Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
Alle reacties Link kopieren
Ja, volgende week vrijdag heb ik een weekje vrij

Op naar mijn ouders!

Lekker Splint, Ardennen
Rode draak heeft tumoren in zijn neus. Kwestie van weken/paar maanden.

Niks aan te doen
Achgos, arm beest. Hij heeft al zoveel meegemaakt

Heeft hij er veel last van?
Hij laat nog niet zo veel merken, behalve die bloedneuzen en proesten.

Bloed loopt waarschijnlijk ook zijn keeltje in. Sommige dagen heeft hij nergens last van. Volgens de DA zit het al helemaal dicht en kan hij haast niet ademen door zijn neus.

Dus gewoon in de gaten houden hoe het met hem gaat. Pijnstillers eventueel, hoewel hij nu nog geen pijn lijkt te hebben.

In het ergste geval groeit het ook zijn hersenen in. Dus afwachten
Oh bah, wat een akelig nieuws. Arme poes. Arme jullie. Vertroetel hem nog maar goed.
arm diertje.
Ik moet eigenlijk nog even een bak erbij. Denk dat de poezels ook wel graag boven een rustplekje willen en ik heb mijn kleedkamer opgeofferd en uitgemest en volgezet met doosjes en kussentjes.

Lijkt me slim om ook eten en poep/plas faciliteiten te leveren daar en ik zag net een reuze leuke (Splinter) bak:

Alleen sjit dat ik verder niets nodig heb, heb de kelder vol voer en kattenbakvulling staan. Komen er weer verzendkosten bij bij Zooplus.
Misschien ff winkelen in de stad?
Of deze daar durft toch geen kat op zo.

quote:Pil0u schreef op 04 november 2015 @ 20:30:

Misschien ff winkelen in de stad?Ja dat zal het wel worden idd maar ik heb dan alleen vrijdagavond en er zit hier 1 dierenwinkel en die is achterlijk duur.
Duurder dan de verzendkosten van Zooplus?

Dan heb je daar je antwoord

Wanneer komen ze?

Dank voor jullie reacties op de Rode Draak btw
Leuke bakken. Ik heb laatst gekeken voor een extra grote bak voor Sik. Dat is zó'n joekel van een kat, hij heeft gewoon een hele grote bak nodig. Maar jeetje, die zijn duur!

Maar een bak bij Pet's Place of de Jumper zijn toch niet zo duur? Die heb je al voor onder de 20 euro.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 04 november 2015 @ 20:21:

Ik moet eigenlijk nog even een bak erbij. Denk dat de poezels ook wel graag boven een rustplekje willen en ik heb mijn kleedkamer opgeofferd en uitgemest en volgezet met doosjes en kussentjes.

Lijkt me slim om ook eten en poep/plas faciliteiten te leveren daar en ik zag net een reuze leuke (Splinter) bak:

Owww

Ik heb mijn bak via marktplaats gekocht (nieuw) voor 5 euro. Dat was alleen een onderbak van een ding dat normaal met kap wordt verkocht, precies degene die ik had en die het goede formaat had.

Is het al aftellen, Puss? Wordt je nog op de hoogte gehouden?

Plous, moeilijk hoor. Dat klinkt ook echt niet fijn, als zijn neusje helemaal vol zit. Goed in de gaten houden inderdaad.
Plou ik ben in de war. Jouw poes? Of Ezepoes?
Niet dat het minder kut wordt als het Ezepoes is natuurlijk
quote:Deedot schreef op 04 november 2015 @ 21:29:

Leuke bakken. Ik heb laatst gekeken voor een extra grote bak voor Sik. Dat is zó'n joekel van een kat, hij heeft gewoon een hele grote bak nodig. Maar jeetje, die zijn duur!

Maar een bak bij Pet's Place of de Jumper zijn toch niet zo duur? Die heb je al voor onder de 20 euro.

Ja Gaat ook wel lukken maar ik wil die Splinterbak graag.

Zag dat die ook met kap is maar nergens met te krijgen en die zonder kap zit ook levertijd op.
Ik heb geen rooie Tis Ezepoes.
Zaterdag halen we ze op btw.
quote:Pil0u schreef op 04 november 2015 @ 21:59:

Ik heb geen rooie Tis Ezepoes.

Dat dacht ik ook. En toen ging ik twijfelen.

Hoe is E eronder?
Bij de DA had hij het moeilijk toen RD een roesje kreeg voor onderzoek.

Verder is het een bevestiging van wat hij al vermoedde. E laat niet zo veel merken maar ik weet dat hij verdrietig is en erg op ziet tegen het moment dat het niet meer leuk is voor RD.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 04 november 2015 @ 22:01:

Zaterdag halen we ze op btw.Leuk! Hopelijk wennen ze snel en is de oude dame ook niet tegen twee pubers in huis
Zo naar. Ik hoop dat RD zich nog een hele poos goed voelt.
Wat een gemengde berichten hier. Verdrietig van Rode Draak . Sterkte voor E en voor jou

Puss, leuk dat ze er bijna zijn en die bakken zijn wel gaaf hoor

Fijne reisjes in het verschiet Splint, is het goed gekomen met de vertrekstress?

Ik ga morgen officieel beginnen dus moet heul nodig slapen!
Oeh, TH, spannend! Heel veel plezier morgen en toitoitoi!

De vertrekstress gaat goed hoor. Ik ben net klaar voor vandaag en ga nu mijn computer sluiten.

Morgen verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven