Ik zeg het je: we gaan NIET logeren bij de Amish...

13-06-2007 22:32 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij de gezellige amish-gemeenschap! Echt aardig dat we hier mogen logeren ;)

Deel 19!

even omkleden dames:

* echte naam? (hint mag ook)

* leeftijd?

* schoenmaat en zweetvoeten?

* vrijguzellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden?

* woonplaats?

* werk? zo ja, als wat?

* kinderen/huisdieren?

* hou je van kaas?

* hou je van paashazen?

* heb je wel eens drugs gebruikt?

* favoriete alcoholische drankje?

* heb je een cavia?

* rijd je in een zwarte Golf?

* is je man homo?

* betaal je je gas en licht?

* hoe heet je vagina?

* indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter?

* wat doe je met je pulk?

* plas je in de wasbak?

* laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen?

* wat heb je aan vandaag?

* wat heb je vandaag allemaal gegeten?

* verder nog iets te melden?
Goedemooorrrgggeeeen!

Ik kom nog even dag zeggen straks hoor, ik vlieg pas om 17.40 :o, daar gaat je eerste dag! Ikga naar Side, Turkije, dus t is maar 3,5 ur vliegen dat scheelt wel(helemaal met klein Sundraakje, vorig jaar mexico was 17 uur drama, dus dit is een eitje :P)

Moet nu nog even een nieuw tasssie met medicijnen gaan halen in de stad, want die ik heb gekocht ben ik kwijt geraakt....

Heb voor zoon wel alvast op voorhand een antibioticakuur gehaald gisteren om mee te nemen, omdat de kans 100 procent is dat ie daar weer een oorontsteking krijgt met al dat water, dus dat is wel een geruststellend idee(in Turkije spuiten ze je plat met een paardenmiddel als je daar naar een arts gaat, en daar vinnik m nou net nog ff te klein voor)

Dus dan nog ff laatste spullen strijken en dan naar vliegveld. En dan ben ik na de douane hoop ik weer rustig..

Hebben jullie dat  ook voordat jullie weggaan?
Ik ben ook altijd zwaar gestressed vlak voordat we weggaan.En dan blijven wij nog wel altijd in Nederland!

Moet ook altijd op het laatste moment van alles doen.Ook spullen vervangen waarvan ik toch zeker weet dat ik ze al eerder gekocht had.Neem me altijd voor om nu eens op tijd te beginnen met inpakken en zo,maar het draait er altijd op uit dat ik de avond vantevoren als een kip zonder kop rond loop te rennen.:$

Moet wel zeggen dat het elk jaar hetzelfde verhaal is en dat als het tijd is om weg te gaan alles gewoon in orde is.:)

Nogmaals Sun,een hele fijne vakantie!!!!!!
O gelukkig, ik ben dus niet de enige... :Dmijn vriendin begint trouwenstt anerhalve week van tevoren al met pakken omdat ze bang is dat ze dingen  vergeet, die belde me vorig jaar in paniek vanaf schiphol dat ze dr idkaart was vergeten...(lekker laat anderhalf uur voor vertrek inchecken, je kent t wel, en dan binnen anderhalf uur heen en weer moeten naar schiphol...tssss...Die heb ik echt noog nooit zo gestresst gezien, die heeft alleen maar zitten janken in de auto..

nou goed, ik kom straks nog ff dag zeggen, fijne dag allemaaal!!!!
Mogge meisjes,

Sunnnnn.......ik had je nog gemaild heur...

Ja idd, dat zwembadwater in Turkije is funest ;( Ik had dat dus ook 4 jaar geleeje. Ik was net koud 1 dag in Turkije, kreeg een hele dikke kaak en daarna vreselijke oorpijn met 41 gr koorts :? Ook wij hadden een dokterspost in het hotel, dus ik daarheen en uitgelegd wat er aan de hand was, dit is een groot probleem daar, dus doe dokter had al snel de conclusie getrokken dat het dus oorontsteking was. Ik werdt gelijk op een brancard gelegd, infuus in mijn arm ( met een paardenmiddel ) en binnen 1 uur was ik helemaal het vrouwtje, nikkes nada last meer, net of er niets aan de hand was geweest. Ik vraag nog aan die dokter of ik in de zon mocht, ( want ik had alwel begrepen dat het een soort van antibiotica was ) Jaaaa hoor, geen enkel probleem, ik hoefde mij geen zorgen te maken ;) Nou ik lekker in de zon, maar toch vertrouwde ik het niet en ging ook vaak onder de parasol zitten. Nou de volgende dag :o;( Zat heel mijn gezicht onder de groen/gele puisten :o incl mijn handen en nek :o Wat zag ik eruit!!! Ik durfde mij nergens meer te vertonen....Ik terug naar die dokter en kreeg een anti allergie kuurtje, maar het kwaad was al geschiedt. OMG wat een ramp, ik mocht dus niet meer in de zon, en na 1 week namen de ergste puisten in omvang af. Ik heb dus een kutvakantie gehad, en maar 1 week een beetje kunnen genieten. Nu heb ik er nog littekens aan overgehouden in mijn nek, het is net of er een vampier ingebeten heeft :(:?

Het is heel goed, dat je nu voorzorgsmaatregelen hebt genomen, door zelf medicatie mee te nemen.

Sun.......heeeeelllll veuuuuulllll plezier daar en lekker genieten met je man en kleine...
Moge ladies,

Veel plezier Sunny!!!!!!!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik had dat ook altijd dat nerveuze voor het vertrek. Ook omdat ik niet van vliegen hou. Wat ik al jaren doe is al weken ervoor een lijstje op de pc maken wat je mee wilt nemen. (de jaren erna hoef je hem alleen aan te passen). Dat lijstje kan je zo uitgebreid maken als je wilt. Alleen kleding neerzetten of echt precies wat je wilt meenemen. Dus een dag erna loop je met het lijstje je huis door en streept alles af wat je hebt. Zo vergeet je echt nooit iets. Ervoor kan je nog checken of je alles wat op het lijstje staat in huis is. Of checken als je het lijstje maakt of het er nog (voldoende) is.
Alo!

Heb ff geen zin om alles terug te lezen vandaag!

Heb eindelijk alle tentamens achter de rug.

Hoestie hier?

Nog leuke of vervelende dingen meegemaakt?
*; Bedankt dames voor jullie positieve kijk op mijn werk!

Zuig, het is een knop omzetten. Ook zitten vaak onder fysiek onaantrekkelijke mannen leuke karakters, goede minnaars...ik heb geleerd daar doorheen te prikken. En anders gaan we samen eerst douchen als man niet hygienisch is. IK heb liever een lelijke klant met goed karakter dan omgekeerd ;)

Gister geschrokken, man was klaargekomen (in condoom uiteraard) maar bleef nog doorstoten zodat het sperma onder de condoomrand uitkwam. Heb er niet van kunnen slapen en probeer de SOA-deinst aan de lijn te krijgen. Kan pas eventueel na 2u. Heb zo examen dus ben al zo gestressed, ik werd helemaal verkrampt wakker. Weer geen leuk verhaal. Man was wel getrouwd (nou ja, hij droeg een ring) dus hopelijk is dat een goed teken (geen ernstige besmettingen). Heb mezelf wel meteen gewassen enzo maar ja, het kwaad kan al geschied zijn. Bah, twee incidenten in korte tijd.

Gothic: psychologie in Leiden! Toe maar. Daar moet je toch ook voor inloten tegenwoordig of niet?
Ik lees nu dus toch maar even terug en zie dat sunny met vakantie gaat!

Sunnyyyy ik wil mee!!!!!!!

Ik ben ook al zo'n vliegheld.

Ik moest vorig jaar zomer zoveel vliegen en ik bleef maar bagger schijten, iedere vlucht opnieuw.

Hele vliegtuig slaapt en ik zit daar 8 uur lang...:

> "YoLief", ik ben zo bang!"

< "Yo ga slapen"

> "YoLief ik ben echt heel bang"

< "Snurk"
quote:

Ik lees nu dus toch maar even terug en zie dat sunny met vakantie gaat!

Sunnyyyy ik wil mee!!!!!!!

Ik ben ook al zo'n vliegheld.

Ik moest vorig jaar zomer zoveel vliegen en ik bleef maar bagger schijten, iedere vlucht opnieuw.

Hele vliegtuig slaapt en ik zit daar 8 uur lang...:

> "YoLief", ik ben zo bang!"

< "Yo ga slapen"

> "YoLief ik ben echt heel bang"

< "Snurk" Herkebnaar Yoyo! Ik haat vliegen. Alleen reis ik altijd alleen dus mijn angstgevoelens beperken zich tot het heel intiem vasthouden van de vliegtuigstoel. Of de man naastr me natuurlijk ;)

Ik slik er trouwens pillen voor tegenwoordig. Die angst en stress is het me niet meer waard.
Sterkte Pers straks met je examen. Je treft het niet he met die incidenten de laatste tijd. Over 1,5 week kan je terecht he voor die test?

Lekker Yoyo dat jij er weer vanaf bent. Viel het examen mee?
nee, ik had ze eigenlijk niet zo fantastisch geleerd.

Ik vraag me dus ook af of ik het gehaald heb.

Nouja, over 2 weken kan ik ze herkansen.

Maar kheb eigenlijk nog nooit een tentamen niet gehaald, dus misschien hebbik nu weer geluk :P

Suc6 pers!!!!!!!!
Ik heb vorig jaar ook 3 lange vluchten in mijn eentje gemaakt omdat mijn vriend int buitenland zat. Een keer zat er een jongen naast me die zoon was van een piloot, hij had me alles uitgelegd enzo en toen was ik wel weer relaxt geworden. Totdat ik een kaa uut thee vlucht naar Venezuela had gemaakt in zo'n klein vliegtuigje. En toen was ik weer helemaal panisch!
quote:Ik heb vorig jaar ook 3 lange vluchten in mijn eentje gemaakt omdat mijn vriend int buitenland zat. Een keer zat er een jongen naast me die zoon was van een piloot, hij had me alles uitgelegd enzo en toen was ik wel weer relaxt geworden. Totdat ik een kaa uut thee vlucht naar Venezuela had gemaakt in zo'n klein vliegtuigje. En toen was ik weer helemaal panisch!Hehe, ik weet alles van vliegtuigtechniek. Elk programma en boek erover bekeken/gelezen. Het helpt me niets. Heb een angstaanjagende vlucht gehad eens en sindsdien sta ik vantevoren te kotsen als ik het vliegtuig in moet. nou ja, niet méér want dankzij zware antipsychotica kan Pers gewoon rustig vliegen. Ik word zelfs niet meer angstig als ik naar het vliegveld rijd! Een hele verbetering. Helaas ben je wel enorm suf van die pillen.

Klein vliegtuigje vond ik niet zo erg eigenlijk. Maar dat kwam denk ik omdat ik op het punt stond eruit te springen. Dat was al stresserend genoeg:o
Jij hebt toch in Africa uit zo'n vliegtuigje gesprongen Pers? Oh dat lijkt mij helemaal eng.

Ik heb naar moskou een enge vlucht gehad met een vliegtuig die volgens mij de veiligheidseisen niet haalde. Russische maatschappij. Ik ben naar Amerika geweest met Pakistan Airlines. We stonden nog op schiphol, brak de neuswiel. Na 2 uur gerepareerd. Vreselijk, de wanden klapperden van dat vliegtuig. We landen in New York, hadden 4 interne vluchten in een week of 6, we hebben een rondreis gemaakt. Maar bij een van de binnenlandse vluchten ging het bijna mis. Bij Orlando florida, hevige storm. Schijnt normaal daar te zijn maar ik was niet blij.

Een keer was het heel kritiek. We waren op vakantie in Venezuela. We maakten een binnenlandse vlucht naar de Canaima watervallen. In zo'n klein vliegtuigje. Echt in de bush op het zand vliegveldje, zeg maar 1 landingsbaan, zaten gaten in van 1 bij 1 meter. Dus zigzaggend landen. Vertelde ze net voor de landing dat een vorig vliegtuigje daar was neergestort. Nou moest echt wat alcohol bij komen om weer bij te komen. Nou hou ik niet van vliegen maar had een partner die echt vliegangst heeft. Heel vervelend want we moesten ook nog terug.  Maar goed, we leven nog dus niets aan de hand.
Pfffffffffff, jij hebt, ................... bedoel jij bent toch wezen parachute springen.
Man wil laptop inpakken, dus nog even dag zeggen, tot over een week, en misschien doe ik nog wel ff binnenvallen vanuit toerkie, laptop gaat mee voor kind, houdt m altijd wel lekker zoet met al die filmpies.

Dag niet-groep dinnetjes!

x Sun
Veel liefs Sunny, kom heelhuids terug met z'n allen ;). Nee je hoeft voor mij geen Turkse lover mee te nemen. Neem maar wat lekkere recepten mee. Veel turks eten is wel lekker. Niet alles lust ik maar veel is erg lekker. Laterzzzzzzzzzzzzzz. *;
Daaaaaaagggggggg Sun.....
Proficiat aan alle geslaagden!!!

en hoera!!! ik sta tot september niet meer voor de klas!!!!!! de lesweken zijn voorbij!!!!!!!!!!! toch wel een beetje een vakantiegevoel hihi

vanmorgen een kadootje gekregen van de kat van de buren....en gisterenochtend ook al...in totaal 3 dode mereljongen...de arme moeder zat nog moederziel alleen op het nest te kijken....zo zielig...

toch maar niet meer dollen met die kat want die bedankjes hoef ik niet:(
DAAAAAAAAAG SUN

have fun in de sun sun;)
Hoe kun je nou als vliegangst hebt in vredesnaam uit een vliegtuig gaan springen?!? :o
quote:Hoe kun je nou als vliegangst hebt in vredesnaam uit een vliegtuig gaan springen?!? :oIk flirt graag een beetje met mijn eigen angsten;) Overigens had ik anders geredeneerd: ik ga het parachutespringen niet eng vinden want ik vind de vlucht naarboven veel enger. Het bleek andersom. Interessant hoor wel, de eigen psyche een beetje uitpluizen;) Ik heb geen hoogtevrees en ook geen claustrofobie, ik denk dat mijn vliegangst voortkomt uit controleverlies. Je hebt toch een schijnzekerheid dat je het gaat overleven als je een parachute bij je hebt, dus misschien dat het daarom minder eng was. Ook ga je maar 3 km hoog ipv 12 en zijn alle schokken en misselijkmakende luchtzakken volkomn normaal in een vliegtuigje van amper 4 meter lang. Plus: ik wilde vanaf mijn tiende al parachutespringen:D Geeft je een geweldig gevoel als je beneden staat: je leeft! Je bent geland ipv dat de medewerkers je van de grond af moeten schrapen!

Ik weet het. Ik spoor wellicht niet.

Iig, ik heb mijn examen rijkelijk verneukt net. Ik ben het beu;(
Pers,inderdaad is dat normaal gesproken een loting-studie.Maar ze heeft al een brief gehad dat er de laatste jaren minder aanmeldingen als plaatsen zijn,dus dat de loting louter een formaliteit is.

En als je een goede cijferlijst hebt word je rechtstreeks toegelaten,dus wat dat betreft hoeft ze zich geen zorgen te maken gelukkig.

Vliegangst;hou op alsjeblieft.Ik haat vliegen,zal ook echt niet gauw meer in zo'n ding stappen hoor.

Heb ooit in een vliegtuig gezeten waarvan het landingsgestel niet meer uit wilde klappen.Hebben we ruim anderhalf rondjes gedraaid boven Amsterdam.Ben nog nooit zo bang geweest.Ook onweerde het heel erg toen.Zag overal flitsen.Heb me toen heilig voorgenomen om nooit meer te gaan vliegen en ik heb me daar tot nu toe aan gehouden:)
quote:

Pers,inderdaad is dat normaal gesproken een loting-studie.Maar ze heeft al een brief gehad dat er de laatste jaren minder aanmeldingen als plaatsen zijn,dus dat de loting louter een formaliteit is.

En als je een goede cijferlijst hebt word je rechtstreeks toegelaten,dus wat dat betreft hoeft ze zich geen zorgen te maken gelukkig.

Vliegangst;hou op alsjeblieft.Ik haat vliegen,zal ook echt niet gauw meer in zo'n ding stappen hoor.

Heb ooit in een vliegtuig gezeten waarvan het landingsgestel niet meer uit wilde klappen.Hebben we ruim anderhalf rondjes gedraaid boven Amsterdam.Ben nog nooit zo bang geweest.Ook onweerde het heel erg toen.Zag overal flitsen.Heb me toen heilig voorgenomen om nooit meer te gaan vliegen en ik heb me daar tot nu toe aan gehouden:) Oh fuck, ik had dat bijna verdrongen. Op een vlucht naar A'dam stegen we op en belandden meteen in een donderwolk, na 20 seconden vielen we keihard naar beneden en iedereen schreeuwde dat we doodgingen. Nou, we hebben het overleefd ook al bleef het toestel heel de vlucht raar doen, maar ik heb echt vijf jaar van mijn leven eraf gestrest. Toen zei ik dat ook, stap NOOOIT meer in een vliegtuig. Overigens zat ik er twee weken later weer in. Zó bang was ik constant, maar ik wilde per se meer reizen. Toen ik mijn eerste transatlantische vlucht maakte, ben ik vooraf naar de dokter gegaan. Ik ga geen 8 uur compleet in angst zitten. Sindsdien ben ik bijna niet meer angstig. Voorheen was ik wéken vantevoren al ziek en at ik bijna niets, de dag zelf stond ik te kotsen en werd ik compleet gek als ik het vliegveld al zag. Maar door die pillen weet ik dat ik toch buiten westen ga zijn of in ieder geval dat ik niet meer na kan denken, en dan ben je op een gegeven moment vantevoren ook niet meer bang. Da's ook het enige wat werkt bij mij. Voorlichting doet me allemal niets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven