Overtijd maar negatieve test
maandag 6 oktober 2008 om 11:52
Volgens de kalender had ik afgelopen zaterdag ongesteld moeten worden. Eerder vorige week had ik al verschijnselen (beetje lichtbruine afscheiding, enorme trek in snoep) waardoor ik dacht 'oh ja, het is weer zover' maar die zetten dus niet door. Gisteravond dus een test gedaan maar die was negatief. Maar vandaag ben ik nog steeds niet ongesteld.
Er zijn ongetwijfeld dames hier die zoiets ook hebben meegemaakt. Ik ga later van de week nog maar eens testen maar hoe was dat bij jullie? Zwanger of toch niet, en hoe lang duurde het dan voor je uiteindelijk toch nog ongesteld werd?
Er zijn ongetwijfeld dames hier die zoiets ook hebben meegemaakt. Ik ga later van de week nog maar eens testen maar hoe was dat bij jullie? Zwanger of toch niet, en hoe lang duurde het dan voor je uiteindelijk toch nog ongesteld werd?
maandag 6 oktober 2008 om 12:04
Ik maak uit je bericht op, dat je een heel regelmatige cyclus hebt. Ik ook. Ik heb één keer hetzelfde verschijnsel gehad als jij. Dat heb ik uiteindelijk maar afgedaan als een foutje van de natuur. Misschien omdat ik toen erg gestresst was (halsoverkop een nachtreis vanuit Engeland en zonder slaap voor een groep van 150 medestudenten een onderzoek dat ik aan het doen was, uit komen leggen). Het werd bij mij: een keertje overslaan. De keer erop was alles weer normaal.
maandag 6 oktober 2008 om 12:07
Mijn ervaring is dat elke keer dat ik overtijd was en een test deed, en deze negatief was, ik gewoon NIET zwanger was. Tot ik een keer een test deed en deze positief was, tja, toen was het lekker raak. Mijn ervaring is dus; negatief, niet zwanger.
Maar je hoort wel eens dat als je de test te vroeg doet, het negatief kan zijn, terwijl je weer WEL zwanger bent. Kortom....afwachten dus. Succes of sterkte!
Maar je hoort wel eens dat als je de test te vroeg doet, het negatief kan zijn, terwijl je weer WEL zwanger bent. Kortom....afwachten dus. Succes of sterkte!
maandag 6 oktober 2008 om 12:40
als je morgen nog niet ongesteld bent geworden zou je woensdag ochtend opnieuw kunnen testen.. Mocht je namelijk zwanger zijn dan maak je met 1 dag overtijd amper voldoende hormoon aan om in de avond positief te testen!!
Verschijnselen van een aankomende menstruatie zijn vaak dezelfde als je wel zwanger bent...
Verschijnselen van een aankomende menstruatie zijn vaak dezelfde als je wel zwanger bent...
maandag 6 oktober 2008 om 20:40
Ha, hier precies t zelfde "probleem"!
Ik zou afgelopen woensdag ong moeten zijn geworden en ik dacht ook dat dat was gebeurd, maar na 2 dagen stopte t. Nu ben ik 4 dagen overtijd en vanmorgen getest, negatief. Ik had sowieso al voor donderdag een afspraak bij de ha staan, vanwege t uitblijven van een zwangerschap na ruim een jaar. Dus even overlegd met de assistente. Zij zei dat t een innesteling geweest zou kunnen zijn en dat ik nu na drie dagen weer even moest testen. Nou ja, ik... ik heb do dus die afspraak en ze zei dat ik wat urine mee moest nemen dan deden zij wel even een testje. Ik heb trouwens wel zere borsten en lage rugpijn.
Afwachten dus maar!
Ik zou afgelopen woensdag ong moeten zijn geworden en ik dacht ook dat dat was gebeurd, maar na 2 dagen stopte t. Nu ben ik 4 dagen overtijd en vanmorgen getest, negatief. Ik had sowieso al voor donderdag een afspraak bij de ha staan, vanwege t uitblijven van een zwangerschap na ruim een jaar. Dus even overlegd met de assistente. Zij zei dat t een innesteling geweest zou kunnen zijn en dat ik nu na drie dagen weer even moest testen. Nou ja, ik... ik heb do dus die afspraak en ze zei dat ik wat urine mee moest nemen dan deden zij wel even een testje. Ik heb trouwens wel zere borsten en lage rugpijn.
Afwachten dus maar!
dinsdag 7 oktober 2008 om 16:24
Ik zou op dinsdag ongesteld moeten worden, niets. Donderdag getest, negatief. Zaterdag avond weer getest en positief!! Uitleg van de vk was dat het vaker voorkomt dat er een bevruchting plaatsvindt, maar dat het zich pas een paar later dagen gaat ontwikkelen. Dus wie weet, succes, het kan nog alle kanten opgaan.
liefs hoera
liefs hoera