Entertainment alle pijlers

The Walking dead 6.2. Attack of the Wolves

28-10-2015 12:16 3010 berichten
If more people become a part of us, we get stronger.

Een topic waarin we speculeren en napraten. Waarin we lachen, huilen, griezelen en genieten van een goed verhaal, spannende plotwendingen en mooie plaatjes. Waarin we praten over ships, bloemetjestruien en spaghetti.

Wil jij dit ook? Aarzel niet en kom erbij! Iedereen is welkom, of je nou fan bent van het eerste uur of pas sinds seizoen 6.

Beantwoord deze drie simpele vragen en word automatisch lid van TWD Team Viva.

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary

Hier de link van het vorige topic.

Let op: in principe volgen we het uitzendschema zoals die in Nederland wordt uitgezonden. Die loopt 24 uur achter op Amerika, dus als je streamt en de nieuwste aflevering al gezien hebt, geen spoilers aub!

Ook spoilers vanuit de comics worden niet op prijs gesteld.

Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 28 november 2015 @ 20:53:

Ik heb de eerste twee delen van de telltale game gekocht op Steam! Ik ben eigenlijk geen PC gamer, maar het is zeer vermakelijk.

Nogmaals bedankt voor de tip!Ik wil die game nu ook! Bedankt, hè, Team Viva-lid die ermee kwam!
quote:Lovestar schreef op 28 november 2015 @ 21:17:

[...]

Prachtig stukje! Dank u, dank u.
Het is al bijna maandag!

De MSB staat alweer voor de deur. Pluspunt; het is een stuk beter te doen dan in de zomer wachten op het nieuwe seizoen, dat duurt helemaal lang.

Maar...ik verwacht een cliffhanger van jewelste. Dus
Ik verwacht dat ook, veel actie deze aflevering maar we blijven zitten met veel vragen tot februari. The sneaky bastards daar van TWD ^^
Zeg dat wel! Zitten we met zijn allen te snakken naar februari en wie weet krijgen we dan ook weer gelijk een optater in de vorm van een major character death! Ben je net blij dat het weer begonnen is en dan...

Met TWD weet je het nooit.
Ik hoop eigenlijk op een 90 minuten eerste aflevering in februari, gewoon omdat we daar op zitten te wachten dan en omdat er denk ik veel uitgelegd moet worden enzo, nouja eigenlijk wil ik gewoon altijd een aflevering van een uur haha.
Ik verwacht trouwens ook dat de echte season finale zo zal zijn, dat we weer niet kunnen wachten tot Oktober. Stomme cliffhangers, wie heeft dat toch ooit uitgevonden ^^.
Ik hoop ook op een 90 minuten aflevering als mid season premiere.

In de zomer krijgen we vast season 2 van FearTWD, maar dat vind ik toch niet net zo leuk als de real deal.
Die serie moet nog groeien, wie weet wordt het uiteindelijk net zo verslavend als TWD. ^^

Volgend seizoen heeft iig veel meer afleveringen, en ik moet zeggen, tot nu toe vond ik het best leuk om te kijken. Beetje wennen nog aan iedereen, maar dat komt vanzelf.
Het was wel leuk, maar voor mij niet meer dan dat. Tot nu toe dan. Misschien wordt het in seizoen 2 met iedere aflevering beter. Om de zomer door te komen ga ik vanzelfsprekend wel weer kijken, haha. Ik moet wel mijn Walker-fix krijgen. En ik ben wel benieuwd naar Strand, die man waarmee Nick in de cel zat. Dat vind ik tot toe het interessantste personage.
Hij en Nick zelf ook. Ik denk aangezien het TWD makers betreft dat we nog wel wat gaan zien van verschillende personages, dat ze het meer uitbouwen. Hopelijk
Zombieuitbraak in Nederland rond deze tijd:

- sinterklazen als walkers.

- Pieten als walkers.

- walkers met een Daryltrui aan (nee, jij natuurlijk niet Gebruikersnaam!)

-door de drukte bij pakketdiensten veel walkers met TNT, DHL enz. uniformen aan.

-genoeg pepernoten en chocolade in de buurt om de komende tijd te overleven.

-schoen kwijt? ( Carl), gewoon bij schoorstenen kijken.

.....

Beetje flauw maar ik las hier en bedacht zowaar dat ik meer met Sinterklaas bezig ben dan met TWD. Haha.....goede afleiding, deze drukke tijd!
verdwaald op het nieuwe forum
als er nu een zombie-uitbraak is, dan waaien ze allemaal kapot. Zeer gunstig dus

Okay, voor ons morgen dan.
Ik ga morgen hier niet kijken. Straks komt die idioot ons plezier weer vergallen.
Ik blijf ook weg tot morgenavond.
dat is inderdaad misschien het verstandigst.
Allemaal al vast veel kijk plezier morgen! Ik heb er zin in
Ik had gisteravond internet uitgezet op mijn telefoon, zodat ik deze keer geen spoilers zou zien. Net dus veilig Twd kunnen kijken. Ik kijk nu al uit naar de analyses van jullie allemaal vanavond.

Yessssss, meer mensen verslaafd aan TWD Telltale! Misschien dat er nog meer mensen gaan spelen tijdens de break, om het afkicken van TWD uit te stellen tot februari.. Ik ben nu bij de laatste episode. Ik wil meerrrrrrr, haha!

Leuke mok hadden jullie besteld trouwens. Daryl! <3
Gekeken!

Ik zal alleen zeggen dat we weer veel te lang moeten wachten nu; er worden vragen beantwoord en er zijn weer nieuwe vragen en ik ben boos op iemand.
Niet gekeken en niet gelezen hier of verder op het internet en toch weet ik wat er gaat gebeuren. Een mede-fan versprak zich...

Maar ik weet nog niet alles dus ik hoop dat er nog iets verrassends is vanavond.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Wat vervelend nou weer Trees. Ik weet niet op welke gebeurtenis je doelt, dus volgens mij staat er genoeg te gebeuren vanavond.
O wat spannend! Boos op, boos op......??!! Nee, niet zeggen!!
Ik ben boos op de mede-fan van Trees
Dat in ieder geval!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven