En wat eten we vandaag?

21-07-2007 20:50 5194 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons wat je vandaag gaat eten!

anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 16-08-2007 10:41
Reden: Invoegen afbeeldingen.
% gewijzigd
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
owwww wat was dat verukkelijk.net gekookte mosselen gegeten.en nu weet ik ut zeker.voor mij geen supermarktmosselen meer.deze van de viskraam smaakten veeeeeeel beter (ok wel 2x zo duur)
Tartaartje uit de grillpan, rucolamelange met uitgebakken spekjes en Celavita Aardappelsticks
Soort tortilla van aardappelblokjes, paprika, ui en broccoli, met losgeklopte eieren met italiaanse kruiden en geraspte kaas. Dochter van 17 maanden heeft zitten smullen!
Visfilet met gorgonzola en lente-ui uit de oven met aardappeltjes met rozemarijn, ook uit de oven.
Gister Mexicaanse kip met rijst en sate. Vandaag weet ik het nog niet.
Gisteren gestoofde kip, met rijst en roerbakgroenten.

Vandaag verse tagliatelle met zelfgemaakte pastasaus.
tortellini met paprikasaus en rucolapesto met gebakken courgette erbij.
vandaag leker makkelijk doen, broodjes uit de oven met gesmolten brie en daarbij nog wat rauwkost salade met een dressing.
Op zaterdag koken we altijd uitgebreid.

Vanochtend naar de markt geweest en we eten gestoofde inktvis, gefrituurde inktvis en mossen en gegrilde garnalen.

Met sla (aangemaakt met olijfolie, citroen en zout) en ciabatta.
Gisteren in Rotterdam hapje gegeten alvorens we naar Ahoy gingen voor Coldplay Kipsate met frietjes, sla en boontjes. Stelde niet veel voor, maar voor 9 euro was het wel oké.

Vandaag stamppot andijvie met spekjes en worst, lekker!
Vanavond tortillatosti gegeten! Was erg lekker MV!!!!!!

Gevuld met tomaat, ui, champignons, paprika en mozzarella. Was alleen een beetje lastig keren, hij is dus in een ovenschaal geëindigd.

Vooraf een kippensoepje. Erbij toast met zoute boter.
Je kan het heel makkelijk draaien met een bord Noorke.

Leuk dat je het ook lekker vond.

Ik wilde vanavond zelf pizza maken maar ik was te lui om naar de supermarkt te gaan om kaas te halen.

Dus nog wat amuses uitgeprobeerd en voor bij de tv een paar borrelhapjes gemaakt. (de foto's ervan staan bij mijn topic Appetijtelijke amuses)
Ik krijg vanavond eters, dus:

wortel-pompoen-bataatsoep, turkse aubergines met feta en paprikayoghurt, kikkererwtensalade, tomaat-komkommersalade en misschien nog rijst erbij (al denk ik dat het zo wel genoeg is). Toe: notenijs.

Het ruikt al goed hier!
Lekker Boebele!

Ik geloof dat het plan was dat de heer des huizen straks nasi maakt. Maar de hij is nu pas naar de supermarkt, dus de kans bestaat dat hij met hele andere dingen thuiskomt.
Lekker makkelijk vanavond:

Tomatensoepje en geroosterd brood met kruidensmeerkaas en dat lekker voor de tv opeten.
Wij zijn een weekendje weggeweest met de hele familie ( = 35 man).

Vrijdag hadden we een pan soep gemaakt met stokbroodjes en broodjes knakworst.

Zaterdag moest iedereen een deel maken, verdeeld in 4 groepen: 1 groep voorgerecht, 2x een groep voor 15 pers hoofdgerecht en 1 groep het nagerecht. We aten voor: wederom soep (tomaten en groente) met stokbroodjes, hoofd1: broodje shoarma met salade, hoofd2: roerbakgroente met kip en babi pangang saus met witte rijst. Toe: vruchtenbowl en lange vingerpudding. Beetje rare combi, maar was allemaal lekker, hahaha.

Vanmiddag hadden we soep en brood en ik denk niet dat vriend en ik nog ergens behoefte aan krijgen... Zo wel ligt er nog brood...
O: Pistolet Kaas, gekookt ei, chocolademelk light

smiddags wat bonbons tijdens een bezoekje.

D: uiensoep, carpaccio en als toetje slagroomtaart
Basmatirijst, gekookte sperciebonen en gekookt ei met zelfgemaakte pindasaus en gebakken uitjes uit een potje. Erbij: stukjes komkommer met loempiasaus uit een fles.
Penne met tomatengehaktsaus, salade met rucola erbij.
voor 6 vriendinnen gekkookt:

Jamie Olivers tomatenbroodsoep, ciabatta met knoflookboter en olijvenprut, olijven, inslalata caprese, meloen met ham.

Toe: aardbeidentiramisu, en uiteraard tot slot espresso met koffielikeur
Everytime you make a typo, the errorists win.
Heerlijk uit eten geweest! Lekkere vega schotel: grote gevulde champignons met roquefort, pesto, pijnboompitjes en ratatouille
Gisteren lekker uit eten geweest: carppacio, entrecote in rode wijn saus en pana cotta.

Vanavond maaltijdsalade met spekjes, tomaat, komkommer, rode uit, feta en pijnboompitten.
Gister pikante runderreepjes met tomaat en rijst gemaakt. Heb nog lekker een kliekje erbij. Denk dat ik er nog vandaag een salade bij maak. Oh en toe 3 chocoladeslagroomsoesjes. Gister er 4 uit de vriezer gehaald en er toen maar 1 genomen.
Vanavond eten wij lekker zuurkoolstamppot met spekkies en een in bouillon gekookt speklapje erbij. Ik denk dat ik door de stamppot wat stujes ananas doe en wat geraspte kaas. Beetje jus erover en smullen maar!!! Heb er nu al trek in, maar moet nog zeker een uur wachten...
Stoommaaltijd zalm, broccoli en aardappeltjes (AH)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven