Napraattopic deel 39
maandag 19 oktober 2015 om 12:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 25 oktober 2015 om 17:07
zondag 25 oktober 2015 om 17:29
quote:Cateautje schreef op 25 oktober 2015 @ 14:52:
Wat is het een heerlijke dag hè? Genieten jullie er ook zo van?Vnml vanachter het raam. Heb dat slaapkamerraam wel open, ben aan 't verven.
Wat is het een heerlijke dag hè? Genieten jullie er ook zo van?Vnml vanachter het raam. Heb dat slaapkamerraam wel open, ben aan 't verven.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zondag 25 oktober 2015 om 18:45
quote:Cateautje schreef op 25 oktober 2015 @ 17:31:
[...]
Wat ben je aan het verven en in welke kleur?
De 'nieuwe' slaapkamer van jongste; da's de oude van oudste. Oudste heeft sinds kort een ander adres voor door de week dus jongste heeft nu 'recht' op de grotere kamer.
3 muren, raamkozijn + deur: Ral 9010 = net niet helemaal spierwit. Uitzetraam + plinten:antraciet. 1 wand: basaltgrijs.
Maar ik doe het niet alleen; jongste helpt mee hoor.
De vorige keer dat deze kamer gedaan is, had ik geen zin het bureau (paar planken + plankdragers) van de muur af te halen. daar kwam nog blauw behang achter weg.
[...]
Wat ben je aan het verven en in welke kleur?
De 'nieuwe' slaapkamer van jongste; da's de oude van oudste. Oudste heeft sinds kort een ander adres voor door de week dus jongste heeft nu 'recht' op de grotere kamer.
3 muren, raamkozijn + deur: Ral 9010 = net niet helemaal spierwit. Uitzetraam + plinten:antraciet. 1 wand: basaltgrijs.
De vorige keer dat deze kamer gedaan is, had ik geen zin het bureau (paar planken + plankdragers) van de muur af te halen. daar kwam nog blauw behang achter weg.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
zondag 25 oktober 2015 om 18:56
quote:simbalabimba schreef op 25 oktober 2015 @ 18:45:
[...]
De vorige keer dat deze kamer gedaan is, had ik geen zin het bureau (paar planken + plankdragers) van de muur af te halen. daar kwam nog blauw behang achter weg.Leuk, samen aan de slag.
[...]
De vorige keer dat deze kamer gedaan is, had ik geen zin het bureau (paar planken + plankdragers) van de muur af te halen. daar kwam nog blauw behang achter weg.Leuk, samen aan de slag.