Entertainment alle pijlers

The Walking dead 6.2. Attack of the Wolves

28-10-2015 12:16 3010 berichten
If more people become a part of us, we get stronger.

Een topic waarin we speculeren en napraten. Waarin we lachen, huilen, griezelen en genieten van een goed verhaal, spannende plotwendingen en mooie plaatjes. Waarin we praten over ships, bloemetjestruien en spaghetti.

Wil jij dit ook? Aarzel niet en kom erbij! Iedereen is welkom, of je nou fan bent van het eerste uur of pas sinds seizoen 6.

Beantwoord deze drie simpele vragen en word automatisch lid van TWD Team Viva.

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary

Hier de link van het vorige topic.

Let op: in principe volgen we het uitzendschema zoals die in Nederland wordt uitgezonden. Die loopt 24 uur achter op Amerika, dus als je streamt en de nieuwste aflevering al gezien hebt, geen spoilers aub!

Ook spoilers vanuit de comics worden niet op prijs gesteld.

Iedereen shipt zichzelf met Daryl

Dichonne is ook cute ja

Alle reacties Link kopieren
quote:tattou schreef op 29 oktober 2015 @ 15:15:

Een kort live reaction filmpje van Glenns scene. Als iedereen uit dit topic gefilmd was toen had het er ongeveer zo uitgezien denk ik ^^

https://www.youtube.com/watch?v=9nidkcY5zk8

Hardop gelachen bij het zien van dit filmpje. Haha....en idd, waarschijnlijk zagen wij er ook zo uit!
verdwaald op het nieuwe forum
HIer een stukje uit een interview met Major Dodson (Sam). Melissa is gewoon lief, iedereen die met haar gewerkt heeft zegt dat

"I was down in one of the house’s garages, just sitting around with Miss Melissa. She brought a camera and there was this Alexandrian zombie who got killed by the Wolves. We named him Bob and he was just sitting in a wagon. He took her camera and we took pictures with him, we took selfies. It was kind of messed up, but fun!"
En Norman is een watje

Glenn leeft!!

Norman vindt Melissa ook lief (in een non-shipping way)

Happy New Topic
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:Starshine schreef op 29 oktober 2015 @ 17:06:

HIer een stukje uit een interview met Major Dodson (Sam). Melissa is gewoon lief, iedereen die met haar gewerkt heeft zegt dat

"I was down in one of the house’s garages, just sitting around with Miss Melissa. She brought a camera and there was this Alexandrian zombie who got killed by the Wolves. We named him Bob and he was just sitting in a wagon. He took her camera and we took pictures with him, we took selfies. It was kind of messed up, but fun!"ow geloof ik gelijk. Straalt geen spatje arrogantie vanaf. Ik heb een bloedhekel aan aandachtsgeile arrogante celeb's. ik ben juist fan van de mensen die zichzelf zijn gebleven zoals tom hanks. Enorme fan van zijn talent én bescheidenheid.
Melissa heeft ook helemaal niet zoveel geacteerd en was de laatste jaren juist casting director toen ze voor Carol gevraagd werd.

Volgens mij was het ieders intentie dat het maar een korte opdracht zou zijn en kijk nu eens.

Ze houdt ook helemaal niet van grote cons en mega-evenementen zoals de premiere in MSG. Maar ja, sommige dingen moet je doen vanuit je contract.

Ze ging daar ook prompt op de verkeerde stoel zitten, pure zenuwen volgens mij.

Norman houdt wel veel van aandacht maar is volgens mij ook helemaal niet arrogant.
http://deadline.com/2015/ ... -walking-dead-1201597085/

Een realityserie???

Norman's nymphos verzamelen!!

Poeh dat was schrikken, zag bij mijn favorieten opeens een slotje, gelukkig was het alleen maar een nieuw topic

Ik ben eerst weer bijgelezen en kan weer rustig slapen.

Oh ja de mok heb ik al bedacht als ultiem sint cadeautje voor mezelf, uiteraard met Daryl erop, wat zal mijn thee heerlijk gaan smaken straks tijdens de mid season break , maar we hebben nog een paar te gaan.

Ik duik mijn bed in maar kan nu het topic gelukkig weer snel weer vinden, weltrusten allemaal
Oh ja word 's morgens ook gewekt door TWD muziek
Dan ben je vast gelijk wakker, mimami!
verdwaald op het nieuwe forum
Och, ik ben wakker. Vreselijk gedroomd en ook over walkers! Ik droomde dat ik boven aan de trap stond en ze onder hoorde. Ben toen in bed gekropen (ja logisch) en werd toen, meende ik , wakker. Draaide me om en ....yes.....hele donkere gedaante / griebus naast me in bed . Meteen daarna werd ik echt wakker maar durfde me niet te bewegen. Een van de weinige keren dat ik blij was dat mijn man begon te snurken.

Ik vraag me nu alleen af wat bracht mij er toe om in bed te kruipen met die walkers onder. Onnozele. Ontaarde moeder ook. Me geen moment druk gemaakt om de kinders nee...Trees kruipt terug in bed. Als ik even door gedroomd had, had ik het niet overleefd. Werkelijk!!!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Hahaha MacTrees!

Zo heb ik in een nachtmerrie man eens voor zijn hoofd geslagen omdat ik dacht dat hij veranderd was in een walker
Haha Carol kwam vannacht in mijn droom voor!
@oude afleveringen. Ik ben nu bij het stuk met de griep in de gevangenis. Het valt me nu op dat als de vader van Lizzie en Mika dood gaat en Carol moet voorkomen dat hij zombie wordt ze ook zegt "Look at the flowers Lizzie"
quote:floflo schreef op 29 oktober 2015 @ 16:57:

[...]

Hardop gelachen bij het zien van dit filmpje. Haha....en idd, waarschijnlijk zagen wij er ook zo uit!Ik heb er bij gezeten als de tweede van links in de onderste rij. Je had echt muntjes in mijn mond kunnen gooien. Man kwam thuis en vroeg meteen wat er was.
De meest rechtse van de middelste rij lijkt op mij.

Ik leef echt veel te veel mee.
quote:matroesjka_ schreef op 30 oktober 2015 @ 17:12:

@oude afleveringen. Ik ben nu bij het stuk met de griep in de gevangenis. Het valt me nu op dat als de vader van Lizzie en Mika dood gaat en Carol moet voorkomen dat hij zombie wordt ze ook zegt "Look at the flowers Lizzie" Dat was toch de mantra van Lizzie? Als ze een paniekaanval had moest ze naar bloemen kijken om rustig te worden.
Yeah, er komt een 7e seizoen
quote:bieno schreef op 30 oktober 2015 @ 19:01:

Yeah, er komt een 7e seizoen Dat moet wel. Er breken rellen uit als ze het niet doen.
Klopt
Wat Glen betreft.. Zou het misschien kunnen dat het gros van de Walkers die staan te dringen om Glenn en Pete, ineens afgeleid worden door een hard geluid en daar op afgaan, waardoor er ruimte voor Glenn ontstaat om zich er uit te vechten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven