Mode & Beauty alle pijlers

Hielgrips

17-10-2015 22:43 13 berichten
Ik wil graag van die hielgrips kopen voor in m'n pumps. Kan ik die in iedere willekeurige schoenenwinkel krijgen? Of weet iemand waar ze te koop zijn (een fysieke winkel)? En weet iemand ook welk merk het beste is, of maakt het weinig uit? Het is voor in m'n trouwschoenen, dus ik moet er geen gedoe zoals pijnlijke voeten van krijgen.

Dank alvast!
Koop ze van suède, niet die van siliconen / plastic. Zit stukken beter. Van Haren heeft een heel assortiment van dit soort dingen.

Fijne trouwdag en een nog veel beter huwelijk!
Dankjewel! De dag is pas in juli, maar ik heb vandaag mijn schoenen binnen gekregen.

Ik ga maandag naar Van Haren voor suède hielgrips, dank!
Alle reacties Link kopieren
Zijn dan die plakkertjes/kussentjes die je aan de binnenkant van je schoen plakt, bij je hiel??

Heb het 1x geprobeerd, van Van Haren, suède. Verschrikkelijk. Had steeds het idee dat m'n schoenen afgleden en liep daardoor met gekromde tenen. Zoals vroeger, toen ik als klein kind stiekem de pumps van mn moeder aantrok.

Mijn voorkeur is dan ook nu om schoenen passen te vinden en dit niet op te lossen met zooltjes of andere hulpmiddelen. Zeker op je trouwdag moet jij je gewoon lekker voelen.
Dat zijn inderdaad die dingen. Zonder die grips kan ik nooit pumps of ballerina's dragen omdat mijn voeten er altijd uit glippen (door de vorm van m'n voeten). Ik hoop dus heel erg dat dit een oplossing is, anders worden het geen pumps.
quote:Krullevaer schreef op 17 oktober 2015 @ 23:00:

Dat zijn inderdaad die dingen. Zonder die grips kan ik nooit pumps of ballerina's dragen omdat mijn voeten er altijd uit glippen (door de vorm van m'n voeten). Ik hoop dus heel erg dat dit een oplossing is, anders worden het geen pumps. Dan hoop ik echt dat ze voor jou beter helpen. Loop je schoenen ook goed in (qua zool) zodat ze stroef worden. Je hebt nog even, maar voor je het weet is het alweer juli! Ik zal duimen voor mooi weer. Maar die kans is al groot. :-)
Je hebt ook van die grips die je juist aan de voorkant stopt. Die zijn er eigenlijk voor als de ene maat net iets te groot is, maar een kleinere maat te klein. Maar die helpen mij om schoenen met blokhakken goed te passen, dus wellicht helpt het ook om juist pumps goed te passen.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Zijn dat die antislip gelpads (o.a. van het merk Bama)? Dank voor de tip en ook Edamame dank voor je reactie!
Bij Tamaris! Goede ervaring mee.
Ga naar een goede schoenmaker. Die kan je adviseren en een oplossing aandragen.
Op deze site vind je vast een oplossing. Ik heb deze hielgrips gebruikt, blijven prima zitten.

http://www.lady-secret.nl/hielbeschermers/
Ik heb nu hielgrips gekocht, maar ik wil graag éérst weten of het werkt voordat ik mijn schoenen eventueel met die dingen verpest door ze erin vast te plakken. Als het namelijk niet werkt, stuur ik de schoenen terug en koop ik schoenen met een bandje. Maar hoe ga ik dat nou testen dan?
Kun je ze niet eerst erin plakken met een stukje dubbelzijdig plakband of zo (dus niet met de 'echte' plakrand) en dan kijken hoe het zit?
Winter is coming...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven