Kitler de achtste
donderdag 8 oktober 2015 om 12:48
Welkom Kitlers, nieuwelingen en stille meelezers!
Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.
Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos
Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.
Meme (spreek uit als: meem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
Wederom de traditionele lelijke kat :
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.
Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos
Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.
Meme (spreek uit als: meem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
Wederom de traditionele lelijke kat :
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
vrijdag 9 oktober 2015 om 08:59
Lekker mosterd misschien maar n.a.v. de 'sletjes' discussie (mocht Kensi nog meelezen)
Iemand zei in het algemeen 'hey sletjes' refererend aan de slettenverkiezing. Als jij daar destijds niet aan meedeed, werd je dus automatisch daarmee niet aangesproken.
Zou het zelfde zijn als ik zeg 'hey meisjes' dan weet Corona dat ik hem niet bedoel aangezien er een ventieltje tussen zijn benen hangt. Snappu?
Iemand zei in het algemeen 'hey sletjes' refererend aan de slettenverkiezing. Als jij daar destijds niet aan meedeed, werd je dus automatisch daarmee niet aangesproken.
Zou het zelfde zijn als ik zeg 'hey meisjes' dan weet Corona dat ik hem niet bedoel aangezien er een ventieltje tussen zijn benen hangt. Snappu?
vrijdag 9 oktober 2015 om 08:59
Man vroeg op de de app of ik even wilde kijken voor tickets, dan kan hij het weekend naar huis. Ik wist niet eens waar hij zit op dit moment . Toch erg, dat je aan je bloedeigen man moet vragen 'Schat, waar ben je eigenlijk?'. Heb het toch maar gevraagd moest hij zelf ook even vragen wat het dichtstbijzijnde vliegveld was, 'want dat bedoelde je toch?'
'... eh.... JA, DAT BEDOELDE IK!! DAT EXACT BEDOELDE IK!!'
Saved by the bell
Saved by the bell
vrijdag 9 oktober 2015 om 09:07
Sletjesdiscussie ben ik even niet op ingegaan. Het hele 'sletjes' heeft hier een geschiedenis, als je die niet weet kan ik me op zich voorstellen dat je sletjes niet netjes vind, maar om het je dan persoonlijk aan te trekken vind ik toch weer een stapje te ver. Vervelend dat Kensi het wel zo ervaren heeft, en ik hoop dat ze evengoed mee blijft doen, maar dat is dus het nadeel van aanhaken in een lang lopend topic, dat je niet op de hoogte bent van sommige 'inside information'.
vrijdag 9 oktober 2015 om 09:09
vrijdag 9 oktober 2015 om 09:09
vrijdag 9 oktober 2015 om 09:11
Tardar, dat bedoel ik. Als ze er naar gevraagd had was het meteen duidelijk dat het niet persoonlijk bedoeld was. Het is niet bepaald een standaard binnenkomer, dus de kans dat er een geschiedenis aan vast zit is best groot. En anders was iemand meteen gewezen op de ongepastheid van deze binnenkomer. Van alle kanten duidelijkheid.
Kensi, ik hoop dat je je niet hebt laten afschrikken
Kensi, ik hoop dat je je niet hebt laten afschrikken
vrijdag 9 oktober 2015 om 09:12
vrijdag 9 oktober 2015 om 09:25
quote:MadameHooch schreef op 09 oktober 2015 @ 08:59:
Man vroeg op de de app of ik even wilde kijken voor tickets, dan kan hij het weekend naar huis. Ik wist niet eens waar hij zit op dit moment . Toch erg, dat je aan je bloedeigen man moet vragen 'Schat, waar ben je eigenlijk?'. Heb het toch maar gevraagd moest hij zelf ook even vragen wat het dichtstbijzijnde vliegveld was, 'want dat bedoelde je toch?'
Saved by the bell
Saved by the bell
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
vrijdag 9 oktober 2015 om 09:31
quote:MadameHooch schreef op 09 oktober 2015 @ 09:07:
Sletjesdiscussie ben ik even niet op ingegaan. Het hele 'sletjes' heeft hier een geschiedenis, als je die niet weet kan ik me op zich voorstellen dat je sletjes niet netjes vind, maar om het je dan persoonlijk aan te trekken vind ik toch weer een stapje te ver. Vervelend dat Kensi het wel zo ervaren heeft, en ik hoop dat ze evengoed mee blijft doen, maar dat is dus het nadeel van aanhaken in een lang lopend topic, dat je niet op de hoogte bent van sommige 'inside information'.Ze had ook kunnen vragen waarom dat gezegd werd, ipv het zo op zichzelf te betrekken.
Sletjesdiscussie ben ik even niet op ingegaan. Het hele 'sletjes' heeft hier een geschiedenis, als je die niet weet kan ik me op zich voorstellen dat je sletjes niet netjes vind, maar om het je dan persoonlijk aan te trekken vind ik toch weer een stapje te ver. Vervelend dat Kensi het wel zo ervaren heeft, en ik hoop dat ze evengoed mee blijft doen, maar dat is dus het nadeel van aanhaken in een lang lopend topic, dat je niet op de hoogte bent van sommige 'inside information'.Ze had ook kunnen vragen waarom dat gezegd werd, ipv het zo op zichzelf te betrekken.
vrijdag 9 oktober 2015 om 09:51
quote:TardarSauce schreef op 09 oktober 2015 @ 08:59:
Lekker mosterd misschien maar n.a.v. de 'sletjes' discussie (mocht Kensi nog meelezen)
Zou het zelfde zijn als ik zeg 'hey meisjes' dan weet Corona dat ik hem niet bedoel aangezien er een ventieltje tussen zijn benen hangt. Snappu?Denk je dan he...
Zou het zelfde zijn als ik zeg 'hey meisjes' dan weet Corona dat ik hem niet bedoel aangezien er een ventieltje tussen zijn benen hangt. Snappu?Denk je dan he...