Geld & Recht alle pijlers

Definitieve aanslag 2015

13-11-2015 14:15 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier mensen die de definitieve aanslag 2015 al hebben ontvangen? en dan in de situatie dat je na 1 april 2015 ( maar voor 1 mei ) aangifte hebt gedaan en deze afweek van de vooraf ingevulde aangifte door de belastingdienst. Ik vind het zo lang duren dit jaar.
Op de definitieve aanslag 2015 kun je sowieso nog meer dan een half jaar wachten.
2014. Mijn excuses.
OK. Ja, die heb ik allang binnen maar wij hebben in maart al aangifte gedaan. Wat in jouw geval de regels zijn weet ik niet.
Ik heb die ook allang binnen. Ik had hem zelfs te laat ingeleverd. Ik dacht dat ik hem op deeerste dag dat het kon al verzonden had maar schijnbaar iets fout gegaan waardoor ik een herinnering kreeg. Geen idee meer precies wanneer maar ergens in juni volgens mij en in augustus terug.
Blijkbaar moeten ze bij jou aangifte wat controleren. Ik kreeg direct in juni al de definitieve. Ik neem aan dat je de voorlopige wel hebt gehad? Misschien bepaalde aftrekposten opgevoerd?
Ik wacht nog op definitieve aanslagen uit 2012, 2013 en 2014. Het hangt er maar net vanaf hoe ingewikkeld je aangifte is.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
En de definitieve aanslag kan geloof ik wel een paar jaar duren.
Log eens in bij "mijn overheid ". Ik vond t ook lang duren maar nu bleek dat ik hem allang digitaal had gekregen daar...
Wij hebben zelfs na 1 mei pas aangifte gedaan en hebben de aanslag ook al binnen. Helaas zijn er door een fout in het programma een aantal gegevens weggevallen/verdwenen (o.a. het salaris van mijn toeslagpartner, op onze eigen uitdraai staan deze gegevens wel, op de aanslag niet), waardoor er helemaal niks klopt van de aanslag en we nu weer opnieuw aangifte moeten doen.
Voorlopige aanslag is inderdaad al een tijdje binnen. En ik heb wat kosten opgevoerd inderdaad. Zal het daar aan liggen want in mijn overheid staat nog niets.
quote:frettie schreef op 13 november 2015 @ 17:07:

Voorlopige aanslag is inderdaad al een tijdje binnen. En ik heb wat kosten opgevoerd inderdaad. Zal het daar aan liggen want in mijn overheid staat nog niets.Houd er maar rekening mee dat het dus nog een tijd duurt.
quote:handigmetgeld schreef op 13 november 2015 @ 14:50:

Ik wacht nog op definitieve aanslagen uit 2012, 2013 en 2014. Het hangt er maar net vanaf hoe ingewikkeld je aangifte is.

De belastingdienst vertelt mij dat het maximaal drie jaar mag duren. Ik heb de mjnne van 2014 ook nog niet.

Maar jij zou die van 2012 al gehad moeten hebben. Heb je daar bericht over gehad?
quote:flipfl0p schreef op 22 november 2015 @ 07:50:

[...]

De belastingdienst vertelt mij dat het maximaal drie jaar mag duren. Ik heb de mjnne van 2014 ook nog niet.

Maar jij zou die van 2012 al gehad moeten hebben. Heb je daar bericht over gehad?Kan nog tot 31-12-2015
quote:flipfl0p schreef op 22 november 2015 @ 07:50:

[...]

Maar jij zou die van 2012 al gehad moeten hebben. Heb je daar bericht over gehad?Ja, 2012 lig ik over in de clinch met de belastingdienst.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven