Entertainment alle pijlers

TVOH 2015-2016

25-09-2015 19:45 3186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Here we go again! Kijk mee en sluit hier gezellig aan.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:sannennas schreef op 16 oktober 2015 @ 22:09:

Hoe voelen weeën ook alweer? Als je je dat afvraagt zijn het ze niet toch?Oh leuk, live bevalling!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Hoe voelen weeën ook alweer? Als je je dat afvraagt zijn het ze niet toch?

euh, nee.

Geloof me.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Maar het kan wel het begin zijn...

Hoe voelen weeën ook alweer? Als je je dat afvraagt zijn het ze niet toch?Oh oh. Bij de jongste wist ik het gelijk. Bij de oudste had ik geen idee. Ben je zo geschrokken van de kwaliteit van de deelnemers?

Hoe voelen weeën ook alweer? Als je je dat afvraagt zijn het ze niet toch?

Kan best hoor. Bij mijn tweede zwangerschap had ik rugweeen. Die had ik bij de eerst niet gehad. Ik dacht dat ik gewoon rugpijn had. Wel raar zo ineens, rugpijn had ik anders nooit, maar ja.

Kind werd geboren zonder verloskundige omdat ik te laat doorhad dat ik weeën had.
quote:rosanna08 schreef op 16 oktober 2015 @ 22:05:

ik hoop dat de coach waar zij voor kiest, haar als eerste leert om niet alles te vertellen
Bij nummer 1 ben ik ingeleid, meteen van 0 naar 100, dus heb nooit echt een normaal begin mee gemaakt.

Maar bij nader inzien voelt dit mee als harde buiken icm bandenpijn/spierpijn.
Only dead fish go with the flow.
quote:barbaracartland schreef op 16 oktober 2015 @ 22:13:

[...]

Oh oh. Bij de jongste wist ik het gelijk. Bij de oudste had ik geen idee. Ben je zo geschrokken van de kwaliteit van de deelnemers?Ha ha, bij jou ook al?
quote:Nouschi schreef op 16 oktober 2015 @ 22:06:

[quote]barbaracartland schreef op 16 oktober 2015 @ 22:04:

[...]

Nieuwe verhaal nog korter!

Goed verhaal, lekker kort

Dank Iedereen heeft wel iets, denk ik altijd maar. Maar in deze situatie had ik het echt kunnen uitmelken, ware het niet dat ik echt heel belabberd zing.
quote:barbaracartland schreef op 16 oktober 2015 @ 22:13:

[...]

Oh oh. Bij de jongste wist ik het gelijk. Bij de oudste had ik geen idee. Ben je zo geschrokken van de kwaliteit van de deelnemers?Ja, en alle emoties van pubermeisjes zijn de druppel.
Anouk geeft een hand. Nu houd ik echt van haar.
Oei die gaat het nog moeilijk krijgen met Anouk
Ik voel helemaal niet dat ik klaar ben voor the voice..

hoe voelt dat?
quote:MinionX schreef op 16 oktober 2015 @ 22:17:

Oei die gaat het nog moeilijk krijgen met Anouk ik denk dat Anouk juist heel goed voor haar is
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:anitavansjonnie schreef op 16 oktober 2015 @ 22:13:

[...]

Kan best hoor. Bij mijn tweede zwangerschap had ik rugweeen. Die had ik bij de eerst niet gehad. Ik dacht dat ik gewoon rugpijn had. Wel raar zo ineens, rugpijn had ik anders nooit, maar ja.

Kind werd geboren zonder verloskundige omdat ik te laat doorhad dat ik weeën had.Ja, rugweeen. Die monsters waren het bij de oudste ook. Ik had nogal fanatiek staan strijken, ik dacht dat het daar van kwam. Pas toen mijn man zei dat de rugpijn wel heel erg golverig was, begon me iets te dagen. Met de jongste buikweeen. Dat was interessant, dan weet je gewoon zeker dat de pijn van de aankomende bevalling komt.
mooi meisje, maar waarom dat haar zo strak?
quote:barbaracartland schreef op 16 oktober 2015 @ 22:17:

Anouk geeft een hand. Nu houd ik echt van haar.Precies!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Liften van Groningen naar Zuid-Afrika. Stoer!
Gaaf, zo'n reis!
Zeker gaaf! Zoiets heb ik ook gedaan, maar niet gelift!
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Ik hoop dat ze heel goed is
Yeahhhh, Anouk draait. Terecht!
Uitspraak kan wel beter
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik vind dit mooi..
Wat straalt ze ook mooi tijdens het spelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven