Napraattopic deel 39
maandag 19 oktober 2015 om 12:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 23 oktober 2015 om 16:18
quote:Cateautje schreef op 23 oktober 2015 @ 16:17:
[...]
Ik dacht ergens in de dertig, maar ik kan me vergissen natuurlijk.Die 67 in Co's nick slaat op zijn geboortejaar, daarmee is ie 47 of 48.
[...]
Ik dacht ergens in de dertig, maar ik kan me vergissen natuurlijk.Die 67 in Co's nick slaat op zijn geboortejaar, daarmee is ie 47 of 48.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 23 oktober 2015 om 16:20
vrijdag 23 oktober 2015 om 16:21
vrijdag 23 oktober 2015 om 16:25
quote:Fenrir-Greyback schreef op 23 oktober 2015 @ 16:21:
[...]
En ik jou misschien iets ouder dan je bent. Zeker in de war geweest met iemand anders want je schrijft niet als iemand van in de zestig hoor
Ik vergeef je.
Ik ben in mijn tweede pubertijd. Te jong voor de oudere mannen, te oud voor de sappige jongens. Dat wil zeggen, volgens mij, want ik schijn het goed te doen bij twintigers. Iets met een fiets en zo.
[...]
En ik jou misschien iets ouder dan je bent. Zeker in de war geweest met iemand anders want je schrijft niet als iemand van in de zestig hoor
Ik vergeef je.
Ik ben in mijn tweede pubertijd. Te jong voor de oudere mannen, te oud voor de sappige jongens. Dat wil zeggen, volgens mij, want ik schijn het goed te doen bij twintigers. Iets met een fiets en zo.
vrijdag 23 oktober 2015 om 16:26
quote:Cateautje schreef op 23 oktober 2015 @ 16:25:
[...]
Ik vergeef je.
Ik ben in mijn tweede pubertijd. Te jong voor de oudere mannen, te oud voor de sappige jongens. Dat wil zeggen, volgens mij, want ik schijn het goed te doen bij twintigers. Iets met een fiets en zo. En die leeftijd is geheim? Of wil je dat we raden?
[...]
Ik vergeef je.
Ik ben in mijn tweede pubertijd. Te jong voor de oudere mannen, te oud voor de sappige jongens. Dat wil zeggen, volgens mij, want ik schijn het goed te doen bij twintigers. Iets met een fiets en zo. En die leeftijd is geheim? Of wil je dat we raden?
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.