Purrfect Kitler - deel 11
maandag 30 november 2015 om 19:06
Wees welkom lieve Kitlers, nieuwelingen en stille genieters,
Al 10 topics lang zijn we de purrfect place 2 be op het forum en we gaan nog lekker even door met allerlei leuke lieve en grappige plaatjes plakken!
Dan Karaty is the Man dus negatief commentaar op Dan wordt hier niet gewaardeerd, evenmin over Vin Diesel, Dwayne Johnson en Harry Potter PUNT
Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper voor je uit en win je een gratis wandelvakantie naar een gewéldig naar oord.*
* dit is geheel op eigen risico en hier kunnen geen rechten aan ontleend worden.
Meme (spreek uit als: miem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
Wederom de traditionele foto van een lelijke kat :
Mi-auw!
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Het lied Wannabe is vanaf nu af aan verboden PUNT.
De vorige Kitlertopics zijn hier terug te vinden.
deel 1
deel 2
deel 3
deel 4
deel 5
deel 6
deel 7
deel 8
deel 9
deel 10
Al 10 topics lang zijn we de purrfect place 2 be op het forum en we gaan nog lekker even door met allerlei leuke lieve en grappige plaatjes plakken!
Dan Karaty is the Man dus negatief commentaar op Dan wordt hier niet gewaardeerd, evenmin over Vin Diesel, Dwayne Johnson en Harry Potter PUNT
Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper voor je uit en win je een gratis wandelvakantie naar een gewéldig naar oord.*
* dit is geheel op eigen risico en hier kunnen geen rechten aan ontleend worden.
Meme (spreek uit als: miem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
Wederom de traditionele foto van een lelijke kat :
Mi-auw!
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Het lied Wannabe is vanaf nu af aan verboden PUNT.
De vorige Kitlertopics zijn hier terug te vinden.
deel 1
deel 2
deel 3
deel 4
deel 5
deel 6
deel 7
deel 8
deel 9
deel 10
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
woensdag 2 december 2015 om 08:04
quote:MadameHooch schreef op 02 december 2015 @ 07:56:
[...]
Dit had zoon vorige week. Op zaterdag én op zondag naar de Sint geweest, maar dat was niet zo'n goed plan.
Op zaterdag waren we bij een Sint in een Pietenhuis. Was erg leuk, en ook een geweldig goede Sint, mooi opgemaakt, goeie zware stem, die voor elk kind ruim de tijd nam (ondanks de rij die langzaam ontstond).
Sint vertelde aan zoon dat hij met zijn paard nét die nacht in de buurt van ons huis zou zijn, dus zoon moest vooral zijn schoen zetten. Man maakte toen een foto, en Sint vertelde tegen zoon dat hij, als papa de foto op internet zou zetten, hij 10 cent auteursrechten moest vragen, en voor elke like 10 cent erbij . En dat mocht zoon dan in zijn schoen stoppen, en dan zou de Sint het wel ophalen . Zoon vond het allemaal best, het leek allemaal een beetje langs hem heen te gaan, die was helemaal blij dat hij zo'n lang gesprek met de Sint had, en vertelde nóg wat dingen aan de Sint.
Volgende dag...
Sint op het werk van man. Ook een hele mooie Sint. Volle baard, zware stem. Man en ik waren al helemaal opgelucht, want pas tóen bedachten we ons dat twee dagen achter elkaar Sint misschien voor het geloof in de Sint niet zo handig was.
Sint roept elk jaar een paar kinderen bij zich, waarvan de ouders een verhaaltje over kind hadden ingestuurd. Dat hadden wij dit jaar niet gedaan, dus we waanden ons al helemaal veilig.
En toen... uiteraard, werd zoon bij Sint geroepen. Want Sint is in het dagelijks leven een belangrijke opdrachtgever van man, en ze hebben nog wel eens op een goede manier aanvaringen over hoe dingen aangepakt moeten worden, waarbij het gelijk soms bij de één, soms bij de ander ligt. En Sint wilde van zoon wel eens weten of papa thuis óók altijd zijn zin wil krijgen.
Dus zoon vertelde dat papa Sint maar een rare vond. Sint wilde natuurlijk weten waarom! Zoon verteld dus dat hij de opdracht van Sint, van gisteren, Sint wist wel waar hij het over had, had uitgevoerd, en dat papa toen had gezegd dat Sint aanzette tot kapteinalisme... kampilamisme..... (toen riep papa om zoon maar even te helpen: KAPITALISME!!!!). En zoon had dus ruim 3 euro in zijn schoen gestopt want er waren een heleboel likes gekomen! Of Sint blij was met het geld, want cadeautjes zijn duur, en dan is het wel fijn als hij wat extra heeft, toch?
En die arme Sint wist van niks . Hij probeerde er nog een verhaaltje omheen te breien, maar zoon zei toen: "Ach, u bent zo oud en ziet zo veel kinderen, dat weet u vast niet meer, geeft niet hoor, ik heb een oma en die vergeet ook alles, papa zegt dat als haar hoofd niet vast zat ze die ook zou vergeten, maar u moet uw hoofd niet vergeten hoor, want ik denk dat er wel heel veel mensen uw hoofd zouden willen kopen op Marktplaats, en dan komt hij in een museum en dan kunnen mensen het hele jaar naar uw hoofd kijken, alleen hebben we dan geen Sinterklaasfeest meer en dat zou jammer zijn."
En toen werd hij naar links afgevoerd en werd zijn mond volgepopt met pepernoten
Ik snap niet van wie ze dat geklets toch hebben.... Melkboer?
[...]
Dit had zoon vorige week. Op zaterdag én op zondag naar de Sint geweest, maar dat was niet zo'n goed plan.
Op zaterdag waren we bij een Sint in een Pietenhuis. Was erg leuk, en ook een geweldig goede Sint, mooi opgemaakt, goeie zware stem, die voor elk kind ruim de tijd nam (ondanks de rij die langzaam ontstond).
Sint vertelde aan zoon dat hij met zijn paard nét die nacht in de buurt van ons huis zou zijn, dus zoon moest vooral zijn schoen zetten. Man maakte toen een foto, en Sint vertelde tegen zoon dat hij, als papa de foto op internet zou zetten, hij 10 cent auteursrechten moest vragen, en voor elke like 10 cent erbij . En dat mocht zoon dan in zijn schoen stoppen, en dan zou de Sint het wel ophalen . Zoon vond het allemaal best, het leek allemaal een beetje langs hem heen te gaan, die was helemaal blij dat hij zo'n lang gesprek met de Sint had, en vertelde nóg wat dingen aan de Sint.
Volgende dag...
Sint op het werk van man. Ook een hele mooie Sint. Volle baard, zware stem. Man en ik waren al helemaal opgelucht, want pas tóen bedachten we ons dat twee dagen achter elkaar Sint misschien voor het geloof in de Sint niet zo handig was.
Sint roept elk jaar een paar kinderen bij zich, waarvan de ouders een verhaaltje over kind hadden ingestuurd. Dat hadden wij dit jaar niet gedaan, dus we waanden ons al helemaal veilig.
En toen... uiteraard, werd zoon bij Sint geroepen. Want Sint is in het dagelijks leven een belangrijke opdrachtgever van man, en ze hebben nog wel eens op een goede manier aanvaringen over hoe dingen aangepakt moeten worden, waarbij het gelijk soms bij de één, soms bij de ander ligt. En Sint wilde van zoon wel eens weten of papa thuis óók altijd zijn zin wil krijgen.
Dus zoon vertelde dat papa Sint maar een rare vond. Sint wilde natuurlijk weten waarom! Zoon verteld dus dat hij de opdracht van Sint, van gisteren, Sint wist wel waar hij het over had, had uitgevoerd, en dat papa toen had gezegd dat Sint aanzette tot kapteinalisme... kampilamisme..... (toen riep papa om zoon maar even te helpen: KAPITALISME!!!!). En zoon had dus ruim 3 euro in zijn schoen gestopt want er waren een heleboel likes gekomen! Of Sint blij was met het geld, want cadeautjes zijn duur, en dan is het wel fijn als hij wat extra heeft, toch?
En die arme Sint wist van niks . Hij probeerde er nog een verhaaltje omheen te breien, maar zoon zei toen: "Ach, u bent zo oud en ziet zo veel kinderen, dat weet u vast niet meer, geeft niet hoor, ik heb een oma en die vergeet ook alles, papa zegt dat als haar hoofd niet vast zat ze die ook zou vergeten, maar u moet uw hoofd niet vergeten hoor, want ik denk dat er wel heel veel mensen uw hoofd zouden willen kopen op Marktplaats, en dan komt hij in een museum en dan kunnen mensen het hele jaar naar uw hoofd kijken, alleen hebben we dan geen Sinterklaasfeest meer en dat zou jammer zijn."
En toen werd hij naar links afgevoerd en werd zijn mond volgepopt met pepernoten
Ik snap niet van wie ze dat geklets toch hebben.... Melkboer?
woensdag 2 december 2015 om 08:11
En dat is niet eens zo vergezocht, hoor! Ze hebben daar clubjes, die op vrijdagmiddag samenkomen, en dochter zit nu in de club 'praten met elkaar', en daar leren ze serieus discussietechnieken. Hoe luister je naar een ander, hoe zorg je dat de ander naar jou wil luisteren. En ze houden dan ook wedstrijden, de één moet het ene standpunt verdedigen, de ander een ander standpunt. Soort debating club van de Amerikaanse highschools. Ze gebruikt die technieken steeds vaker hier thuis ook (om haar zin te krijgen ) en zoon pikt daar natuurlijk ook wat van mee.
Zó is het gekomen!!
De school is de oorzaak van al mijn leed!!!
Zó is het gekomen!!
De school is de oorzaak van al mijn leed!!!
woensdag 2 december 2015 om 13:42
woensdag 2 december 2015 om 15:02
Iedereen aan het werk zeker...vind ik een van de fijne dingen aan nachtdienst hebben, waar ik ook heen ga als ik wakker ben geworden, het is overal rustig! Gisteren wezen shoppen winkelen, het regende, het was koud en het was middag, geen mens in de stad, in iedere winkel mijn eigen persoonlijke verkoopster, paskamer en kopje koffie!
Heb me helemaal uit kunnen leven, tassenvol staan nu onuitgepakt te wachten tot ik ze zometeen ga uitpakken, passen, labeltjes eruit knippen, op hangertjes doen, 'oude' kleding uitzoeken die nu weg kan, muziek aan, lekkere tutmiddag.
Mijn nachtcollega afgelopen nacht toen ik vertelde over mijn winkelmiddag en wat ik dus van plan was nu te gaan doen:
"Gôh, juh lèk wal un wèhf..." (in plat Haags)
Heb me helemaal uit kunnen leven, tassenvol staan nu onuitgepakt te wachten tot ik ze zometeen ga uitpakken, passen, labeltjes eruit knippen, op hangertjes doen, 'oude' kleding uitzoeken die nu weg kan, muziek aan, lekkere tutmiddag.
Mijn nachtcollega afgelopen nacht toen ik vertelde over mijn winkelmiddag en wat ik dus van plan was nu te gaan doen:
"Gôh, juh lèk wal un wèhf..." (in plat Haags)
woensdag 2 december 2015 om 15:12
quote:MusTard schreef op 02 december 2015 @ 15:02:
Iedereen aan het werk zeker...vind ik een van de fijne dingen aan nachtdienst hebben, waar ik ook heen ga als ik wakker ben geworden, het is overal rustig! Gisteren wezen shoppen winkelen, het regende, het was koud en het was middag, geen mens in de stad, in iedere winkel mijn eigen persoonlijke verkoopster, paskamer en kopje koffie!
"Gôh, juh lèk wal un wèhf..." (in plat Haags)Je bent een vrouw toch?
"Gôh, juh lèk wal un wèhf..." (in plat Haags)Je bent een vrouw toch?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
woensdag 2 december 2015 om 15:21
quote:MadameHooch schreef op 02 december 2015 @ 15:17:
Kia, ik ben ook zo'n vrouw waarvan de collega's verbaasd zijn als ik 'vrouwen'-dingen ga doen . Dus ik geloof dat ik het snap
Oke, daar heb je wel gelijk in hoor. Gek eigenlijk dat je blijkbaar een bepaald uiterlijk moet hebben om typische vrouwen dingen te doen en anders ís het vreemd ofzo.
Kia, ik ben ook zo'n vrouw waarvan de collega's verbaasd zijn als ik 'vrouwen'-dingen ga doen . Dus ik geloof dat ik het snap
Oke, daar heb je wel gelijk in hoor. Gek eigenlijk dat je blijkbaar een bepaald uiterlijk moet hebben om typische vrouwen dingen te doen en anders ís het vreemd ofzo.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
woensdag 2 december 2015 om 15:35
woensdag 2 december 2015 om 15:38
quote:MadameHooch schreef op 02 december 2015 @ 07:56:
[...]
Volgende dag...
Ik snap niet van wie ze dat geklets toch hebben....
[...]
Volgende dag...
Ik snap niet van wie ze dat geklets toch hebben....
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 2 december 2015 om 15:40
woensdag 2 december 2015 om 15:49