Napraattopic deel 42

07-11-2015 22:32 3043 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Tvp!
quote:Sid-returns schreef op 07 november 2015 @ 23:13:

Tvp!

Godsamme!

Ik vind dat echt infantiel.
Je zou bijna denken dat jullie geen gezin hebben met kinderen. Ik heb medelijden met de kinderen. De moeders hangen de hele dag op het forum verbazingwekkend.
O, weer een nieuwe.
quote:Sandra83 schreef op 07 november 2015 @ 23:17:

Je zou bijna denken dat jullie geen gezin hebben met kinderen. Ik heb medelijden met de kinderen. De moeders hangen de hele dag op het forum verbazingwekkend.Ik heb ze uit huis laten plaatsen, zodat ik meer forumtijd heb.
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 november 2015 @ 22:59:

[...]

[afbeelding]Nee. Die is dood. De echte niet. Kan ook niet. Nooit.
quote:Moiren_ schreef op 07 november 2015 @ 23:20:

[...]

Ik heb ze uit huis laten plaatsen, zodat ik meer forumtijd heb.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Je zou bijna denken dat jullie geen gezin hebben met kinderen. Ik heb medelijden met de kinderen. De moeders hangen de hele dag op het forum verbazingwekkend.

Geen kinderen hier. Is dit forum dan alleen voor moeders?

Goh.

Je zou bijna denken dat jullie geen gezin hebben met kinderen. Ik heb medelijden met de kinderen. De moeders hangen de hele dag op het forum verbazingwekkend.Had je nog gezien wat de moderator aan je vroeg.

Je zou bijna denken dat jullie geen gezin hebben met kinderen. Ik heb medelijden met de kinderen. De moeders hangen de hele dag op het forum verbazingwekkend.Maar verder ben jij vooral voor meer gezelligheid en minder gekat.

Je zou bijna denken dat jullie geen gezin hebben met kinderen. Ik heb medelijden met de kinderen. De moeders hangen de hele dag op het forum verbazingwekkend.Je heb wel gelijk eigenlijk.

Je zou bijna denken dat jullie geen gezin hebben met kinderen. Ik heb medelijden met de kinderen. De moeders hangen de hele dag op het forum verbazingwekkend.Nou je zou bijna denken dat ik geen gezin heb met kinderen.
Tjezus, wat vals
quote:Bij_Zonder schreef op 07 november 2015 @ 23:22:

[...]

Maar verder ben jij vooral voor meer gezelligheid en minder gekat.Bij, mooie foto's op het topic van Pietje. Kom ook even buurten!

Je zou bijna denken dat jullie geen gezin hebben met kinderen. Ik heb medelijden met de kinderen. De moeders hangen de hele dag op het forum verbazingwekkend.Vergeet de mannen niet.
quote:dadelduifje schreef op 07 november 2015 @ 23:22:

[...]

Had je nog gezien wat de moderator aan je vroeg. Oke ja dus.
quote:Moiren_ schreef op 07 november 2015 @ 23:24:

[...]

Bij, mooie foto's op het topic van Pietje. Kom ook even buurten!On my way!

Je zou bijna denken dat jullie geen gezin hebben met kinderen. Ik heb medelijden met de kinderen. De moeders hangen de hele dag op het forum verbazingwekkend.Volwassen en zelfstandig wonend. Dat kan ook nog
quote:dadelduifje schreef op 07 november 2015 @ 23:23:

[...]

Je heb wel gelijk eigenlijk.

Nou Dadel aan die Mutter-arbeit dan maar.

Chop chop....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Je zou bijna denken dat jullie geen gezin hebben met kinderen. Ik heb medelijden met de kinderen. De moeders hangen de hele dag op het forum verbazingwekkend.Ik weet ook nog wel een rare insinuatie over hoe jij leeft. Maar ik heb geen zin in een ban.

Je zou bijna denken dat jullie geen gezin hebben met kinderen. Ik heb medelijden met de kinderen. De moeders hangen de hele dag op het forum verbazingwekkend.Ik weet ook nog wel een rare insinuatie over hoe jij leeft. Maar ik heb geen zin in een ban.
quote:HelgaV schreef op 07 november 2015 @ 23:24:

[...]

Vergeet de mannen niet.Die kijken sport.
Goh, zo komt dit topic wel snel vol.
quote:yette schreef op 07 november 2015 @ 23:28:

[...]

Ik weet ook nog wel een rare insinuatie over hoe jij leeft. Maar ik heb geen zin in een ban.

Mooi laten zitten, Yetje!

Zin in een bokbiertje?
quote:yasmijn schreef op 07 november 2015 @ 23:28:

[...]

Mooi laten zitten, Yetje!

Zin in een bokbiertje?Altijd!
quote:Moiren_ schreef op 07 november 2015 @ 23:24:

[...]

Bij, mooie foto's op het topic van Pietje. Kom ook even buurten!Ik dacht dat we van Grietje waren. Damn, weer het verkeerde Groepje. Story of my life.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven