de drie wijzen van omgang

21-11-2015 18:32 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op duistere wijze is het volgende artikel verloren gegaan deze week. Ik heb uit mijn hoofd zoveel mogelijk gereconstrueerd waarover het artikel ging.

Mijn drie wijzen van omgang met psychose

De natuur

De duitse herder

De bijbel

De natuur

Er is een onuitputtelijke hoeveelheid energie aanwezig in onze atmosfeer.

Neem een rustige plek en ga in een voor jouw relaxte houding zitten.

Sluit je ogen, laat die warme bol zijn energie op je inwerken.

De zon is de grootste bron van energie ook op aarde.

Neem een houding van innerlijke rust in acht.

En open je poriën dwz open jezelf zodat de zon zijn genezende en energie opladende uitwerking op je kan plegen.

Praat of bid of neem woorden in je gedachten ook dankbaarheid is op zijn plaats.

Vrouwen open je voor de deze geweldige mannelijke energie alsof het een grote geliefde van je betreft.

Vrij met de zon, laat je penetreren, weet dat dit geweldig is.

Je zal deze pose met de zon meestal in de zomer ergens tussen half maart en half september kunnen doen en dat is een grote tijdspanne in het jaar.

We zijn licht, ervan afkomstig en weet ook dat je bloed en je dna op dit moment verandert wordt door nieuwe kosmische energie welke tot ons komt.

Je kan dit onzichtbare proces vergelijken met je nachtrust. Als je slaapt dan wordt je in ruststand in verbinding gebracht met de kosmos.

Vanuit de kosmos vinden de herstelprocessen plaats.

De op dit moment op gang zijnde kosmische vernieuwingsprocessen gaan gepaard met een verhoogd bewustzijnsvermogen.

Op dit moment is het voor mij bijvoorbeeld waarneembaar bij honden en katten. Ze geven onder andere de soort energie prijs waarmee de aarde nu omsingelt wordt.

Deze dingen kunnen een aanvang zijn van je eigen onderzoek wat je bent wie je bent en waar je reis naar toegaat. Voor sommige is dit, broeder en zuster zeker aan te bevelen.

De duitse herder

De duitse herder sluit perfect aan op het gegeven van de grote zon die geneest.

De duitse herder is in de mensenwereld vooral een performer die de drie hemellichamen, de zon, de aarde en de maan goed kent en hanteert. Hij beschikt hier over hoge kennis. Hij wandelt in deze drie-eenheid. Dat niet alleen. Hij maakt een gateway voor je om je te openen voor de kosmos. Dit is blijvend. Deze situatie blijft gehandhaafd ook nadat je vriend de duitse herder overleden is.

Het is beslist aan te raden om een duitse herder aan te schaffen. Hij kent de relatielijnen in de familie beter dan betreffende personen zelf. En alleen daarmee al kan hij veel voor je rechtzetten.

Als de duitse herder ziet dat jij benadeeld wordt als vijfde wiel aan de wagen van de familie, dan harmoniseert de duitse herder deze situatie terug tot een situatie van gerechtigheid die jouw toekomt. Familieleden maken nogal eens de fout voor zichzelf bezig te zijn wanneer ze jouw aanspreken. En ze hebben ook de neiging om af te pakken van je. Nou zulke dingen zijn een appeltje en een eitje voor de intelligente duitse herder als verlengstuk van de familie en hij grijpt dan in.

De duitse herder staat aan jouw kant en wil graag dat jij profiteert van de alliantie die je bent aangegaan met hem.

De duitse herder neemt je aan de hand en leert je, nadat hij je porieen geopend heeft voor de kosmos, onvoorwaardelijk open te staan voor de levensenergie die voor een ieder is in de driedeling van zon aarde en maan. Je kan je situatie nog zo als beperkend ervaren, de energie van deze driedeling behoort ook toe aan jouw. En is dat niet van toepassing op de noodzaak tot genezing en vooruitgang in je situatie? De duitse herder weet wat goed voor je is, kent de bronnen van onuitputtelijke energie en zal zeker niet nalaten jouw daarvan bewust te laten zijn dat je er je voordeel mee kan doen. De duitse herder is een gepassioneerde vriend en hij rust niet totdat je verliefd bent geworden op die fenomenale uitmuntende uitnemende duitse herder van je. Zoals reeds vermeld ook na zijn heengaan blijft zijn kuur doorgaan en dat is iets om heel dankbaar voor te zijn.

Tot slot. De duitse herder is in staat in een oogwenk je stemming om te laten slaan naar vreugde. En dat is iets waar je niet op gerekend hebt niet van hebt durven dromen. Iets waar zelfs jezus niet toe in staat is althans niet op die meesterlijke wijze. Je kan de duitse herder dan ook beschouwen als een collega van jezus. Ook de duitse herder is gekomen voor mensen op aarde en beiden, de duitse herder en jezus doen het goede voor de mens. Ga dus in onderhandeling met je familie of levenspartner en zorg dat die duitse herder, die meester, er komt. Zo een die bij jouw past.

De bijbel

Wat je naast de zon en de duitse herder ook kan overwegen om aan te wenden in je situatie is de aanschaf van een bijbel.

De bijbel is een boek vooral bedoeld voor mensen in de rol van slachtoffer.

Wat de bijbel je aanreikt is hoop.

Verder verschaft de bijbel je een schat aan kennis tot zelfverrijking, waarmee je beter in staat bent mensen in je omgeving te begrijpen te relativeren maar ook om je zelf krachtiger te maken met die opgedane kennis en ervaring. De bijbel zegt dat kennis bedoelt is als zelfverdediging. En dat is zeker van toepassing op mensen zoals jij en ik die lijden onder de toestand van psychose.

Hier geldt hetzelfde als in het geval van de zon en de duitse herder. De bijbel staat aan jouw kant.

Ten slotte

Wat dacht je van muziek? Mozart bijvoorbeeld. Zijn muziek wordt omschreven als goddelijk. Het is bekend dat zijn muziek een verhoogde stemming teweegbrengt in bejaardentehuizen. Voor mensen met psychose is het dan ook een must om je geest te laten bewerken door de muziek van Mozart.

Wat mijn bevindingen zijn. Ik heb vooral genoten van de duitse herder in onze familie. Zijn aanwezigheid waren de beste jaren in mijn leven. Mijn situatie is dan ook verslechterd sinds zijn heengaan. Zoals de herinneringen de wijze waarop hij voorleeft nog steeds tot genezing zijn voor me. Ik denk nog steeds elke dag aan onze duitse herder en mijn moeder die beide heengegaan zijn. Het is tot op de dag van vandaag nog steeds tot genezing voor me. Deze dingen deel ik zelden met iemand. Ik hou dit voor mezelf en ik raad jouw aan dat ook te doen. Hou die zegeningen van vooruitgang/ herstel voor jezelf. Deel het met niemand.
anoniem_241829 wijzigde dit bericht op 14-12-2015 20:00
Reden: ik ga nu de reacties lezen
% gewijzigd
red je stemming van de dag
Geil, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
In het gedeelte van de duitse herder staat een fout. Het moet zijn. Hij maakt een gateway voor je zodat je je door hem geopende porieen kan aanwenden tot het absorberen van de nieuwe energie die nu in de kosmos is. Mensen in het bezit van de nieuwe kosmische energie zijn waarneembaar te onderscheiden van mensen die er weinig of niets van hebben.
red je stemming van de dag
Een Duitse herder is over het algemeen een laffe hond.

Heb jouw omschrijving niet gelezen te lang en te veel gezweef
.
Wat Haldol is makkelijker.
Neuken?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Met inloggen kwam ik terecht op mysterieuse verhalen van de viva.

Kpn storing weer voorbij zo te lezen
OMG
Ik kan me voorstellen dat je dit met niemand deelt.
Je bent bekend met psychoses, zeg je? Ik denk dat er week 1 zit aan te komen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 november 2015 @ 18:48:

Je bent bekend met psychoses, zeg je? Ik denk dat er weer 1 zit aan te komen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 november 2015 @ 18:48:

Je bent bekend met psychoses, zeg je? Ik denk dat er week 1 zit aan te komen.
quote:2018 schreef op 21 november 2015 @ 18:38:

In het gedeelte van de duitse herder staat een fout. Het moet zijn. Hij maakt een gateway voor je zodat je je door hem geopende porieen kan aanwenden tot het absorberen van de nieuwe energie die nu in de kosmos is. Mensen in het bezit van de nieuwe kosmische energie zijn waarneembaar te onderscheiden van mensen die er weinig of niets van hebben.Aha, dit verklaart een hoop. Ik heb ongetwijfeld geen nieuwe kosmische energie en daarom begrijp ik hier allemaal niets van.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:Nouschi schreef op 21 november 2015 @ 18:45:

Neuken?Als dat dit gezever oplevert sla ik over
Gezever? Pure poëzie is dit.
Life is short. Eat dessert first.
Nou... sjonge...
quote:doornroosje9 schreef op 21 november 2015 @ 19:10:

Gezever? Pure poëzie is dit.We gaan toch niet elke keer heel bewonderend doen als mensen dit soort onsamenhangend geneuzel het world wide web opslingeren?
quote:Nouschi schreef op 21 november 2015 @ 18:45:

Neuken?Wat wond je op? De zon, de Duitse herder, de bijbel of muziek?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Poeh. Nou dit verklaart alles!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 november 2015 @ 19:13:

[...]

We gaan toch niet elke keer heel bewonderend doen als mensen dit soort onsamenhangend geneuzel het world wide web opslingeren?Sarcasme
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 november 2015 @ 19:13:

[...]

We gaan toch niet elke keer heel bewonderend doen als mensen dit soort onsamenhangend geneuzel het world wide web opslingeren?Ik heb vanmorgen gehoord dat we positief moeten zijn. Dus bij deze.
quote:Moiren_ schreef op 21 november 2015 @ 19:24:

[...]

Sarcasme (Dat had BGB hopelijk wel door? )
Open je porien? Weer eens wat anders dan open je yoni.
quote:Star schreef op 21 november 2015 @ 19:30:

Open je porien? Weer eens wat anders dan open je yoni.Precies. Ik hou wel van afwisseling.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven