Kitler de achtste

08-10-2015 12:48 3013 berichten
Welkom Kitlers, nieuwelingen en stille meelezers!

Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.

Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos

Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.

Meme (spreek uit als: meem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

Wederom de traditionele lelijke kat :

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.

Deze vind ik veel grappiger dan dat ie eigenlijk is.

Deze blijft leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:MamaEmeritus schreef op 11 oktober 2015 @ 19:59:

[afbeelding]

Deze blijft leuk.
Wat zijn jullie lieve dames! Tadar je hebt gelijk! Ik heb mijzelf vernoemt naar een jurk van hun. Een prachtige donkerrode 1!

Ik kan nog helemaal niks plakken( geen rechten nog) maar ga proberen jullie bij te houden. En zodra ik kan plakken ga ik absoluut meedoen! Maar jullie zijn echt lief.
quote:MamaEmeritus schreef op 11 oktober 2015 @ 19:57:

[afbeelding]

Deze vind ik veel grappiger dan dat ie eigenlijk is. Mijn katten kijken nu heel verstoord naar me omdat ik zit te hikken van het lachen.
Ja als Rockabilly wannabe weet ik dat soort dingen Lindy . Gewoon lekker meeposten en af en toe 'haha' of 'ROFLOL' tikken na een geniale foto en je zit zo aan je 200. Of je doet een Scheld ABC of nou ja de mogelijkheden zijn legio.
quote:lindybopophelia schreef op 11 oktober 2015 @ 20:00:

Wat zijn jullie lieve dames! Tadar je hebt gelijk! Ik heb mijzelf vernoemt naar een jurk van hun. Een prachtige donkerrode 1!

Ik kan nog helemaal niks plakken( geen rechten nog) maar ga proberen jullie bij te houden. En zodra ik kan plakken ga ik absoluut meedoen! Maar jullie zijn echt lief.Dat word een alfabet en nuttige weetjes
quote:lindybopophelia schreef op 11 oktober 2015 @ 19:49:

Lieve dames en heer ( zie corona ben je niet vergeten!) ik stoor jullie even maar ik wou jullie even langs deze weg laten weten dat ik vanaf het begin met al jullie kitler topics meelees en dat jullie bij mij altijd weer een glimlach op mijn gezicht kunnen toveren met jullie plaatjes. En met de mooie gesprekken die jullie met elkaar hebben. Jullie laten mij weer even lachen terwijl het op dit moment het huilen nader staat dan het lachen bij mij. Daarom een welgemeend Dank Jullie Wel!! En een Voor kensi. Hoop dat het wat gaat met jou. En voor de rest van jullie ook een En trouwens: Wat hebben jullie prachtige tattoo's!! Dat wou ik alleen maar even zeggen

Welcome Lindybopophelia .

Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:MamaEmeritus schreef op 11 oktober 2015 @ 20:01:

[afbeelding]Wow hoe kan dit??? OMG hahaha

Ja nuttige weetjes!

Lindy reageer gewoon als je zin hebt. Ik plak niet ( wel rechten maar lukt niet op telefoon), maar klets gewoon af en toe mee. Als mijn leven er tenminste niet tussenkomt
quote:OldWood schreef op 11 oktober 2015 @ 20:02:

[...]

Dat word een alfabet en nuttige weetjes

Of met letters, cijfers en tekens gemaakte plaatsjes!

Zoals deze spin ; /\(00)/\
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Nieuwe aanwas!! Hoi Lindy, welkom!
Mogen dat soort spinnen wel dan Kia?
Ik vind het altijd heel leuk om te horen dat iemand al delen lang om ons geblaat strak ligt.
Een scheld abc: Ik zie mogelijkheden! Alleen dan komen er woorden waar ik geheid een ban voor krijg.

Nuttige weetjes: Ik weet veel maar niet zoveel. Alleen mijn nederige bijdrage over de tattoo's: Ik werk in de thuiszorg en ik heb een klant van 86 jaar en die heeft 3 weken geleden haar eerste tattoo laten zetten. Zo mooi! En stoer!
quote:lindybopophelia schreef op 11 oktober 2015 @ 19:49:

Lieve dames en heer ( zie corona ben je niet vergeten!) ik stoor jullie even maar ik wou jullie even langs deze weg laten weten dat ik vanaf het begin met al jullie kitler topics meelees en dat jullie bij mij altijd weer een glimlach op mijn gezicht kunnen toveren met jullie plaatjes. En met de mooie gesprekken die jullie met elkaar hebben. Jullie laten mij weer even lachen terwijl het op dit moment het huilen nader staat dan het lachen bij mij. Daarom een welgemeend Dank Jullie Wel!! En een Voor kensi. Hoop dat het wat gaat met jou. En voor de rest van jullie ook een En trouwens: Wat hebben jullie prachtige tattoo's!! Dat wou ik alleen maar even zeggen

En je antwoord nu pas?

Welkom! En volgende keer sneller reageren
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:pinkelot80 schreef op 11 oktober 2015 @ 20:09:

Mogen dat soort spinnen wel dan Kia? Weet ik niet . Ik hoop dat Luvvie het mij wil vergeven als het niet mag!
quote:lindybopophelia schreef op 11 oktober 2015 @ 20:09:

Een scheld abc: Ik zie mogelijkheden! Alleen dan komen er woorden waar ik geheid een ban voor krijg

Je kunt er puntjes tussen zetten.

Dan begrijpen we je ook wel hoor.
Vast wel!
quote:Kia-Ora schreef op 11 oktober 2015 @ 20:06:

[...]

Of met letters, cijfers en tekens gemaakte plaatsjes!

Zoals deze spin ; /\(00)/\

Geen spinnen Kia. Ook niet met tekens

Ja kia, sorry kia, ik zal in het vervolg beter opletten naast mijn echte leven excuses oppersl.et of mag dat niet meer? Of was door dat nou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven