een aantal dagen overheen.
Ik werd daar ook over terug gebeld toen ik contact opnam met de bank.
Misschien mag niet iedere medewerker dit doorgeven.
Misschien mag niet iedere medewerker dit doorgeven.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar

dinsdag 29 september 2015 om 12:52
quote:Gatti schreef op 29 september 2015 @ 12:49:
Ik had zoiets toen ik geskimt was. Was mijn rekening ook geblokkeerd en er was een bedrag van mijn rekening af. Dat bedrag heb ik terug gekregen van de bank maar daar ging een aantal dagen overheen.
Misschien mag niet iedere medewerker dit doorgeven.Er is niks van mn bankrekening afgehaald en er staat toch duizend euro op, ik heb geen schulden dus een beslaglegging lijkt me erg raar
Misschien mag niet iedere medewerker dit doorgeven.Er is niks van mn bankrekening afgehaald en er staat toch duizend euro op, ik heb geen schulden dus een beslaglegging lijkt me erg raar