Mode & Beauty alle pijlers

Verknipte pony

24-11-2015 13:43 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Vol goede moed ging ik afgelopen weekend naar een kapper waar ik nog niet eerder geweest was.

Eenmaal in de stoel voor de spiegel begon ik te vertellen wat ik graag wilde. Ik had ook een foto meegebracht zodat de kapster een idee zou krijgen bij wat ik bedoelde. Ik wilde graag laagjes, en een lange pony.

Vervolgens zei de kapster tegen mij dat laagjes niet mooi zijn bij mij, en is daar verder niet op terug gekomen. Over het feit dat ik een pony wilde zei ze: ''Dan lijk je wel net een gothic, maarja''.

Ze zette meteen de schaar in mijn haar en knipte een pony, VEEL te kort! En ook nog eens scheef.

Ik heb er gisteren gewoon bijna om zitten te janken.

Vandaag naar een andere kapper geweest in de hoop er nog iets van te kunnen maken, zij heeft er laagjes in geknipt (wat gelukkig wel heel leuk staat)! Maar mijn pony blijf ik veel te kort vinden..

Heeft er iemand tips hoe ik er voor kan zorgen dat mijn pony minder opvalt? Moet ik mijn haar opsteken of juist niet? Of tips hoe haar misschien sneller groeit? I'd do anything..

Alvast bedankt!
Afscheren?

Nee grapje, het is vervelend, maar het groeit vanzelf wel weer aan. En ziet het er echt zo erg uit, of valt het voor een vreemde helemaal niet op?
Waarom heb je het daar dan niet gezegd en ga je naar een ander ? Als mijn kapper iets verknalt ga ik klagen bij hem en niet naar een ander
quote:poldervrouw schreef op 24 november 2015 @ 13:45:

Waarom heb je het daar dan niet gezegd en ga je naar een ander ? Als mijn kapper iets verknalt ga ik klagen bij hem en niet naar een anderDit idd. En het groeit vanzelf weer aan. Ik heb altijd een schurfthekel aan een pony, want binnen no time hangt die alweer voor mijn ogen. Dus over een paar weken is hij alweer langer.
Ik heb het daar wel gezegd, maar wilde haar er niet meer aan laten doen. Bang dat het nog erger werd.

Wachten tot het aangroeit is nu inderdaad de enige optie.
Joh....niet zo aanstellen. Met een paar weken is het aangegroeid. Zo lang je niet gaat trouwen of op een statieportret komt te staan zie ik geen problemen.
Dus als jij in de stoel zit en de kapper zegt dat ze geen laagjes wil knippen en de pony er niet uit zal zien, dan blijf jij zitten? Beetje vreemd. Ik overleg altijd eerst met de kapper wat ik wil en wat er mogelijk is.

Je zei een lange pony, maar kreeg een korte. Wat zei de kapper toen je daar iets van zei?

Over je pony, haar groeit best snel, dus over een aantal weken zal het weer langer zijn. 'Own' die pony en doe alsof het zo hoort.
Haarband? Lijkt me wel erg, een slechte pony kan je gezicht en uitdrukking echt verknallen. Mss kan je het ook met een soort van speldje opzij vast maken.

Of je neemt vakantie en verstopt je onder het bed.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Sneu zeg zo iemand zwartmaken via internet.
Mijn pony is laatst ook te kort geknipt. Ik spuit er nu tijdelijk haarlak in en boetseer het 'wild'. Dat staat, bij mij in elk geval, beter dan zo'n duplomannetjespony.
Je hebt deze slechte pony ook nodig. Het is lesgeld on assertiever te worden.

Komt wel goed hoor!
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Ik moest zo lachen om de topictitel.

In gedachten zie ik de woeste Shetlander (pony) van mijn dochter in de wei staan. Die raakt behoorlijk verknipt van dit weertype. En mijn dochter heeft ooit de schaar in haar pony's manen gezet wat veeeeeeeeeeeel te kort was.
quote:Star schreef op 24 november 2015 @ 13:54:

Sneu zeg zo iemand zwartmaken via internet.

En dit...

Je had de naam niet hoeven noemen. Kapsalon kan zich niet verdedigen.
Pony naar de zijkant vastzetten?
Even doorzetten, het groeit zo snel, tenminste ik moet iedere maand mijn pony knippen.

Wat je ook kan doen, is de pony 1 laagje dikker maken en deze op de goede lengte knippen dan hangt de korte pony eronder.

Maar dit is vast geen goed advies van iemand die altijd zelf knipt
To, haal de naam van een kapsalon even uit je openingspost. Ze kunnen je zomaar aan gaan klagen wegens smaad. Je zou niet de eerste zijn die dat gebeurd. Je hebt je ook nog eens speciaal aangemeld op het ViVa forum om hier je beklag te doen over deze kapsalon.
Wat sneu van je dat je de kapsalon nu zwart gaat maken op internet en zelf de ballen niet hebt om ze daar op aan te spreken. Haarverlengen kan niet nee, maar misschien hadden ze het wel anders met je opgelost zodat je toch met een meer tevreden gevoel de deur uit ging. Je geeft ze kans niet. Nee, ga maar lekker huiliehuilie doen.
Is het nog zolang dat je het naar de zijkant kunt weg spelden en dan een schuine scheiding , je lange haar eroverheen laten vallen? Zo deed ik dat altijd.
Tjonge, wat een lullige reacties. Waar is dat nou toch voor nodig? Succes, Wijnpeertje!
het groeit aan
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Bel Meds effe. Die fokt tonypony's.

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:TheJoker schreef op 24 november 2015 @ 13:56:

Ik moest zo lachen om de topictitel.

In gedachten zie ik de woeste Shetlander (pony) van mijn dochter in de wei staan. Die raakt behoorlijk verknipt van dit weertype. En mijn dochter heeft ooit de schaar in haar pony's manen gezet wat veeeeeeeeeeeel te kort was.Ik dacht ook aan een paard met issues
quote:Dana schreef op 24 november 2015 @ 14:11:

Bel Meds effe. Die fokt tonypony's.

[afbeelding]
quote:mafalda schreef op 24 november 2015 @ 14:03:

Wat je ook kan doen, is de pony 1 laagje dikker maken en deze op de goede lengte knippen dan hangt de korte pony eronder.

quote:anitavansjonnie schreef op 24 november 2015 @ 14:11:

Tjonge, wat een lullige reacties. Waar is dat nou toch voor nodig? Succes, Wijnpeertje!Nee, dit is lekker. Ik ben zelf zelfstandige. Weet je hoe moeilijk het kan zijn (vaste) klanten te krijgen? Ik zou het ook niet kunnen waarderen mijn naam ergens tegen te komen met een dikke vette klacht zonder dat ik wist dat er een klacht was. Ik vind dit sneu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven