Inentingen baby

29-11-2015 16:10 491 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Nog een paar maanden en dan is de bevalling zover. Vandaag kwam het onderwerp inentingen ter sprake. Vriend wil het absoluut niet hebben en ik twijfel nog. Ik heb wel mijn inentingen gehad en loop al mijn hele leven met vage klachten. Broer heeft inentingen niet gehad en is zo gezond als een hoentje. En zo ken ik dus nog veel meer verhalen.

Iemand die zijn kinderen niet heeft laten inenten?
Shit hitting the fan in 3..2..1..
Ik ken ze gelukkig niet. Houdt je er wel rekening mee dat er opvangen zijn die terecht ongeente kinderen niet willen?
quote:Dragisa schreef op 29 november 2015 @ 16:11:

Shit hitting the fan in 3..2..1.. ?
quote:AnDu schreef op 29 november 2015 @ 16:11:

Ik ken ze gelukkig niet. Houdt je er wel rekening mee dat er opvangen zijn die terecht ongeente kinderen niet willen?Opvang is niet van toepassing.
Tuurlijk, niet inenten hoor. Is alleen maar bedacht om de farmaceutische industrie rijk te maken en je krijgt er autisme van. Vooral niet inenten, dan zorgen 'wij' wel door wel te enten dat jouw kind beschermd is.
Ik ken een heleboel mensen die wel zijn gevaccineerd en die zo gezond zijn als een hoentje vis.

Shit hitting the fan in 3..2..1..
En verder; gebruik de zoekfunctie even.
quote:perveniunt schreef op 29 november 2015 @ 16:13:

[...]

Opvang is niet van toepassing.Wat niet is kan nog komen. Er kan veel veranderen voor het kind 5 jaar is en naar school kan.
quote:_origami_ schreef op 29 november 2015 @ 16:13:

Tuurlijk, niet inenten hoor. Is alleen maar bedacht om de farmaceutische industrie rijk te maken en je krijgt er autisme van. Vooral niet inenten, dan zorgen 'wij' wel door wel te enten dat jouw kind beschermd is.Ja dit dus inderdaad.
Er is net een paar weken terug een topic over geopend, misschien daar ook even je licht opsteken?
Waarom wil vriend het niet?

Waarom wil jij het wel?

Waarom wil jij het niet?

Misschien dat ik het dan kan begrijpen
quote:Star schreef op 29 november 2015 @ 16:15:

En verder; gebruik de zoekfunctie even.Er is geen actueel topic.
quote:perveniunt schreef op 29 november 2015 @ 16:16:

[...]

Ja dit dus inderdaad.

Sarcasmeknop stuk?

En als je dus denkt dat de post die je quote waar is; ga je schamen en ga fatsoenlijk onderzoek doen.
quote:perveniunt schreef op 29 november 2015 @ 16:17:

[...]

Er is geen actueel topic.Zeker wel.
quote:perveniunt schreef op 29 november 2015 @ 16:17:

[...]

Er is geen actueel topic.

Klets. Zes dagen oud:

Vaccineren rivm
quote:Star schreef op 29 november 2015 @ 16:17:

[...]

Sarcasmeknop stuk?

En als je dus denkt dat de post die je quote waar is; ga je schamen en ga fatsoenlijk onderzoek doen.

Ik dacht ff dat het aan mij lag.

Lekkere motivatie ook; ik heb vage klachten en iemand die niet geënt is niet.
En als je dan toch op Google zit, kijk even naar Polio, kinkhoest, tetanus, kinderziektes, kindsterftecijfer etc

Shit hitting the fan in 3..2..1.. Het lijkt met een sisser af te lopen
Tuurlijk gaan jullie de baby laten inenten! Hoe haal je het in je hoofd er ueberhaupt over na te denken het niet te doen????
Gelukkig heb je als zwangere niet de mazelen gekregen en daardoor je kind verloren. Of rode hond waardoor je kind geboren wordt met andere problemen enz. Poep maar lekker kind uit en laat andere mensen zich druk maken over pasgeboren baby's en kwetsbare groepen....
Idd liever polio dan die vage klachen
quote:verhuisd schreef op 29 november 2015 @ 16:22:

En als je dan toch op Google zit, kijk even naar Polio, kinkhoest, tetanus, kinderziektes, kindsterftecijfer etcIk heb het uit nieuwsgierigheid gedaan bij polio. Wel positieve berichten omdat wereldwijs steeds meer gevaccineerd wordt. Toch lijkt me dat geen prettig idee, dat je kind niet op vakantie kan omdat de ouders hebben vertikt om ze te vaccineren. Tenzij ouders het niet breed hebben, dan is het op vakantie gaan ook geen issue meer.
Waarom denk je dat jouw kwakkelige gezondheid en je broers fitheid te maken hebben met wel/niet inenten?

Aangezien je het over je vriend hebt, ga ik er gemakshalve vanuit dat hij zijn niet-inenten niet stoelt op godsdienstovertuiging. Waar wel op?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven