Hij is 14 jr jonger; en heeeeerlijk!

23-07-2008 21:15 4998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tenminste dat vermoed ik, hahaha!!!

Er is nog niets oneerbaars gebeurd, maar deze jongeman maakt nu al ruim een jaar op alle mogelijke manieren duidelijk dat hij mij wel ziet zitten.

Gezien zijn leeftijd en levensfase (student, op het punt voor stage naar het buitenland), en de mijne (happy single, carrierevrouw) is het duidelijk dat we elkaar alleen seksueel interessant vinden.

Zoals ik al zei, er zit 14 jr leeftijdsverschil tussen ons; ik 37, hij 23.

Mijn vriendin vindt "het niet kunnen", ik heb een jaar lang de boot afgehouden, maar denk nu inmiddels "what the heck!"...

Uit nieuwsgierigheid; wat vinden jullie???

(er staat trouwens binnenkort een date gepland...)
Hung, we weten dat je het walgelijk, onbegrijpelijk en ranzig vindt. Je mening heb je nu meermalen gegeven. Verder inhoudelijk nog iets toe te voegen?

Zoniet, zal ik in ieder geval niet meer op je reageren.
quote:nologoes schreef op 08 oktober 2008 @ 11:48:

Hung, we weten dat je het walgelijk, onbegrijpelijk en ranzig vindt. Je mening heb je nu meermalen gegeven. Verder inhoudelijk nog iets toe te voegen?

Zoniet, zal ik in ieder geval niet meer op je reageren.

Gooooooooooooooooooooo nologoes

Alles goed verder?
@ Hung, ik vind het echt knap van je hoe je alles voor iedereen in weet te vullen! Alleen jammer dat je nog steeds zo blijft generaliseren....Waarom is het voor jou wel acceptabel dat mannen wel, maar vrouwen niet met iemand die jonger is de liefde mogen bedrijven? Of denk jij serieus dat jouw 26 jarige chick aan haar vader denkt tijdens de seks met jou, en dat jij dan aan jouw puberende dochter denkt? Probeer het eens uit te leggen....
quote:Double_D schreef op 08 oktober 2008 @ 11:50:

[...]

Gooooooooooooooooooooo nologoes

Alles goed verder?

Nou Dee, voor zover het goed kan gaan met iemand die zijn liefje zo mist dat het pijn doet...

Ben blij dat ik enigzins door werk word opgeslokt, anders was ik zeker gek geworden. Ik ben langzaamaan begonnen met de voorbereidingen voor mijn tripje. Dus heb ik gister toch maar een nieuwe lading spannende lingerie aangeschaft, een voorraad condooms, wierook en olie gehaald en denk ik de hele tijd na over wat er toch nog meer in die koffer moet...

Iemand suggesties?

De mailwisseling tussen mij en Jongeman is zo heet en zo geil op dit moment dat ik echt bang begin te worden. Het lijkt alsof we door de afstand en het communiceren via mail steeds een stapje verder gaan. Ik heb al een paar keer druipend achter de laptop gezeten, hahaha. En hij heeft al een paar keer aangegeven dat hij niet kon opstaan vanachter zijn bureau omdat.... Nouja, je begrijpt...

Verder vind ik het heerlijk de bijdragen van jou (Dee), mental, Marianne en anderen te lezen omdat ik merk dat mijn zorgen erdoor afnemen.

Ik probeer me dan ook echt niet druk te maken en gewoon te genieten. Maar zoals ik al zei; dat zal beter gaan als ik hem weer in mijn armen kan sluiten.

Ik tel dus maar gewoon de dagen.. Nog een weekje...
quote:Hung schreef op 08 oktober 2008 @ 10:50:

Ik vind het bijzonder knap hoor dames, jullie vermogen om op basis van wat regeltjes tekst niet alleen een complete karakterschets te maken maar bovendien nog een aantal fysieke kenmerken te distilleren, maar ondertussen stel ik vast dat ik blijkbaar een bijzonder gevoelig punt heb geraakt.

Euh..... Wij zouden op basis van een paar regeltjes tekst meteen weten hoe en wat jij bent???

En doe jij niet precies hetzelfde, over zowel ons als die jonge mannen?

Wij zijn oude besjes met puberende kinderen (en hadden we nou ook al hangtieten? Dat ben ik even vergeten) en die jonge mannen hebben een oedipuscomplex, functioneren niet omdat ze niet achter 'jonge wijven' aanzitten, kunnen niks beters krijgen en denken aan hun moeder als ze ons neuken?

Kom op, zeg, lijkt mij hier een geval van de pot verwijt de ketel....
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Even nog soort van on-topic: Van mijn JG afgelopen dagen helemaal niets meer gehoord, dus ik ben er wel klaar mee. Vind het laf van hem om eerst hier op de bank te zitten vertellen dat ie verliefd op me geworden is, maar als ik hem vervolgens geen sex geef dan maar helemaal af te haken. Not my kind of guy!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Goed zo Miss; he better treat you right!
quote:nologoes schreef op 08 oktober 2008 @ 12:11:

[...]

Nou Dee, voor zover het goed kan gaan met iemand die zijn liefje zo mist dat het pijn doet...

Ben blij dat ik enigzins door werk word opgeslokt, anders was ik zeker gek geworden. Ik ben langzaamaan begonnen met de voorbereidingen voor mijn tripje. Dus heb ik gister toch maar een nieuwe lading spannende lingerie aangeschaft, een voorraad condooms, wierook en olie gehaald en denk ik de hele tijd na over wat er toch nog meer in die koffer moet...

Iemand suggesties?

De mailwisseling tussen mij en Jongeman is zo heet en zo geil op dit moment dat ik echt bang begin te worden. Het lijkt alsof we door de afstand en het communiceren via mail steeds een stapje verder gaan. Ik heb al een paar keer druipend achter de laptop gezeten, hahaha. En hij heeft al een paar keer aangegeven dat hij niet kon opstaan vanachter zijn bureau omdat.... Nouja, je begrijpt...

Verder vind ik het heerlijk de bijdragen van jou (Dee), mental, Marianne en anderen te lezen omdat ik merk dat mijn zorgen erdoor afnemen.

Ik probeer me dan ook echt niet druk te maken en gewoon te genieten. Maar zoals ik al zei; dat zal beter gaan als ik hem weer in mijn armen kan sluiten.

Ik tel dus maar gewoon de dagen.. Nog een weekje...

Wat is nou nog een weekje zou je zeggen. Maar ik ken het gevoel.

In het begin van de relatie, woonde mijn JG nog bij zijn ouders, zij waren FEL tegen onze relatie en maakten het onmogelijk voor hem naar mij toe te komen. Elke keer als hij bij mij de deur uitliep, vroeg ik me af of hij weer terug zou komen. Niet alleen de angst dat "het leuke" eraf zou zijn maar ook vanwege de strubbelingen thuis.

Maar hij bleef komen.

Maar elke dag duurde er gevoelsmatig 2 te lang en je leeft op vreugde, maar net zoveel angst.

Dat maakt het op momenten gewoon ontzettend zwaar.

Die mailwisselingen, die ken ik.

Je teert erop, klikt elke 3 minuten op je envelopje op je scherm in de hoop dat er weer een mail is...en dan lees je weer een mail, en wordt je week, en verschrikkelijk geil!

Ik heb nog wel een paar leuke tips voor hele foute kaarten, alleen mag ik hier niet hotlinken, dus bij interesse, vraag maar!

Wat kan er nog meer in je koffer, speeltjes?

Er is zooooooooooooooveel te krijgen wat de sfeer wat kan opleuken (ziehier de understatement)

De kamasutraposters al ingepakt? Wij hadden een boek en zo nu en dan eens wat geprobeerd, hilarische taferelen soms!

De pijn...daar kan je niets tegen doen...behalve alle pijn straks over een week, weer goed neuken!

En tot die tijd, lekker van je af schrijven!

xxx

Dee
anoniem_49135 wijzigde dit bericht op 08-10-2008 12:31
Reden: Foute smily
% gewijzigd
quote:Miss thang schreef op 08 oktober 2008 @ 12:16:

Even nog soort van on-topic: Van mijn JG afgelopen dagen helemaal niets meer gehoord, dus ik ben er wel klaar mee. Vind het laf van hem om eerst hier op de bank te zitten vertellen dat ie verliefd op me geworden is, maar als ik hem vervolgens geen sex geef dan maar helemaal af te haken. Not my kind of guy!

Of respect, of niks. Hij heeft laten zien dat hij geen respect voor jou had als persoon en helaas uit was op alleen maar sex en verder niets.

Dat is hard, maar liever dat je dat nu al weet...dan dat je echt niet meer van hem los kon komen!

xxx

Dee
Dee, lingerie, speeltjes, en dat soort zaken gaan sowieso mee de koffer in! Jongeman verwacht en verdient niet anders!

Ben wel nieuwsgierig naar die kaarten waar je het over hebt, wat bedoel je daar precies mee? Instructies? Voor standjes? Nah... Geloof niet dat we daar iets mee zouden doen. Maar spannende opdrachten daarentegen... Vertel eens iets meer, Dee?

En ja, wat is nou een weekje... Nou , in dit geval is het wel de laatste week van een hele maand zonder JG! En inderdaad, ik check constant mn mailbox, mn chat-account en zelfs mijn mobieltje... Ja, alsof ik weer 16 ben, hahaha!

Maar jeetje, Dee... Zijn ouders zagen het niet zitten? Kon je dat begrijpen? En hij is toch voor je gegaan? En jij voor hem? Wauaw! wat fijn, en wat goed van jullie...!

Ik maak me ook wel zorgen om de reactie van zijn ouders; ik zou het begrijpen als ze er moeite mee hadden en ik ik wil de goede band die hij met hen heeft niet verstoren..

Dus dat wordt nog een spannend hoofdstuk...
X
n
Ik vind dat ik een hele fijne reactie heb geschreven gisteren nav jouw postings Hung. Ik scheld niet, vloek niet, wijs niet, vraag me dingen af etc.

En dáár wordt niet op geantwoord. Jammer. Heel jammer.
DTEEZ!
Haha de mijn is 9 jr jonger en begint nu al een lastige ouwe te worden .. Soms lijkt het alsof ik de jongere persoon ben..

Ik woon volgende mnd 2,5 jaar samen met hem en van dat uithoudingsvermogen is niet veel meer te vinden..

Maar voor de rest is ie wel lief...
Nog een keer nologoes: ik zeg niet dat ik het walgelijk vind, ik zeg niet dat ik het ranzig vind en ik zeg niet dat ik het niet begrijp.

Wat ik wel zeg is dat die zogenaamde NeukGod van jou of een oedipuscomplex heeft of niets beters kan krijgen dan een moedertje met een dochter van 17 die slechts zes jaar jonger is dan hemzelf.

En je moet nu niet stoer lopen doen want jouw postings hier staan vol van je eigen twijfels of dit wel een normale en gezonde relatie is. Je durft niet eens met die jongen hand in hand over straat te lopen, je wil je kinderen er niet mee confronteren en je hebt jezelf al meerdere malen afgevraagd of hij niet beter een leuk meisje van zijn eigen leeftijd kan gaan zoeken.

Jopuw NeukGod heeft je zelfs al eens vergeleken met z'n moeder las ik in een van je posts....hallo oedipus! En heeft die van jou ook zo'n 'sabbelmanie' zoals een van je 'geile' vriendinnen in dit topic met lichte schaamte opmerkte over die van haar?
Hoezo doet Nologoes stoer? Ik vind het juist heel menselijk dat je twijfels hebt, dat hebben veel verliefde mensen. Je doet erg aanvallend maar echt ingaan op andere postings doe je niet, Hung!
Zeg, Hung (bedoel je daar nou echt een grote piemel mee?),

Zou je je bouwkeetredeneringen willen loslaten op het steigerforum? Kan hier weer verder gepraat worden.

Dank.
Ik vond dit een plezant topic, genoot van de superlatieven die de rijpere vrouwen gebruikten wanneer ze refereerden naar hun jonge god. Leuk om lezen, ontspannend en humor ...

Blijven schrijven dames ...

Oh ja en wat je nu ook steeds meer en meer in het straatbeeld ziet :

Twintigers met een paar buiken in de meervoudsvorm, een onderkin tot de 2de macht , dichtgeslibde aders, allergisch aan sport.... Da's pas ranzig ! Bah !
quote:jolantje schreef op 08 oktober 2008 @ 13:22:

Haha de mijn is 9 jr jonger en begint nu al een lastige ouwe te worden .. Soms lijkt het alsof ik de jongere persoon ben..

Ik woon volgende mnd 2,5 jaar samen met hem en van dat uithoudingsvermogen is niet veel meer te vinden..

Maar voor de rest is ie wel lief...

Probeer eens met stroomstoten

(me, just kidding of course)
Nou hung ik val zelf onder de JNG kwalifikatie en ik moet echt wel lachen om je postings! .

En ik meen het nog ook!

Dames laat u niet zo op de kast jagen!!!
dream it, wish it, do it!
quote:Hung schreef op 08 oktober 2008 @ 13:23:

Nog een keer nologoes: ik zeg niet dat ik het walgelijk vind, ik zeg niet dat ik het ranzig vind en ik zeg niet dat ik het niet begrijp.

Lees ajb je eigen posts terug...

Wat ik wel zeg is dat die zogenaamde NeukGod van jou of een oedipuscomplex heeft of niets beters kan krijgen dan een moedertje met een dochter van 17 die slechts zes jaar jonger is dan hemzelf.

En dat weet jij zo zeker, omdat...???

Ben je psycholoog en medium ineen? En wat is een moederTJE??? En waarom is dat minderwaardig??? En ken je mij??? Weet je hoe ik er uit zie, ruik, eh... ben???

En je moet nu niet stoer lopen doen want jouw postings hier staan vol van je eigen twijfels of dit wel een normale en gezonde relatie is. Je durft niet eens met die jongen hand in hand over straat te lopen, je wil je kinderen er niet mee confronteren en je hebt jezelf al meerdere malen afgevraagd of hij niet beter een leuk meisje van zijn eigen leeftijd kan gaan zoeken.

Ik doe dus niet stoer. Ik ben een mens. En ik voel, en twijfel is een gevoel. Hoezo voel jij daar iets bij?

Jopuw NeukGod heeft je zelfs al eens vergeleken met z'n moeder las ik in een van je posts....hallo oedipus! En heeft die van jou ook zo'n 'sabbelmanie' zoals een van je 'geile' vriendinnen in dit topic met lichte schaamte opmerkte over die van haar?Dit is zo ridicuual, hier ga ik echt niet op in, geinteresseerden kunnen eea teruglezen in het begin van dit topic.

Laat ik mijn vraag herhalen.

Heb je nog iets inhoudelijks toe te voegen dat niet gebaseerd is op uit verband getrokken quotes en aannames?

Zoniet, dan zal ik in ieder geval niet meer op jou reageren, Hung.
quote:nologoes schreef op 08 oktober 2008 @ 12:11:

[...]

Iemand suggesties?In ieder geval niet te veel kleren, want als ik het zo lees, zul je ze meer uit hebben dan aan...
Even terug naar de pijler Sex.

Mijn oudere god had ook best veel uithoudingsvermogen...

Zn geur hangt nog om me heen, zn zaad zit nog diep in me en heb nu alweer zin in de volgende keer, Mmmmm.....

Nog even Nologoes, dan mag je ook weer. Teer lekker op de mailtjes en het gevoel dat je van hem krijg. Weet zeker dat je het straks heel erg leuk bij hem hebt!
quote:Djoels schreef op 08 oktober 2008 @ 13:15:

Ik vind dat ik een hele fijne reactie heb geschreven gisteren nav jouw postings Hung. Ik scheld niet, vloek niet, wijs niet, vraag me dingen af etc.

En dáár wordt niet op geantwoord. Jammer. Heel jammer.Ach Djoels, ik had ook al een oprechte vraag gesteld, maar ook geen reactie. Zegt al genoeg! Dus ook hier gaat de negeer-modus aan.
Hung.. Ik snap je probleem niet.. Mijn vriend is 10 jr ouder dan mijn zoon maar ik heb echt niet het idee dat ik een relatie heb met een "kind" sterker nog.. Ik heb vaak eerder het gevoel jonger dan hem te zijn of van gelijke leeftijd..

Dus laat TO lekker genieten van haar lover ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven