Napraattopic deel 42

07-11-2015 22:32 3043 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:sabbaticalmeds schreef op 13 november 2015 @ 20:13:

[...]

drie keer een sneer in 1 zinJij ervaart dat zo.
quote:sabbaticalmeds schreef op 13 november 2015 @ 20:13:

[...]

drie keer een sneer in 1 zinPas als je opnieuw telt krijg je een krul.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Eleonora-1 schreef op 13 november 2015 @ 20:40:

[...]

Jij ervaart dat zo.balming de victim
quote:sabbaticalmeds schreef op 13 november 2015 @ 20:43:

[...]

balming de victim

Ik balm, jij balmt, wij balsemen?

Hebben jullie ook zo'n rare layout met overdreven veel aandacht voor de onderschriften?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Morrigan- schreef op 13 november 2015 @ 19:41:

[...]

ik ook. en dan bedoel ik dat ik alles uit gezet heb Heel goed en verstandig ! (van dat uitzetten..)
quote:sabbaticalmeds schreef op 13 november 2015 @ 20:43:

[...]

balming de victimOver balming gesproken, heb jij nog van die reuzel/kamille zalf?
quote:-RoseRed- schreef op 13 november 2015 @ 18:59:

[...]

[afbeelding]
quote:Eleonora-1 schreef op 13 november 2015 @ 21:09:

[...]

Over balming gesproken, heb jij nog van die reuzel/kamille zalf?Ja ik heb nog wat op de trek staan. met veel jenever en andere bessen. hopi bessen ofzo. Goed voor schrale plekken en decubitus
Fijn want mijn decubites speelt weer enorm op.
quote:Eleonora-1 schreef op 13 november 2015 @ 21:36:

Fijn want mijn decubites speelt weer enorm op.

Lex is al weg op de brommer.

Hij is dan laat bij jou, laat hem maar slapen daar want hij heeft gedronken
De caravandeur is los.
quote:barbaracartland schreef op 13 november 2015 @ 20:30:

Ik word genegeerd op het vluchtelingentopic. Zouden mensen mijn erudiete bijdrages echt bewust willen mislopen? Dat stemt toch treurig, op deze reeds zo desolate novembervrijdag.

Nou ja, ik heb chips en cola.Hier wordt je ook al genegeerd. (Niet door mij dus, bij dezen).
Emma Swan, en die salie.... mijn kwartje hapert; heeft die schuldhulpverlening soms iets te maken met een opgegeven gastouderschap vanwege een burnout en een doodzieke vader met een huisje in Frankrijk?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 13 november 2015 @ 22:09:

Emma Swan, en die salie.... mijn kwartje hapert; heeft die schuldhulpverlening soms iets te maken met een opgegeven gastouderschap vanwege een burnout en een doodzieke vader met een huisje in Frankrijk?Zoiets
quote:barbaracartland schreef op 13 november 2015 @ 20:30:

Ik word genegeerd op het vluchtelingentopic. Zouden mensen mijn erudiete bijdrages echt bewust willen mislopen? Dat stemt toch treurig, op deze reeds zo desolate novembervrijdag.

Nou ja, ik heb chips en cola.Behoefte aan MDMA?
quote:Dana schreef op 13 november 2015 @ 22:09:

Emma Swan, en die salie.... mijn kwartje hapert; heeft die schuldhulpverlening soms iets te maken met een opgegeven gastouderschap vanwege een burnout en een doodzieke vader met een huisje in Frankrijk?Thank god. Ik ben niet de enige trage Harry op dit forum. Ik dacht bij dat meme en kardashian topic al wel 'jeumig, wat dom' maar dat blijkt dus te kloppen.
quote:Sid-returns schreef op 13 november 2015 @ 22:10:

[...]

Behoefte aan MDMA? Ha, lekker!
IMHO
quote:Moiren_ schreef op 13 november 2015 @ 22:10:

[...]

Zoiets Ah, bedankt.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:GrimbleGrumble schreef op 13 november 2015 @ 22:11:

[...]

Ha, lekker!Staat genoteerd voor binnenkort
quote:Sid-returns schreef op 13 november 2015 @ 22:11:

[...]

Thank god. Ik ben niet de enige trage Harry op dit forum. Ik dacht bij dat meme en kardashian topic al wel 'jeumig, wat dom' maar dat blijkt dus te kloppen.Ik las er steeds bewust overheen, gister voor het eerste een paar bewust wel en toen had ik het wel door. Tis een herhaling van zetten.
quote:Sid-returns schreef op 13 november 2015 @ 22:12:

[...]

Staat genoteerd voor binnenkort
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 13 november 2015 @ 22:11:

[...]

Ha, lekker!En als je mijn gedachtengang nou ook nog volgt, van chips en cola naar mdma dan krijg je extra punten.
En nu ga ik slapen. Welterusten, iedereen!
IMHO
quote:Moiren_ schreef op 13 november 2015 @ 22:12:

[...]

Ik las er steeds bewust overheen, gister voor het eerste een paar bewust wel en toen had ik het wel door. Tis een herhaling van zetten.Ik was hier sowieso bijna niet. Ik heb een invasief real life momenteel.
quote:Sid-returns schreef op 13 november 2015 @ 22:11:

[...]

Thank god. Ik ben niet de enige trage Harry op dit forum. Ik dacht bij dat meme en kardashian topic al wel 'jeumig, wat dom' maar dat blijkt dus te kloppen.Maar hé, tnt alleen nog positiviteit
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven