Napraattopic deel 42

07-11-2015 22:32 3043 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Dana je gaat door voor :

Slaap lekker op dit onchristelijke tijdstip GG!
quote:Sid-returns schreef op 13 november 2015 @ 22:13:

[...]

En als je mijn gedachtengang nou ook nog volgt, van chips en cola naar mdma dan krijg je extra punten.Nee, sorry. Het gaat niet meer. Ik kon zelfs de Nijntjeboekjes voor mijn dochtertje niet meer volgen. Wat een raar verhaal is dit, dacht ik - maar het was een Arabische versie en ik was de plaatjes van achteren naar voor aan het bekijken.
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 13 november 2015 @ 22:12:

[...]

Met MDMA eerder en
Je bent zelf een theepot
quote:Sid-returns schreef op 13 november 2015 @ 22:10:

[...]

Behoefte aan MDMA? Moet je daarvoor eerst meeschrijven daar? en genegeerd worden? Of kan dat ook zo?
quote:GrimbleGrumble schreef op 13 november 2015 @ 22:14:

[...]

Nee, sorry. Het gaat niet meer. Ik kon zelfs de Nijntjeboekjes voor mijn dochtertje niet meer volgen. Wat een raar verhaal is dit, dacht ik - maar het was een Arabische versie en ik was de plaatjes van achteren naar voor aan het bekijken.

Arm schaap.
quote:Sid-returns schreef op 13 november 2015 @ 22:10:

[...]

Behoefte aan MDMA?

Ik ben geen tiener meer, dus ik mag niet meedoen.

Bedankt voor het onnegeren trouwens, ook aan TAM
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 13 november 2015 @ 22:15:

[...]

Moet je daarvoor eerst meeschrijven daar? en genegeerd worden? Of kan dat ook zo?

Dat mag ook zo! Jij wel.

(Ik klink vet cool, maar ik heb nooit iets sterkers dan een jointje gebruikt, en dat is 16 jaar geleden)
quote:Sid-returns schreef op 13 november 2015 @ 22:11:

[...]

Thank god. Ik ben niet de enige trage Harry op dit forum. Ik dacht bij dat meme en kardashian topic al wel 'jeumig, wat dom' maar dat blijkt dus te kloppen.

Ik ben er echt zoooooo slecht in. Zonder jouw opmerking had ik niet eens begrepen dat die opmerking over de salie een hint was.

Erger nog: ik zag al die opmerkingen hier gisteravond van 'ben je terug, wat ben je op de positieve toer' en dacht toen even dat het Hats was onder een nieuwe nick.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:SuzanneSuus schreef op 13 november 2015 @ 22:15:

[...]

Met MDMA eerder en Uh, heb ik die smiley altijd verkeerd begrepen? Ik dacht dat was wat na en kwam?
IMHO
quote:barbaracartland schreef op 13 november 2015 @ 22:16:

[...]

Ik ben geen tiener meer, dus ik mag niet meedoen.

Bedankt voor het onnegeren trouwens, ook aan TAM

Jij krijgt extra punten. Hoe kan ik jou nou negeren!

quote:Dana schreef op 13 november 2015 @ 22:17:

[...]

Ik ben er echt zoooooo slecht in. Zonder jouw opmerking had ik niet eens begrepen dat die opmerking over de salie een hint was.

Erger nog: ik zag al die opmerkingen hier gisteravond van 'ben je terug, wat ben je op de positieve toer' en dacht toen even dat het Hats was onder een nieuwe nick.
Tjezus, wat vals
quote:Dana schreef op 13 november 2015 @ 22:09:

Emma Swan, en die salie.... mijn kwartje hapert; heeft die schuldhulpverlening soms iets te maken met een opgegeven gastouderschap vanwege een burnout en een doodzieke vader met een huisje in Frankrijk?We kunnn ook hints gaan spelen.i ik had het van de week spontaan door.
quote:Dana schreef op 13 november 2015 @ 22:17:

[...]

Het is ook Hats.

Toch?
quote:GrimbleGrumble schreef op 13 november 2015 @ 22:17:

[...]

Uh, heb ik die smiley altijd verkeerd begrepen? Ik dacht dat was wat na en kwam?Nee, dat is
quote:GrimbleGrumble schreef op 13 november 2015 @ 22:17:

[...]

Uh, heb ik die smiley altijd verkeerd begrepen? Ik dacht dat was wat na en kwam?Volgens mij is er weinig gestuiter ( ) met mdma
Je bent zelf een theepot
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 13 november 2015 @ 22:13:

Dana je gaat door voor :

[afbeelding]Oh handig! Mijn chique schoonouders komen binnenkort eten en dan kan ik hier een fikse voorraad bierblikken in kwijt.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 13 november 2015 @ 22:09:

Emma Swan, en die salie.... mijn kwartje hapert; heeft die schuldhulpverlening soms iets te maken met een opgegeven gastouderschap vanwege een burnout en een doodzieke vader met een huisje in Frankrijk?

dat gevoel had ik eerder deze week ook al

herkenbare manier van posten
quote:SuzanneSuus schreef op 13 november 2015 @ 22:20:

[...]

Volgens mij is er weinig gestuiter ( ) met mdmaHij bedoelt, in mijn zieke geest, een poppetje dat aan het seksen is bovenop een ander poppetje, vermoed ik. Of dat is alleen mijn zieke geest.
quote:Sid-returns schreef op 13 november 2015 @ 22:19:

[...]

Het is ook Hats.

Toch?3 van de 4 letters kloppen, als je het mij vraagt

[...]

Het is ook Hats.

Toch?Ik vermoed 3 van de 4 letters en dan gehusseld. Het kan ook geel zijn
Je bent zelf een theepot
quote:Sid-returns schreef op 13 november 2015 @ 22:11:

[...]

Thank god. Ik ben niet de enige trage Harry op dit forum. Ik dacht bij dat meme en kardashian topic al wel 'jeumig, wat dom' maar dat blijkt dus te kloppen.Wat is er mis met meme is toch grappig.

[...]

Het is ook Hats.

Toch?Nope.
Life is short. Eat dessert first.
Vooral veeeel posten.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Ach mijn fanclub is hier ook weer wel een beetje laat wakker geworden hoor.

Dana jou ken ik niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven